Товар неналежної якості, неякісна послуга – на жаль, ми, українці, регулярно стикаємося з такими проблемами: від покупки простроченого йогурту до погано відремонтованої автівки.
«Центр Конфліктології і Права» пропонує вам швидке, економічно вигідне врегулювання спору з продавцем (виконавцем). Захист прав споживачів від ЦКП – ефективний та комфортний засіб захисту якості та безпеки вашого життя.
Телефонуйте за номерами нашої «гарячої лінії» і замовляйте послуги:
Попередня консультація –
безкоштовно
Досудове врегулювання – 600
грн (усна консультація споживача, складання досудового попередження, ведення переговорів з продавцем (виконавцем) про мирне врегулювання спору)
або
Досудове врегулювання + скарги – 900
грн (усна консультація споживача, складання досудового попередження, ведення переговорів з продавцем (виконавцем) про мирне врегулювання спору, складання та направлення скарг до контролюючих інстанцій та правоохоронних органів)
Представництво інтересів споживача в суді – 5
0% від фактично отриманого відшкодування та компенсації моральної та матеріальної шкоди (оплата по результату)
Для укладення договору про надання послуг Вам не обов'язково приїжджати до нас в офіс: ми надішлемо вам документи для підписання на вашу електронну адресу, а ви також можете надіслати копії необхідних документів за допомогою електронної пошти і здійснити оплату на наш розрахунковий рахунок у будь-якому банківському відділенні або за допомогою Інтернет-банкінгу.