Архів консультацій

    nina
    Доброго дня!
    У класі, де навчається мій син 34 учні, а на 2 класи їх не ділять, хоча згідно зі статтею 14 Закону україни "Про загальну середню освіту" Наповнюваність класів не більше 30 учнів
    Загальні питання
    10:44 28.05.2012
    відповідь:

    Зверніться в орган управління освітою, під який підлягає саме ваша школа.


    Андрей
    Здравствуйте!
    Заказал сегодня в интернет магазине телефон. Спустя несколько минут мне пришло письмо о том, что заказ принят, и цены на товар и доставку. Спустя еще несколько минут цена на сайте на заказанный товар поменялась, и мой заказ отменили без уведомления.
    Могу ли я требовать чтобы магазин выполнял взятые на себя обязательства на момент совершения заказа? Куда мне обращаться в случае, если в магазине откажутся выполнять заказ, при том что я в Измаиле, Одесская область, а магазин в Киеве?
    Захист прав споживачів
    20:50 23.05.2012
    відповідь:

    Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару
    неналежної якості неналежної якості

    1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного
    строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені
    законодавством, має право вимагати:

    1) пропорційного зменшення ціни;

    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк (від 15-30 днів);

    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.


    Алексей
    Здравствуйте!
    Девушка в магазине купила туфельки. В магазине выписали гарантию на месяц во время покупки. Одела их буквально три раза и через 6 дней после покупки у них отклеились носки. Понесли сразу в магазин. нам предложили поремонтировать их за счет магазина (заклеить носки клеем), девушка отказалась, захотела вернуть деньги за обувь, которая рвется. Так как не факт, что после ремонта они не порвутся в другом месте. Ей сказали написать заявление, что я такая-то такая-то по причине отклейки подошвы в обуви прошу вернуть мне деньги. Дата, подпись. (там было три варианта: ремонт, замена товара, возврат денег).
    Оставила заявление, сказали перезвонят через три дня.
    Сегодня позвонили, сказали, что магазин написал ей ответное заявление. Она его еще не забирала. Но, по идее, по их тону, там ничего хорошего.
    Что делать?.. Какие у нас права в этой ситуации? Спасибо!
    Захист прав споживачів
    15:19 22.05.2012
    відповідь:

    Гарантійний строк - строк, протягом якого виробник
    (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе
    зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни
    відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;
    При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті. Зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків.
    Слід звернути увагу на те, що роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються безкоштовно.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    · розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    · вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.


    Юлія
    Добрый день!

    Прошу помочь касательно прав потребителя, ситуация такая: 12 мая 2012 г. в салоне мебели я с мужем заказли диван (общая стоимость 2500 грн) в качестве аванса мы проплатили 1000, что видно на квитанции. Также указали крайний срок доставки дивана к нам в квартиру - 25 мая 2012 года. В течении 7 дней с нами никто не связывался, в результате связались мы сами 20 мая 2012 года и нам сообщили, что такой ткани как нам нужно на производстве нет и когда будет готов диван неизвестно!!! После такой новости мы потребовали назад наш аванс, нам отказали в его возвращении ссылаясь, что в кассе нет денег. Можем ли мы требовать компенсацию за таакой сервис? Мы потеряли около 10 дней времени, плюс не смогли купить новый диван в другом месте из-за того, что не получили назад аванс. Подскажите, как поступить.

    С благодарностью,
    Юлия
    Захист прав споживачів
    11:08 21.05.2012
    відповідь:

    При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із
    споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його
    купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день
    розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день
    розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не
    пізніше ніж протягом семи днів.

    Стаття 10. Права споживача у разі порушення умов договору про
    виконання робіт (надання послуг)

    1. Споживач має право відмовитися від договору про виконання
    робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо
    виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов'язань за
    договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у
    визначений строк стає неможливим.

    Якщо значну частину обсягу послуги чи робіт (понад сімдесят
    відсотків загального обсягу) вже було виконано, споживач має право
    розірвати договір лише стосовно частини послуги або робіт, що
    залишилася.

    2. Якщо під час виконання робіт (надання послуг) стане
    очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця згідно з
    умовами договору, споживач має право призначити виконавцю
    відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання
    цієї вимоги у визначений строк - розірвати договір і вимагати
    відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків третій
    особі за рахунок виконавця.


    Маряна
    Доброго дня! Я вчуся в аспірантурі на денному відділені. Скажіть будь ласка, чи можу я бути фізичною особою-підприємцем? Дякую!
    Загальні питання
    00:16 21.05.2012
    відповідь:

    Стаття 50. Право фізичної особи на здійснення підприємницької
    діяльності

    1. Право на здійснення підприємницької діяльності, яку не
    заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною
    дієздатністю.

    Обмеження права фізичної особи на здійснення підприємницької
    діяльності встановлюються Конституцією України ( 254к/96-ВР ) та
    законом.

    2. Фізична особа здійснює своє право на підприємницьку
    діяльність за умови її державної реєстрації в порядку,
    встановленому законом.

    Разом з тим, кожний громадянин має право на підприємницьку
    діяльність, яка не заборонена законом (стаття 42 Конституції
    України) ( 254к/96-ВР ). Це право закріплено і в статті 50
    Цивільного кодексу України ( 435-15 ). При цьому зазначається, що
    фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за
    умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом.

    При цьому, юридичний статус "фізична особа - підприємець" сам
    по собі не впливає і ніяким чином не обмежує будь-які
    правомочності особи, які випливають з її цивільної право-, та
    дієздатності.


    Надежда
    Добрый день. Подскажите пожалуйста - я обслуживаю авто на одном и том же СТО 1,5 года, с момента покупки. Сейчас машина на техосмотре 30000 км(ТО-3),они нашли проблемы в двигателе(залипание колец),и отказываются ремонтировать по гарантии. Ссылаются на то , что при прохождении ТО-0 не было замены масляного фильтра,что привело к данной неисправности, хотя в акте выполненных работ, данный вид работы указан и оплачен. Могу ли я подать на СТО жалобу? Какие документы для этого необходимы? И нужно ли мне сейчас оплачивать работу и забрать машину до подачи жалобы?
    15:17 18.05.2012

    alabai222
    вы помогаете всем обратившимся к вам,
    21:00 17.05.2012

    Олена
    Чи вважається викладацька робота у школі сумісництвом? як повинна оплачуватися викладацька робота в школі керівника установи (я головний редактор, працюю в школі , оплата проводиться "за фактично виконану роботу" як сумісникові, хоча на початку навчального року було протарифіковано, у відповідних законодавчих актах викладацька діяльність не вважається сумісництвом). Дякую.
    21:03 16.05.2012

    Олена
    Доброго дня. Питання про бюрократичні вимоги керівника. Працівниця прийнята на посаду педагога-організатора, у посадових обовязках було вказано 36-годинний робочий день, тоді директор школи виправив на 40-+годинний, бажаючи придратися до роботи. З цією ж метою вимагає щоденного письмового звіту від працівниці про виконану за день роботу. Питання: яка тривалість робочого тижня у педагога-організатора загальноосвітньої школи? чи має право директор вимагати письмової щоденної звітності? чи є накази, листи Міністерства освіти про зменшення бюрократії в школі. Дякую.
    20:59 16.05.2012

    Ірина
    Доброго дня. Підкажіть будь-ласка - придбала мобільний телефон, через 2 місяці він пересатв працювати. У сервісному центрі сказали, що в нього потрапила волога. Якщо я, як власник теелфону, не згідна з їхнім висновком, куди я можу звернутись на незалежну експертизу визначення причин поломки телефону? дякую
    09:34 16.05.2012

    сторінка Попередня 1 ... 387 388 389 390 391 392 393 394 395 ... 403 Наступна