Онлайн-консультації
    Шановні відвідувачі нашого сайту!
    1. Перш ніж задати питання, перегляньте наші статті, а також попередні відповіді на тематику, що вас цікавить - ймовірно, ви знайдете те, що шукали. Якщо ні, сформулюйте ваше питання коротко, по суті, не пропускаючи важливі деталі, з дотриманням правил орфографії та пунктуації.
    2. Будь ласка, додайте наш сайт в закладки браузера для того, щоб потім переглянути відповідь на Ваше запитання, читати наші матеріали та швидко знайти нас у разі потреби.
    3. Звичайно ми відповідаємо на запитання протягом доби. Даючи вам пораду, ми намагаємося описувати ваші можливі ризики у разі тих чи інших дій, але ми не гарантуємо, що ви зможете правильно скористатися наданою нами інформацією самостійно.
    4. Якщо наша консультація виявилася для вас корисною, просимо вас поставити відмітку "Нравится" на нашій сторінці в соціальній мережі Facebook www.facebook.com/ckp.kiev, а також рекомендувати нашу компанію вашим родичам, друзям та знайомим.
    5. І останнє. Користуйтеся послугами кваліфікованих юристів ЦКП - це ефективніше та вигідніше. Спробуйте хоча б раз, і для вас ніколи не буде нерозв'язних ситуацій!

    Ваш "Центр Конфліктології і Права"

    Ваше ім'я:

    Ваш номер телефону:

    Ваш e-mail:

    Запитання:

    Введіть 5 цифр:

    Тетяна
    Доброго вечора! Допоможіть будь-ласка з вирішенням питання. Ми замовили виготовлення металопластикових вікон, склали договір і заплатили аванс. В договорі зазначено, що при розірванні договору аванс не повертається. З моменту укладання договору минуло лише 4 доби. Чи можемо ми повернути заплачені кошти та відмовитись від замовлення?
    23:10 22.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Тетяно!
    Якщо ви вирішите відмовитись від замовлення то виконавець має право не повертати вам кошти.
    В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Ігор
    Доброго дня. У березні придбав в кредит телефон, чехол, захисну плівку, та страхівку "алло-захист" у магазині "АЛЛО". Після 2-ох днів користування виявив дефект, та звернувся у магазин з питанням обміну. Погодились обміняти, та страхівку сказали, що не перенесуть на новий телефон, що мене не влаштувало, і я наполіг на вирішенні цього питання, оскільки оплатив ними ж запропонований продукт. На другий день після звернення, директор магазину повідомив, що страхівку перенесли, я подякував і питання ніби-то закрили. У липні після падіння тріснув екран, що підпадає під умови страхівки(ремонт по будьякій причині, у випадку не змоги відремонтувати - повернення 80%вартості). При зверненні, у магазині повідомили, що ніякої страхівки до телефону немає, вона була тільки на тому, який я обміняв, нічого не перенесли. Директор, який проводив обмін, відмовляється від своїх слів, та говорить, що ніяку страхівку він не переносив, бо це не можливо технічно, і я ніби то повинен був надати реквізити картки для повернення коштів сплачених за страхівку, про що мені було здійснено телефонний дзвінок, та він був неуспішний оскільки я знаходився за межами країни(я знаходився в Україні і дзвінка не було, директор спутав оскільки, під час процедури обміну я говорив, що моя дівчина, якій був куплений телефон виїзжає). Після звернень на гарячу лінію мережі, в кінцевому результаті мені сказали, що нічим допомогти не можуть, і щоб ремон я проводив за свій рахунок, оскільки підстав недовіряти директору у них немає. В результаті, я не маю чим довести обман директора, окрім відсутності дзвінка(звіт про вхідні дзвінки від київстару). І якщо все ж неможливо було перенести страхівку, чи моя це проблема що компанія продає продукт без технічного супроводу?
    13:45 22.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Ігор!
    Якщо страховка, про яку ви кажете, надається магазином при купівлі телефону за додаткову плату а не включена виробником в комплектацію телефону то магазин можете продавати телефону як з нею так і без неї. В вашому випадку домовленості між вами та директором магазину буде дуже важко довести.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Петро
    Доброго дня! Виникла така ситуація із сусідом,мій забор який відділяє нас має нерівність тобто стоїть прямо потім звужується в мій двір і знову стоїть прямо.І так уже понад 35 років.Всі необхідні документи на землю у мене є, підчас приватизації межі були узгоджені з сусідом ,а коли сусід помер його син хоче щоб ми вирівняли тин ще в нашу сторону хоч я пам'ятаю ,що його стіна хліва була як тин.Хлів був збудований вже після того як нам надали цю землю.Новий паркан я зробив уже відступивши від хліва ще 2004. Тепер він робить свої документи на землю в часній фірмі. Ми в 2010 році перевірили межі із-за першого спору про тин по базі в нас все вірно.Якщо дивитись з центральної дороги то порівнявши тин вони мені повинні поступитись , якщо з городу то я їм,а якщо з середини городу то знову вони мені.Я вас запутав ? Вибачте ,але вже дах зриває від них.Допоможіть хто з нас правий?Дуже вам вдячний!
    13:59 21.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Петро!
    Так як наданої Вами інформації недостатньо для повного аналізу ситуації, повідомляємо Вам наступне.
    Межі земельних ділянок позначаються спеціальними межовими знаками, вказуються в документації із землеустрою, фіксуються в Державному земельному кадастрі.
    Якщо межові знаки наявні, встановіть тин у відповідності з межовими знаками.
    У випадку якщо вони відсутні або втрачені, то відповідно до ст. 107 Земельного кодексу України, основою для відновлення меж є дані земельно-кадастрової документації. У разі неможливості виявлення дійсних меж їх встановлення здійснюється за фактичним використанням земельної ділянки. Якщо фактичне використання ділянки неможливо встановити, то кожному виділяється однакова за розміром частина спірної ділянки. Цим займаються землевпорядні організації.
    Крім цього, відповідно до ст. 158 Земельного кодексу України земельні спори у межах населених пунктів щодо меж земельних ділянок, що перебувають у власності і користуванні громадян, та додержання громадянами правил добросусідства вирішують органи місцевого самоврядування, тобто сільська, селищна чи міська рада. Тому ви можете звернутись туди для вирішення спору.
    В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Игор
    lДоброго дня, підскажіть будь ласка чи маю право при звільнені на компенсацію за невикористану відпустку якщо пропрацював 4 місяці?
    22:46 20.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Ігоре!
    Відповідно до ч.1 ст. 24 Закон України «Про відпустки» у разі звільнення працівника йому виплачується грошова компенсація за всі не використані ним дні щорічної відпустки. Ця норма є загальним правилом і не обмежена вимогою щодо тривалості відпрацьованого часу. Проте кількість днів за щорічної основної відпустки, за які ви отримаєте компенсацію, слід розрахувати виходячи з фактичної належної вам тривалості щорічної відпустки, яка визначається пропорційно відпрацьованому вами часу.
    В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Наталья
    Добрый день! В феврале купила гриль delonghi в магазине Комфи, через месяц сдала в ремонт по гарантии в сервисный центр через магазин. После возврата из ремонта через несколько месяцев происходит аналогичная поломка, в акте приема товара указан срок ремонта 14 дней, звоню в магазин, деньги отдавать отказываются, подскажите как правильно оформить заявление на возврат денег. Спасибо
    Захист прав споживачів
    14:38 20.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Наталя!
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи.
    Заява про розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми пишеться в довільній формі, з зазначенням назви магазину, ім’я особи, яка подає заяву, контактних даних. В тексті заяви потрібно викласти обставини та Ваші вимоги. Дану заяву потрібно зробити в двох екземплярах – один для продавця, а на іншому екземплярі, який залишається у Вас, необхідно поставити відмітку магазину про отримання заяви.
    В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Олег
    Доброго дня. Хочу запитати, ситуація така, потрібна запчастина акб до мобільного, знайшов ціна 302 грн., в інтернет магазині. 13.09 вранці я відсилаю грощі ім на картку ПриватБанка, 14.09 у перщій половині доби вони зв'язуються зі мною і говорять що товар бракований і обіцяють повернуту грощі до 3 діб. Учора дзвонив ім під кінець робочого дня, 3 доби, рахуючи віхідні 5. Тепер вони мені говорять що згідно закону захисту прав споживачів вони повинні повернути грощі у 5ти денний термін.
    Питання у які денний термін вони повинні повернути кошти? Якщо товар вони навіть не висилали, товар на руки не отримувал, вони його не висилали.
    Дякую.
    Захист прав споживачів
    09:04 20.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Олег!
    Ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Віра
    Доброго дня!
    Педагогічний працівник ЗОШ під час літньої відпустки перебувала на лікарняному, тому відпустка не викоористана. Чи має вона право піти у відпустку під час навчального року 2017-2018?
    Трудове право
    19:05 19.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Віро!
    Відповідно до п.1 ч. 2 ст. 80 Кодексу законів про працю та п.1 ч. 2 ст. 11 ЗУ «Про відпустки» щорічна відпустка повинна бути перенесена на інший період або продовжена в разі тимчасової непрацездатності працівника, засвідченої у встановленому порядку.
    Відповідно до п. 4 Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам, затв. Постановою КМУ від 14 квітня 1997 р. № 346 перенесення щорічної основної відпустки, поділ її на частини та відкликання з відпустки провадиться відповідно до умов, передбачених статтями 11 та 12 Закону України "Про відпустки". Педагогічним і науково-педагогічним працівникам невикористана частина щорічної основної відпустки, за умови її поділу, повинна бути надана, як правило, в період літніх канікул, а в окремих випадках, передбачених колективним договором, - в інший канікулярний період.
    За правовою допомогою звертайтесь за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Руслан
    Доброго дня скажіть буд ласка !!! здав в ремонт телевізор
    Мені пере звонили оголосили вартість ремонту 1500 грн також оголосили причину несправності я відмовився від нього коли прийшов забирати мені скалали що повинен сплатити вартість діагностики у розмірі 50грн так як на нього майстер затратив свій час для виявлення несправності чи має він право брати кошти за діагностику уразі відмови від ремонту ?
    Захист прав споживачів
    21:59 17.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня Руслан! Якщо Ви не укладали договір про діагностику телевізора і не обумовлювали ціну послуг з діагностики, Ви не повинні сплачувати вартість діагностики. В разі відмови в наданні Вам Вашого телевізору з вказаних підстав – телефонуйте «102», викликайте поліцію і заявляйте про незаконне заволодіння Вашим майном. Для надання детальної відповіді на Ваше питання – необхідні уточнення. Звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Наталя
    Придбала в інтернет магазині спортивний купальник, який виявився замалий. На чекові позначено, що товар поверненню не підлягає. Є захисна плівка. Чи можна вважати купальник фірми Adidas спортивним одягом, а не натільною білизною. Чи можу я вимагати повернення коштів?
    Дякую
    Захист прав споживачів
    14:29 16.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Наталя! Купальник відноситься до категорії натільної білизни, яка відповідно до Додатку № 3 Постанови Кабінету міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 не підлягає обміну або поверненню.


    Анна
    Добрий день.Я маю права на легкову машину а тепер мені потрібно на мотоцикл що для того потрібно.
    17:36 15.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Анна!
    Вам необхідно здати на права категорії А, для цього необхідно звернутись до автошколи.


    сторінка 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 352 Наступна