Архів консультацій

    Документи


    Олена
    Добрий день. Я держслужбовець у декретній відпустці. У 2010 році ми з чоловіком купили квартиру, частину виплатили одразу, частину на протязі 2 років. Нещодавно, згідно з Законом про очищення влади, до мене зателефонували з податкової з вимогою написати пояснення про купівлю особисто мною 1/2 квартири. Після того, як я написала і відправила їм пояснення, зателефонували знову і повідомили, що моїх доходів не вистачає на купівлю. Пояснили, що треба вказати звідки гроші. На мої пояснення, що їх збирали дуже довго, сказали, що все одно не вистачає навіть якщо врахувати всі доходи моїх 2002 р. І треба вказувати тих, хто давав гроші ще, а це могуть бути лише мої батьки. Так ось, саме питання: чи правомірно вимагати дані моїх батьків для перевірки їх, і як грамотно написати ці пояснення, щоб задовольнити податкову. Насправді гроші довго збирали ми з чоловіком, давали мої і чоловікові батьки. Дякую.
    Документи
    18:27 20.05.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Олено!
    Відповідно до Методичних рекомендації щодо заповнення декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та іншими особами : «У Декларації зазначаються відомості про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за певний рік (звітний період), тому відомості про членів сім’ї, майно, транспортні засоби, відомості про вклади у банках, цінні папери та інші активи мають зазначатися згідно із тим станом, який мав місце у декларанта у звітному періоді, якщо інше не передбачено декларацією».
    Ст. 1 «Визначення термінів» Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» членами сім'ї є особи, які перебувають у шлюбі, їхні діти, особи, які перебувають під опікою і піклуванням, інші особи, які спільно проживають, пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки, у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі.
    Зважаючи на вищенаведене, дані про доходи Ваших батьків, якщо вони проживають окремо і не пов’язані з Вами спільним побутом, не вправі вимагати.

    За детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 та за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Степан
    Доброго дня. Як бути в такій ситуації. Купив скутер Piaggio в 2006 році, скутер сам 92-94 десь тих років, купляв з рук без ніяких чеків чи документів, тоді ще не потрібно було, потім він в мене поламався дав Брату на ремонт, де той пролежав 10 років(не було можливості ні забрати ні зробити), тепер я його зробив, як мені з ним бути, їздити без документів, чи шо робити?
    Документи
    17:12 06.05.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Степане!
    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів»
    Експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС та без номерних знаків, що відповідають державним стандартам, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.
    Встановлення права власності на скутер можливо встановити в судовому порядку.
    Після встановлення права власності на транспортний засіб Ви маєте право звернутися до територіального сервісного центру МВС із відповідною заявою про реєстрацію ТЗ.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Людмила
    Добрий день!
    В квартирі в якій я проживаю даний час була надана моїй мамі (покійні) від "маш заводу "фірми "Партнер " міста Чернівці вулиця Боженка. 2013 році в квартирі був пожар усі документи згоріли. Тоді я звернулася фірму по приватизації квартири там вони мені видали довідку що проватизація була зроблена моєю мамою 1997 році але небула зарегістрована в міській раді. І більше ніякой інформацій надати неможуть бо нічого незнають тому що фірма "Партнер" наданий час не існує а крім них довідок надати мені неможуть( чи нехотять?). дужи вас прошу порадьте куди мені звернутися щоб вибрати документи на квартиру чи маю право зробити приватизацію на себе якщо мама померла і заповіту невстигла зробити на мене як, я залишилася одна її донька.Коли була приватизіція моєю мамою 1997 році мому чоловікові надали 1,6 маминой квартири я зним розлучена 10 років наданий час він проживає зімною чи має він право на цю площю квартири ящо приватизація була не зарегістрована міською радою? Чи маю право я зробити на себе тепер перепис квартири і приватизацію ? Дякую чекаю відповіді.
    Документи
    22:40 22.04.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Людмило!
    Встановити факт права власності на спадкове майно можливо шляхом подачі відповідної позовної заяви до суду. Вже на підставі рішення суду зможете зареєструвати дану квартиру на себе.
    Також для суду доречно долучити довідку, видану фірмою про приватизацію квартири Вашою мамою 1997 року.
    Щодо Вашого чоловіка, то враховуючи, що квартира належала Вашій покійній мамі і відповідно Вами успадковується, це унеможливлює отримання Вашим колишім чоловіком половини зазначеного майна.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: а правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Богдан
    Доброго дня скажіть буть-ласка чи можете ви надати інформацію про оформлення автомобіля.а саме мене цікавить чи може людина яка є в доручені продати атомобіль і оформити його на іншого власника.Наперед дякую.
    Документи
    10:15 30.03.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Богдане!
    Для надання відповіді на Ваше питання необхідно уточнити, який вид довіреності в особи на авто.
    Якщо в довіреності зазначено право відчужувати автомобіль, то продати автомобіль іншій особі можливо відповідно до закону.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: 04071, м. Київ, вул. Почайнинська 25/49 , оф.74 або за телефоном: 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Петро
    Доброго дня! Було оформлено дарування квартири півроку тому. Під час оформлення, нотаріус ані словом не згадав про податок на дарування. З податкової жодних повідомлень не надходило. Лише зараз випадково почув про цей податок. Скажіть, будь ласка, на протязі якого часу слід було заплатити податок, на підставі яких документів і з якого моменту починає нараховуватись пеня за несвоєчасну оплату податку. Дякую!
    Документи
    21:52 18.03.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Петро!
    Відповідно до ст. 174 Податкового кодексу України дохід, отриманий платником податку як дарунок (або в результаті укладення договору дарування) від фізичних осіб оподатковується згідно з правилами, встановленими цим розділом для оподаткування спадщини.
    Тому за ставкою 0 відсотків оподатковуються:
    а) вартість власності, що успадковується членами сім'ї спадкодавця першого ступеня споріднення;
    б) вартість власності (об'єкт нерухомості, об'єкт рухомого майна, готівка або кошти, що зберігаються на рахунках спадкодавця, відкритих у банківських і небанківських фінансових установах, у тому числі депозитні (ощадні), іпотечні сертифікати, сертифікати фонду операцій з нерухомістю), що успадковується особою, яка є інвалідом I групи або має статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, та вартість власності (об'єкт нерухомості, об'єкт рухомого майна), що успадковуються дитиною-інвалідом;
    в) грошові заощадження, поміщені до 2 січня 1992 року в установи Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на території України, а також у державні цінні папери (облігації Державної цільової безпроцентної позики 1990 року, облігації Державної внутрішньої виграшної позики 1982 року, державні казначейські зобов'язання СРСР, сертифікати Ощадного банку СРСР) та грошові заощадження громадян України, поміщені в установи Ощадного банку України та колишнього Укрдержстраху протягом 1992-1994 років, погашення яких не відбулося, що успадковуються будь-яким спадкоємцем.
    За ставкою 5 відсотків оподатковуються:
    вартість будь-якого об'єкта спадщини, що успадковується спадкоємцями, які не є членами сім'ї спадкодавця першого ступеня споріднення.
    За ставкою 18 відсотків оподатковуються:
    для будь-якого об'єкта спадщини, що успадковується спадкоємцем від спадкодавця-нерезидента, та для будь-якого об'єкта спадщини, що успадковується спадкоємцем-нерезидентом від спадкодавця-резидента.
    Виходячи з вищенаведеного, нотаріус відніс Вас до суб’єктів, що оподатковуються за ставкою 0 відсотків.
    Щодо Вашого питання про нарахування пені та строків:
    Фізична особа зобов'язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену в поданій нею податковій декларації.
    У разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
    • при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
    • при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
    Підпунктом 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України передбачено, що після закінчення встановлених строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
    При нарахуванні суми грошового зобов’язання контролюючими органами нарахування пені розпочинається від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов’язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно з Податковим кодексом України.
    Пеня, визначена п.п. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120% річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном: 044 228 6369. Будемо раді допомогти!














    Олена
    Доброго дня. Мій брат живе у АР Крим, а прописаний у квартирі у одному із міст України. Документів на квартиру нема.Прописаний він там один. Він громадянин "НовоїРосії"(має російський паспорт). Яким чином він може подарувати мені квартиру (приїхати на Україну він не має можливості). Довіреність на право підпису на мене (завірену російським нотаріусом) він мені дав. Чи маю я право по довіреності прописатися у цій квартирі?
    Документи
    15:18 14.03.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Олено!
    Відповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» для реєстрації місця проживання особи необхідна згода власника (особисто чи в довіреності повинна бути прописана згода на подачу заяви-згоди для реєстрації місця проживання в конкретній кв. конкретно визначеної особи) та правовстановлюючі документи на житлове приміщення.

    Щодо інших питань звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 за попереднім записом по телефону: 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Валентин
    добрый день! Если авто по доверености на двоих и один его спрятал другой может заявить об угоне
    Документи
    15:23 13.03.2016
    відповідь:

    Доброго дня!
    Для надання відповіді на Ваше питання необхідні уточнення. Звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Яромлав
    Добрий день!Мені 22 ,у мене є сестра їй 16,чи можу я отримувати якусь допомогу ,якщо так ,то що для цього потрібно ...?
    Документи
    08:58 15.02.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Ярославе!
    Відповідно до закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» Ваша сестра має право на отримання пенсії в разі втрати годувальника. Для цього необхідно звернутися до управління Пенсійного фонду України у районі, місті, районі у місті, а також у місті та районі за місцем проживання (реєстрації) із такими документами:
    1. Заява для призначення пенсії в разі втрати годувальника;
    2. Паспорт або інший документ, що засвідчує особу, якій призначається пенсія, місце її проживання та вік;
    3. Довідка податкової адміністрації про присвоєння ідентифікаційного номера як заявнику, так і померлому годувальнику;
    4. Довідка про склад сім’ї померлого годувальника та документи, що підтверджують родинні зв’язки з померлим годувальником;
    5. Свідоцтво органу реєстрації актів громадянського стану про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім;
    6. Документи про вік померлого годувальника сім’ї (якщо вік не зазначено в свідоцтві про смерть чи рішенні суду про визнання годувальника безвісно відсутнім);
    7. Документи, що підтверджують стаж померлого годувальника;
    8. Довідка про заробіток померлого годувальника.
    Враховуючи, що вона являється неповнолітньою Ви можете оформити опікунство.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Олександра
    Скажіть будь-ласка. В додатковій угоді договору оренди потрібно писати "внести зміни до розділу" чи додати пункт до розділу?
    Документи
    11:42 03.08.2015
    відповідь:

    Доброго дня, Олександре!
    Все залежить від того чи ви додаєте пункт договору чи вносити зміни до вже існуючого.
    Якщо виникнуть додаткові запитання телефонуйте до нас за номером 0442286369 і наш спеціаліст Вас проконсультує.
    Будемо рада допомогти!


    володимир
    Продовжуючи моє минуле запитання.54 роки офіцер запасу. Маю на утриманні непрацездатного батька 85 років. Більше нікого, хто б міг за ним доглядати нема. Чи можу бути мобілізованим?
    Прошу відповісти на таке запитання:
    Які і якого змісту документи (довідки) необхідно надати військкомату(з лікарні,сільради ...?)
    Документи
    19:46 03.02.2015
    відповідь:

    Доброго дня, Володимире!
    Для отримання консультації щодо складання документів, Вам слід звернутися до нас за номером 0442286369 та записатися на консультацію до спеціаліста.
    Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 2 3 4 Наступна