Архів консультацій

    Василий Иванович
    Получили с сестрой в наследство комнату в гостинке после смерти жильца. В ней сейчас никто не живет. Оплачивал регулярно все коммунальные услуги в которых - логично - отсутствовали начисления на горячую воду т.к. никто в комнте ею не пользуется. В графе "количество жильцов" стоял ноль. Затем вдруг ноль заменился на единицу и теперь я должен платить за 3,5 кубометра горячей воды в месяц. В КиївЕнерго говорят, что так положено по какому-то новому постановлению (какому - не говорят). Правильно ли это? Как можно требовать оплату за непотребленную услугу? Буду благодарен за разъяснение.
    Житлово-комунальне господарство
    14:09 15.03.2018
    відповідь:

    Добрий день, Василь Іванович!
    Відповідно до п. 21 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630) у разі відсутності у квартирі (будинку садибного типу) та на вводах у багатоквартирний будинок засобів обліку води і теплової енергії плата за надані послуги справляється згідно з установленими нормативами (нормами) споживання - з централізованого постачання холодної та гарячої води і водовідведення - з розрахунку на одну особу та на ведення особистого підсобного господарства.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Ольга
    Добрий день! Я купила телефон, прийдя до дому я обнаружила, що не все працює, навіть не вставляючи сім карти. На наступний день я повернула телефон до магазину и його як би відправили до сервісного центру, але пройшло вже 11 днів і відповіді ніякої і я не хочу телефон який буде після ремонту, а продавець не хоче повертати гроші! Що робити?
    Захист прав споживачів
    11:19 15.03.2018
    відповідь:

    Добрий день, Ольга.
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
    а) він взагалі не може бути усунутий;
    б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
    в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
    Якщо продавець заперечує, що виявлений Вами недолік є істотним, вимагайте проведення експертизи і від її висновку залежатиме те, чи є підстави вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.
    За правовою допомогою звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    Ігор
    Почав дуже швидко розряджатись смарфон, заніс в сервісний центр, після заміни батареї проблема так і не зникла, телефон розряджається і виключається без попередження. Знову заніс в сервісний центр, після тестування кажуть, що телефон справний.
    Cкільки раз потрібно носити телефон в ремонт по гарантії щоб добитись повернення коштів або заміни телефона в магазині ?
    Захист прав споживачів
    10:45 15.03.2018
    відповідь:

    Добрий день, Ігор.
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
    а) він взагалі не може бути усунутий;
    б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
    в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
    Якщо продавець заперечує, що виявлений Вами недолік є істотним, вимагайте проведення експертизи і від її висновку залежатиме те, чи є підстави вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.
    За правовою допомогою звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    Лілія
    Добрий день! Я пенсіопенер за вислугою років з 04.2014р. Являюсь приватним підприємцем. Прочитала в законі 2148-v||| від 03.10.2017.Застраховані особи ,яким на 1січчня 2019р. залишилось менше10р до досягнення пенсійного віку передбачено ст.26 цього зак. мають право прийняти рішення не сплачувати страхові внески до накопичувальної системи пенсійного страхування. Я з1965р.н. Чи стосується це мед. пенсіонерів? Дякую!
    Соціальне право, пенсії, допомоги, пільги
    21:45 14.03.2018
    відповідь:

    Вітаємо! Ліліє, згідно з положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» пенсіонери не включені до кола осіб, що підлягають загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню.
    Що стосується ФОП, то з урахуванням зазначеної Вами дати народження є право прийняти рішення не сплачувати страхові внески до накопичувальної системи пенсійного страхування.
    У разі виникнення додаткових питань звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74, або за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    олена
    чи можна надавати оплачувану відпустку на поховання рідних?
    Трудове право
    19:34 13.03.2018
    відповідь:

    Доброго дня, Олено!
    Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відпустки" працівникам у разі смерті рідних відпустка без збереження заробітної плати.
    За правовою допомогою звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    Юлія
    Доброго дня! Купили відпарювач, скористались 1 раз, зрозумівши, що він недостатньої потужності і нас не влаштовує - вирішили повернути. В магазині гроші не повертають, бо ми скористались їм. Але як перевіриш, якщо не спробуєш ввімкнути і налити води. Як можна повернути? Як правильно сформувати заяву на повернення. Чи потрібно звертатись в сервісний центр для отримання акту підтвердження справності або ін. Заздалегідь щиро вдячна за відповідь!
    Захист прав споживачів
    13:25 13.03.2018
    відповідь:

    Доброго дня, Юліє!
    Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
    За правовою допомогою звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    Юлія
    Доброго дня! Купили відпарювач, скористались 1 раз, зрозумівши, що він недостатньої потужності і нас не влаштовує - вирішили повернути. В магазині гроші не повертають, бо ми скористались їм. Але як перевіриш, якщо не спробуєш ввімкнути і налити води. Як можна повернути? Як правильно сформувати заяву на повернення. Чи потрібно звертатись в сервісний центр для отримання акту підтвердження справності або ін. Заздалегідь щиро вдячна за відповідь!
    Захист прав споживачів
    12:59 13.03.2018
    відповідь:

    Доброго дня, Юліє!
    Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
    За правовою допомогою звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    Василий
    С 1975 по1977 годы был студентом ,за не успеваемость был отчислен входят ли эти годы в стаж для оформления пенсии если да где ее можно взять ОЭИС им Попова Одесса СПАСИБО
    Соціальне право, пенсії, допомоги, пільги
    18:01 07.03.2018
    відповідь:

    Вітаємо! Пане Василю, згідно з положеннями Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній час навчання у вищих навчальних, професійних навчально-виховних закладах, навчальних закладах підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, в аспірантурі, докторантурі і клінічній ординатурі підтверджується дипломами, посвідченнями, свідоцтвами, а також довідками та іншими документами, що видані на підставі архівних даних і містять відомості про періоди навчання.
    За допомогою у витребуванні довідки про навчання звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74. Перелік необхідних документів можете отримати за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    Людмила
    Добрий день!Я народилася 1970 року після закінченн медичгого училища з жовтня 1989 року працювала медсестрою.Я хочу знати чи час роботи медреєстритора мені піде в медичний стаж,чи маю я право на таку пенсію
    Соціальне право, пенсії, допомоги, пільги
    14:34 07.03.2018
    відповідь:

    Вітаємо! Людмило, умовою для призначення пенсії за вислугу років є наявність певного спеціального cтажу роботи на посадах і в закладах, які дають право на пенсію за вислугу років. Перелік таких посад і закладів затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік закладів і установ освіти, охорони здоров’я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років».
    Для визначення права на пенсію за вислугу років та обчислення Вашого спеціального стажу в закладах і на посадах, що дають таке право звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74. Перелік необхідних документів можете отримати за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    Марія
    Добрий день! Я народилася 18.12.1959 року. Згідно з законодавством діючим на той час пенсійний вік виходу на пенсію мені було збільшено до 58р.6 міс.. До 01.01.2015 року право на достроковий вихід на пенсію за віком мали жінки, яким виповнилося 55 років.
    26 грудня 2014 року я вийшла на загальну пенсію, у цьому випадку розмір моєї пенсії зменшувався на 0,5% ( 21% за 42 міс.) У мене загальний страховий стаж становив більше 37 років із них понад 27 років я працювала на державній службі. Мені присвоєний 12 ранг. Чи маю я право після виповнення мені 58 р.6 міс. претендувати на пенсію державного службовця? І в якому віці я можу скористуватися правом на перерахунок мені пенсії?

    Соціальне право, пенсії, допомоги, пільги
    14:23 05.03.2018
    відповідь:

    Вітаємо! Маріє, відповідно до положень Закону Укураїни «Про державну службу» право на одержання пенсії державних службовців мають, зокрема, жінки, які досягли пенсійного віку, встановленого Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (58 років 6 місяців, які народилися у період з 1 жовтня 1959 року по 31 березня 1960 року) та за наявності необхідного страхового і спеціального стажу роботи.
    Для жінок зменшення розміру пенсії за віком застосовується до досягнення ними пенсійного віку та протягом періоду, який дорівнює кількості повних та неповних місяців дострокового виходу на пенсію після досягнення встановленого для них пенсійного віку.
    У разі виникнення додаткових питань звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74, або за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    сторінка Попередня 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 403 Наступна