Документи
Дмитрий
Доброго дня, Дмитре!
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про судовий збір", за подання позовів про стягнення заробітної плати, поновлення на роботі та за іншими вимогами, що випливають із трудових правовідносин судовий збір не сплачується.
Тарас
Наперед дякую за відповідь та оперативність.
Доброго дня, Тарасе!
Запрошуємо Вас до нас в офіс на консультацію, оскільки рамки онлайн-консультації не дають змоги надати Вам грунтовну відповідь, та оглянути документи.
Попередній запис за телефоном 044-228-63-69.
Будемо раді допомогти!
Віталій
Доброго дня, Віталію! В додатку № 2 Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. міститься типова форма АКТу-ПРЕТЕНЗІЇ про неналежне надання або ненадання послуг:
________________________________
(назва населеного пункту)
__________________ 200_ р.
(дата складення)
Згідно з договором N ________________________________________________________________
споживач ____________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
_____________________________________________________________________________________
висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг
_____________________________________________________________________________________
(види послуг)
за відхилення _________________________________________________________________________
(види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг
_____________________________________________________________________________________
згідно з умовами договору)
_____________________________________________________________________________________
період порушень _______________________________________________________________________
з _____________________ 200_ р. до _______________________ 200_ р.
період порушень ______________________________________________
з _____________________ 200_ р. до _______________________ 200_ р.
У зв'язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг, зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані або ненадані послуги та сплатити неустойку споживачам згідно з умовами договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.
Інші умови: ________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Цей акт склали
виконавець _____________________________
_______________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
адреса _________________________________
телефон _______________________________
________________
(підпис)
М. П.
споживач _____________________________
______________________________________
(підпис, прізвище, ім'я та по батькові)
адреса ________________________________
телефон ______________________________
_____________
(підпис)
У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі:
споживач, що проживає у будинку
N ________ кв. ____________
________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
___________________
(підпис)
споживач, що проживає у будинку
N _________ кв. ____________
_________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
___________________
(підпис)
Також в цій же постанові, в додатку № 3 є таблиця реєстрації таких претензій.
Якщо буде потрібна юридична допомога - звертайтесь! Будемо раді допомогти!
Павел
Добрый день, Павел, прежде всего Вам необходимо обратиться в администрацию с письменным заявлением, зарегистрировав его должным образом в спецчасти. Если же руководство учреждения и в этом случае не среагирует, следует подать жалобы в прокуратуру и пенитенциарную службу.
Сергій Петрович
Шановний Сергію Петровичу, постанова ВРУ "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон" говорить: абз. 5 п. 6. "Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних у паспорт, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина." Абз. 2 п.8. "До паспортної книжечки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку вклеюються нові фотокартки, що відповідають його вікові. Паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним." Тобто постановою чітко не регламентовано, на якій саме сторінці має бути наклеєна фотографія. Зверніться до керівника служби з письмовою заявою.
Леонид
Украіни,гроші. Заведено карну справу. 10 днів прошло звичайно міліція нічого не найшла.Підскажіть будь-ласка порядок і що необхідно для відновлення кожного з документів.
В першу чергу необхідно поновити паспорт для цього відповідно до наказу МВС України №600 від 15.06.2006р. «Про затвердження Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України» Вам потрібно звернутись з заявою до територіального підрозділу у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб міських, районних управлінь (відділів) МВС за місцем проживання.
До заяви про видачу паспорта додаються:
· дві фотокартки розміром 3,5х4,5см (або три - у разі одержання втраченого паспорта в іншому територіальному підрозділі служби);
· свідоцтва про народження, шлюб (розірвання шлюбу) - за наявності;
· квитанцію про сплату держмита або оригінал і копію документа про звільнення від сплати держмита;
· документи, на підставі яких проставляються відмітки про дітей та можливість здійснювати будь-які платежі без наявності ідентифікаційного номера, - за наявності;
· довідка про порушення або відмову в порушенні кримінальної справи.
Поновивши паспорт та для отримання нового технічного паспорта на автомобіль відповідно до Порядку «Державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів (далі - ТЗ) та мопедів» Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1388 від 7 вересня 1998 р. Та Інструкції «Про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку ТЗ, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них» затвердженої наказом МВС №379 від 11 серпня 2010р. потрібно звернутись з заявою до підрозділу Державтоінспекції (РЕП ДАІ), в якому проводилась реєстрація. Зокрема посилаючись на ст.18 вказаного порядку: в заміну втраченого або непридатного для користування технічного паспорта видається нове свідоцтво про реєстрацію на підставі заяви власника. До заяви додайте:
· довідку про порушення або відмову в порушенні кримінальної справи;
· документи на ТЗ які посвідчують право володіння ТЗ;
Так само необхідно вчинити для видачі нового посвідчення на право керування ТЗ, тобто звернутись з заявою до підрозділу Державтоіспекції (РЕП ДАІ) додати ту саму довідку про порушення кримінальної справи, після чого згідно п.п. 25-29 положення «про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами» Вам буде видано тимчасовий талон на право керування ТЗ відповідної категорії на два місяці, після проведення працівниками РЕП необхідних перевірок Вам буде видано нове посвідчення з відміткою "Дублікат".
Влада
Дублікат - примірник документа, укладений і виданий замість втраченого оригіналу, який має однакову юридичну силу з оригіналом і обов’язкову позначку «Дублікат». Але, знайдений Вами оригінал свідоцтва вже й так вважається втраченим, недійсним, з того дня, коли Ви отримали дублікат. Інформація про це повинна була бути розміщена в офіційній публікації про втрату у віснику держреєстратора. Незалежно від того, ким знайдений оригінал свідоцтва, він вважається вже недійсним.
А якщо Ви тепер знову, вдруге, втратили дублікат свідоцтва, то Вам потрібно знову подати до держреєстатора такі документи: заяву про заміну свід. про держ. реєстр. юр. особи в разі втрати, копію квитанції про внесення плати за публікацію про втрату свідоцтва та копію квит. про внесення реєстр. збору. Після чого Вам мав бути виданий інший дублікат свідоцтва.
Але у зв’язку з набранням чинності (07.05.2011) Законом України від 07.04.2011р. №3205-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та ФОП " юридичним особам та ФОП не видаються свідоцтва про державну реєстрацію та замість видачі, заміни або внесення відміток до свідоцтва про державну реєстрацію державний реєстратор видає (надсилає) юридичній особі або ФОП виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та ФОП у разі проведення державної реєстрації юридичної особи або ФОП; внесення змін до відомостей про юридичну особу або ФОП, які містяться в Єдиному державному реєстрі та/або зазначаються у виписці з Єдиного державного реєстру; проведення інших реєстраційних дій; звернення юридичної особи чи ФОП тощо.
Тому ви повинні сплатити кошти за публікацію про оголошення про втрату дубліката у віснику держреєстратора та отримати виписку з єдиного державного реєстру, де буде зроблена відмітка про заміну свідоцтва у зв’язку із його втратою.
При цьому публікація повинна бути розміщена лише в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації - видання спеціально уповноваженого органу з питань державної реєстрації, в якому публікуються відомості з державного реєстру. А саме це є „Бюлетень державної реєстрації, який є щодекадним офіційним спеціалізованим друкованим засобом масової інформації про дані з державного реєстру юридичних осіб та фоп, розпорядником якого є Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва.
Влада
Державна реєстрація громадських організацій здійснюється відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”. Таким чином, відповідно до ст.ст. 6, 22 даного закону державний реєстратор: здійснює оформлення, видачу та засвідчення юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них. Інформація про визнання недійсним дубліката свідоцтва не підлягає обов'язковому опублікуванню в спеціалізованому друкованому ЗМІ, оскільки це прямо не передбачено в переліку таких підстав, що підлягають опублікуванню. Державний реєстратор приймає рішення про визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи на підставі рішення (протоколу) членів громадської організації, або рішення суду про визнання недійсним дубліката свідоцтва державної реєстрації громадської організації, наприклад при знаходженні оригіналу такого документу. Дублікат свідоцтва, яке визнано недійсним, підлягає поверненню державному реєстраторові.
Олександр Викторович
Восстановление паспорта в случае его кражи осуществляется в порядке, установленном приказом МВД от 15.06.2006 N 600. При утере или краже паспорта гражданина Украины необходимо: подать заявления в отделение милиции об утере или краже паспорта; подать объявление в любую всеукраинскую газету о признании утерянного паспорта недействительным с указанием его серии, номера, Ф. И. О владельца; уведомить паспортный стол по месту регистрации (подать заявление об утере, краже). Для оформления паспорта лицо, освободившиеся с мест лишения свободы (МЛС) подает: – завление о выдаче паспорта; – свидетельство о рождении; – 2 фотографии размером 3,5 х 4,5см; – квитанцию об оплате гос. налога или оригинал и копию документа об освобождении от оплаты государственного налога (за выдачу паспорта гражданина Украины платится государственный налог в размере – 17 грн.); - справку об освобождении из мест лишения свободы, если до осуждения лицо не имело паспорта или паспорт у него не изымался и к уголовному делу прикреплен не был.
В соответствии с ч.4 ст. 153 Криминально-исполнительного кодекса Украины паспорт лица, который освобождается от отбывания наказания в виде ареста, ограничения или лишения свободы, выдается при освобождении. В случае отсутствия паспорта в личном деле осужденного, администрация колонии заблаговременно принимает меры для его получения. Такие меры принимаются не позднее чем за три месяца до освобождения лица, отбывающего наказание. И таким образом, Вы заблаговременно можете обратиться к руководству МЛС о получении паспорта.
Есть еще один вариант наиболее быстрого получения паспорта во время пребывания в МЛС. Так, через начальника МЛС Вы можете оформить доверенность на довереное лицо по представительству ваших интересов по получению паспорта. Такое лицо готовит весь пакет необходимых документов. Согласно п.12 Правил оформления и выдачи паспортов гражданина Украины для выезда за границу и проездных документов ребенка, их временного задержания и изъятия от 31.03.1995 г. N 231 паспорт выдается заявителю, а также его родителям, опекунам, попечителям в случае предъявления ими своего паспорта. В исключительных случаях паспорт может быть выдан другому лицу по поручению заявителя.
сторінка Попередня 1 2 3 4