Статті


    Захист прав споживачів від ЦКП: швидко, доступно, ефективно09.09.2014


    Товар неналежної якості, неякісна послуга... На жаль, ми, українці, регулярно стикаємося з такими проблемами: від покупки простроченого йогурту до погано відремонтованого будинку.
    І навіть за наявності очевидних недоліків продавці намагаються звинуватити в їх виникненні покупця, обґрунтувати йому неможливість повернення чи обміну товару на підставі неіснуючих норм законодавства або просто ховаються від його праведного гніву.


    Причиною такої поведінки часто-густо є відповідна політика компанії-продавця, і мета її доволі прозаїчна – скорочення витрат. Але «зекономити» продавцю вдасться лише в одному випадку: якщо покупець не намагається боротися за свої права і залишає свавілля продавця непокараним. І такий розрахунок, як правило, себе виправдовує: покупець йде ні з чим і повертається лише для того, щоб… зробити нову покупку. 

    Інша справа, якщо покупець виявляє правову активність та залучає до справи юристів – це примушує продавця замислитися над перспективами цього спору та майбутніми витратами. Тоді у більшості випадків рішення приймається на користь наполегливого покупця. Зрозуміло, що виною тому зовсім не альтруїстичні мотиви, а суворий розрахунок: дешевше вирішити питання з покупцем з самого початку, ніж марнувати час своїх співробітників, витрачати гроші на хабарі перевіряючим, нести судові витрати, після чого все ж таки виконати законні вимоги покупця і, можливо, виплатити йому чималу компенсацію матеріальної та моральної шкоди. Отже, ваше бажання відстоювати свої права плюс грамотна підтримка юристів допоможуть вам швидко та ефективно досягти бажаного результату.

    «Центр Конфліктології і Права» пропонує кваліфіковану допомогу наших спеціалістів для захисту ваших прав та законних інтересів у спорах із недобросовісним продавцем (виконавцем) у разі придбання неякісного товару (послуг):

    1 етап. Досудове врегулювання. Ми консультуємо вас щодо алгоритму наступних дій, складаємо досудове попередження на адресу продавця (виконавця), ведемо з ним переговори про мирне врегулювання спору. Як правило, продавець «викидає білий прапор» саме на цьому етапі, виконуючи ваші законні вимоги. Якщо бліцкриг не вдався, переходимо до наступного етапу.

    2 етап. Скарги. Складання та направлення скарг до контролюючих інстанцій та правоохоронних органів дуже допомагають продавцю згадати про його обов’язки перед постраждалим покупцем та створюють справедливі наслідки. Це дієвий спосіб, особливо якщо паралельно писати скарги в інстанції, які контролюють контролюючі інстанції.

    3 етап. Суд. Якщо продавець залишився непохитним після попереднього «артобстрілу», судовий розгляд – це останній крок, результат якого майже стовідсотково гарантований. Чому «майже»? Тому що в світі не так багато речей, які можна гарантувати на 100%, і рішення українських судів точно до них не належать. Саме тому ми покладаємо ризики на себе, надаючи вам можливість оплатити за представництво Ваших інтересів в суді після отримання результату. За рішенням суду ви можете отримати не тільки відшкодування, але й компенсацію моральної та матеріальної шкоди.

    Захист прав споживачів від ЦКП – ефективний та комфортний засіб захисту якості та безпеки вашого життя, а також Ваших коштів!


    Телефонуйте за номером «гарячої лінії» з питань захисту прав споживачів!

    Інші статті на тему «Захист прав споживачів»:
    Дайте здачу або дам здачі!
    Неякісне взуття: вирішення спірних питань між покупцем і продавцем
    До Всесвітнього дня захисту прав споживачів. Споживчі спори та українська правосвідомість