Онлайн-консультації
    Шановні відвідувачі нашого сайту!
    1. Перш ніж задати питання, перегляньте наші статті, а також попередні відповіді на тематику, що вас цікавить - ймовірно, ви знайдете те, що шукали. Якщо ні, сформулюйте ваше питання коротко, по суті, не пропускаючи важливі деталі, з дотриманням правил орфографії та пунктуації.
    2. Будь ласка, додайте наш сайт в закладки браузера для того, щоб потім переглянути відповідь на Ваше запитання, читати наші матеріали та швидко знайти нас у разі потреби.
    3. Звичайно ми відповідаємо на запитання протягом доби. Даючи вам пораду, ми намагаємося описувати ваші можливі ризики у разі тих чи інших дій, але ми не гарантуємо, що ви зможете правильно скористатися наданою нами інформацією самостійно.
    4. Якщо наша консультація виявилася для вас корисною, просимо вас поставити відмітку "Нравится" на нашій сторінці в соціальній мережі Facebook www.facebook.com/ckp.kiev, а також рекомендувати нашу компанію вашим родичам, друзям та знайомим.
    5. І останнє. Користуйтеся послугами кваліфікованих юристів ЦКП - це ефективніше та вигідніше. Спробуйте хоча б раз, і для вас ніколи не буде нерозв'язних ситуацій!

    Ваш "Центр Конфліктології і Права"

    Ваше ім'я:

    Ваш e-mail:

    Запитання:

    Введіть 5 цифр:

    Ольга
    Доброго дня.Підскажіть про моі права:замовила окуляри в оптиці ,,Данка,, в м Умань.Після примірки виявилось що в них неможливо ходити тому що бокові зображення змінюють форму але працівники відмовляються забирати іх,а рекомендують звикати і носити так як є.Буду вдячна за пораду.
    Захист прав споживачів
    17:29 20.07.2017
    відповідь:

    Добрий день, Ольга!
    Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Відповідно до ч. 11 ст. 8 вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
    Тож Вам варто звернутись із Вашими вимогами та розрахунковим документом до магазину або до виробника. У випадку відмови – напишіть письмову заяву до головного офісу продавця або виробника.
    Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання. Якщо немає можливості подати нарочно (продавець чи виробник в іншому місті) подавайте цінним листом з повідомленням про вручення.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Окрім повернення сплаченої за товар суми, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Лидия
    Добрый день, у моей мамы первый ребенок инвалид детства 3грп., но на пособия ни на какие не подавала,в 13 лет сестра умерла, имеет ли право сейчас мама оформлять пенсию?
    Соціальне право, пенсії, допомоги, пільги
    17:08 20.07.2017
    відповідь:

    Добрий день, Лідія!
    Неможливо оформити пенсію у зв'язку з інвалідністю людини, яка вже померла.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Олександр
    Згідно до постанови КМУ від 19 березня 1994 року, книжки (друковані видання) належної якості обміну та поверненню не підлягають?
    Захист прав споживачів
    16:26 20.07.2017
    відповідь:

    Добрий день, Олександр!
    Ви праві.
    З офіціним та чинним текстом постанови Ви можете ознайомитись на сайті Верховної Ради україни за посиланням: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Михайло
    Батько, мати й син 14 років приїхали на тиждень в Польшу. У всіх трьох біометричні паспорти. Батько вимушений залишитись в Польші по роботі. Чи потрібні якісь документи для сина щоб повернутися в Україну з мамою?
    Захист прав українського громадянина
    23:14 12.07.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Михайло!
    Законом України «Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України» передбачено, що громадянин України ні за яких підстав не може бути обмежений у праві на в'їзд в Україну.
    Однак незважаючи на це положення, працівники прикордонної служби інколи вимагають наявності нотаріальної згоди іншого з батьків при поверненні на територію України дітей з одним з батьків.
    Для уникнення непорозумінь при перетині державного кордону, радимо звернутись за консультацією до Державної прикордонної служби України
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Раїса
    Доброго дня! Мені 47 років. На даний момент працюю у школі. На 10 березня 2018 року мій педагогічний стаж буде сягати 26 років і 6 місяців. Чи маю я право на пільгову пенсію за вислугою років?
    Соціальне право, пенсії, допомоги, пільги
    10:28 12.07.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Раїсо!
    Питання виходу на пенсію за вислугою років врегульовано Законом України «Про пенсійне забезпечення». В грудні 2015 року до закону були внесені зміни, відповідно до яких працівники освіти, охорони здоров’я та соціального забезпечення за наявності спеціального стажу роботи мають право на пенсію після досягнення 55 років. До внесення цієї зміни на пенсії за вислугу років, за наявності спеціального стажу, мали право працівники освіти, охорони здоров’я та соціального забезпечення незалежно від віку.
    А тому зараз Ви не маєте права на пенсію за вислугу років.
    В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Світлана
    Вітаю. Як правильно укласти договір дарування,чи купівлі продажу, якщо фактичний продаж будинку в селі відбувся в 2011 році? (Після отримання спадщини батьки продали будинок двоюрідного діда, котрий він заповів мені). Але документів на будинок в селі не було (ні БТІ, ні жодних інших) - то в сільський раді порекомендували взяти розписку з покупця, а його "записати у номер"). Тепер мені потрібно офіційно підтвердити у податкову, що я не являюсь власником того майна. Я так розумію, що потрібно з нуля оформляти будинок за свій рахунок - тобто робити технічній паспорт, експертну оцінку майна і що там ще в таких випадках. Чи це має робити людина котра там живе вже 5 років? Підкажіть як правильно вирішити дану проблему. Дякую.
    Нерухомість, будівництво
    07:40 12.07.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Світлано!
    Наразі будинок, про який йде мова в питанні, є Вашим майном. А тому, дійсно, необхідно зібрати необхідні документи та продати/подарувати майно у визначеному законом порядку.
    Для надання відповіді на Ваше питання – необхідні уточнення. Звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Наталия
    Здрастуйте, 27 червня у мене пройшов суд, рішення винесли не в мою користь. Щоб подати на апеляцію мені потрібне розгорнуте рішення суду. За ним сказали приїхати через 5 днів. Я приїхала за рішенням а його відправили поштою. В рішенні написано, що я маю подати на апеляцію протягом 10 днів. Сьогодні вже 9 днів після суду а рішення суду у мене ще не має на руках. Чи я ще встигаю подати на апеляцію?
    Загальні питання
    13:27 06.07.2017
    відповідь:

    Добрий день, Наталя!
    Добрий день, Андрій!
    Звертайтесь до нас за правовою допомогою за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369.
    Наші юристи неодноразово стикались з такою проблемою і зможуть поновити строки подачі апеляційної скарги, оскільки вони пропущені Вами з поважних причин.
    Будемо раді допомогти!


    Надія
    Доброго дня! в березні 2017 року купила в магазиі "Ельдорадо" в розстрочку мобільний телефон установила на телефон в магазині всі налаштування. Телефон весь час зависає. Вже 3 рази (квітень 17р, і 2 в травені 17р.) здавала в ремонт. в актах вказують - устранение ошибки ПО. Підскажіть чи можу я вимагати на заміну нового телефону? адже якщо вийде термін гарантії мені доведеться за власний кошт ремонтувати телефон.
    Захист прав споживачів
    12:23 06.07.2017
    відповідь:

    Добрий день, Надія!
    Так, можете.
    Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Відповідно до ч. 11 ст. 8 вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
    Тож Вам варто звернутись із Вашими вимогами та розрахунковим документом до магазину або до виробника. У випадку відмови – напишіть письмову заяву до головного офісу продавця або виробника.
    Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання. Якщо немає можливості подати нарочно (продавець чи виробник в іншому місті) подавайте цінним листом з повідомленням про вручення.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Окрім повернення сплаченої за товар суми, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Дар'я
    Доброго дня!
    Склалась наступна ситуація. Замовляла планшет в інтернет-магазині. отримала замовлення 26.06.2017. згодом виявилось, що там немає вбудованого вай-фай модуля. та як магазин дає гарантії повернення/обміну пристрою протягом 14 днів, мені надіслали мені пакет документів, які треба оформити і надіслати разом з пристроєм. 30.06 все відправила, з вимогою надіслати мені новий справний планшет. до 05.07 посилка була все ще на новій пошті. позвонила, висловила своє невдоволення, що ніхто його до цього часу не забрав. ввечері відправлений товар забрали і потім позвонили мені сказали, що не можуть мені вернути ні новий пристрій, ні гроші бо виявили зовнішні пошкодження. якісь царапини на корпусі.. але я відправляла без жодних царапин. перед відправкою сама особисто оглядала. а також працівнк нової пошти оглянув при пакуванні на відправку. зовнішніх видимих пошкоджень не було виявлено. тепер інтернет-магазин стверджує, що вони можуть лише відправити назад несправний пристрій. обміну/поверненню він не підлягає. підскажіть будь ласка, що робити в такій ситуації? як захистити свої права та отримати гроші або новий справний пристрій?
    Захист прав споживачів
    11:32 06.07.2017
    відповідь:

    Добрий день, Дар'я!
    Ми радимо Вам звернутись до суду з позовом про захист прав споживачів. Під час судового процесу можна допитати працівника нової пошти, який оформлював відправку товару на предмет, чи були присутні пошкодження планшету.
    В судовому порядку буде можливість стягнути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Андрій
    Доброго дня. Мене цікавить яке покарання передбачене за керування чужим автомобілем без доручення (авто не крадене, з усним дозволом власника-родича на керування) у разі якщо не було скоєно порушень ПДР. Чи мають право працівники дорожньої поліції вилучити мої водійські права?
    ДТП, ДАІ
    11:07 06.07.2017
    відповідь:

    Добрий день, Андрій!
    Відповідно до ст. 16 Закону України «Про дорожній рух» водій зобов'язаний мати при собі та на вимогу поліцейського пред’явити посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб та страховий поліс (сертифікат) про укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Інші документи, в тому числі доручення, поліцейський вимагати не може. Відповідно Ви не можете буди притягнуті до відповідальності за описаних Вами умов.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    сторінка 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 349 Наступна