Архів консультацій

    Документи


    Надія
    Добрий день. При отриманні з архіву довідки про доходи для нарахування пенсіїї за 1988 рік з загадьної суми були вилучені виплати за дородову і післяродову відпустку, так як це -соціальні виплати . Підтвердіть будь ласка правомірніть дій архіваріуса зі ссилкою на пенсійне законодавство України. Дякую.
    Документи
    17:06 25.07.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Надіє!
    Архівні установи зберігають і видають за необхідності різноманітні документи відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи». Вносити правки чи здійснювати будь-які «вилучення» із Ваших слів не входить до компетенції зазначених структур.
    Тому для надання відповіді на Ваше запитання необхідні уточнення.

    За детальною інформацією звертайтеся до наших спеціалістів: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Марія
    Доброго дня.Я хочу поїхати в гості до родичів в Білорусь з п'ятнадцятирічним сином . У мене тільки український паспорт. Який мінімальний пакет документів потрібен для перетину кордону.Дякую
    Документи
    18:49 24.07.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Маріє!
    Відповідно до угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Білорусь про безвізові поїздки громадян від 12.06.2009року громадяни України можуть в’їжджати, виїжджати, перебувати і пересуватися територією Республіки Білорусь без віз з дотриманням правил перебування і реєстрації, що діють в Республіці Білорусь, по документах, що посвідчують особу і підтверджують громадянство. Такими документами є:
    1. Паспорт громадянина України (тільки для перетинання державного кордону між Україною та Республікою Білорусь і знаходження на території Республіки Білорусь).
    2. Паспорт громадянина України для виїзду за кордон.
    3. Проїзний документ дитини.
    Громадяни України впродовж 30 діб можуть перебувати на території Республіки Білорусь без реєстрації. Якщо заплановано термін перебування понад 30 днів, то необхідно зареєструватися, зокрема, у готелі або в територіальному підрозділі з громадянства та міграції за місцем проживання.
    Для тимчасової реєстрації строком до 90 днів іноземцеві необхідно заповнити заяву, сплатити держмито у розмірі 0,5 базової величини і надати медичний страховий поліс для іноземних громадян і осіб без громадянства, що підлягають відповідно до законодавчих актів обов'язковому медичному страхуванню. Сама процедура реєстрації займає 5-10 хвилин, якщо не допущено ніяких порушень.
    Важливим обов'язком є необхідність проживати виключно за місцем реєстрації. У разі зміни місця проживання іноземець зобов'язаний у п'ятиденний термін зареєструватися за новим місцем проживання.

    В разі виникнення додаткових запитань – звертайтеся до наших спеціалістів: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    ЛЮДМИЛА
    куди потрібно звернутися і які документи потрібно подати, щоб позбутися громадянства України
    Документи
    16:30 20.07.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Людмило!
    Відповідно до ст.17 Закону України «Про громадянство України» громадянство України припиняється:

    1) внаслідок виходу з громадянства України;
    2) внаслідок втрати громадянства України;
    3) за підставами, передбаченими міжнародними договорами України.
    Тому для надання відповіді необхідні уточнення.
    Однак, необхідно зазначити, що в разі виходу із громадянства України:
    1. Для виходу з громадянства України громадянин України, який відповідно до чинного законодавства України є таким, що постійно проживає за кордоном, подає такі документи (у 4-х примірниках):
    а) заяву про вихід з громадянства України (форма 20, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185, зразок заповнення, примітки);
    б) 4 фотокартки (розміром 35 х 45 мм);
    в) копію паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про виїзд на постійне проживання за кордон або копію паспорта громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про виписку з території України. У разі якщо у заявника відсутній один із документів, що зазначені у цьому підпункті, або інший з документів, перелічених у статті 5 Закону, на підтвердження факту перебування у громадянстві України та факту постійного проживання за кордоном подаються відповідні довідки, видані органом внутрішніх справ України або дипломатичним представництвом чи консульською установою України;
    г) один із таких документів:
    — документ, який свідчить, що заявник набув громадянства іншої держави (держав);
    — документ, виданий уповноваженим органом іншої держави про те, що громадянин України набуде громадянства іншої держави, якщо вийде з громадянства України.
    2. Для виходу з громадянства України дитини, яка виїхала разом із батьками на постійне проживання за кордон та разом із батьками виходить із громадянства України, один із її батьків порушує у заяві про свій вихід із громадянства України клопотання про вихід дитини з громадянства України, і подає разом із своїми документами (у 4-х примірниках):
    а) копію свідоцтва про народження дитини;
    б) копію документа, який підтверджує перебування дитини у громадянстві України;
    в) один із таких документів:
    — документ, який свідчить, що дитина набула громадянства іншої держави (держав);
    — документ, виданий уповноваженим органом іншої держави про те, що дитина набуде громадянства іншої держави, якщо вийде з громадянства України. Такий документ не вимагається, якщо законодавство держави, громадянство якої набуває дитина, передбачає набуття громадянства цієї держави дитиною внаслідок набуття громадянства її батьками чи одним із них;

    г) заяву дитини віком від 14 до 18 років про згоду на вихід із громадянства України (форма 21, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    д) документ, що підтверджує виїзд дитини на постійне проживання за кордон.
    3. Для виходу з громадянства України дитини, яка виїхала разом з одним із батьків на постійне проживання за кордон та разом з ним виходить із громадянства України, а другий із батьків якої залишається громадянином України або є іноземцем чи особою без громадянства, той із батьків дитини, який виходить із громадянства України, порушує в заяві про свій вихід із громадянства України клопотання про вихід дитини з громадянства України та подає разом із своїми документами такі документи (у 4-х примірниках):
    а) копію свідоцтва про народження дитини;
    б) копію документа, який підтверджує перебування дитини у громадянстві України;
    в) один із таких документів:
    — документ, який свідчить, що дитина набула громадянства іншої держави (держав);
    — документ, виданий уповноваженим органом іншої держави про те, що дитина набуде громадянства іншої держави, якщо вийде з громадянства України. Такий документ не вимагається, якщо законодавство держави, громадянство якої набуває дитина, передбачає набуття громадянства цієї держави дитиною внаслідок набуття громадянства її батьками чи одним із них;
    г) заяву дитини віком від 14 до 18 років про згоду на вихід із громадянства України (форма 21, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    д) документ, що підтверджує виїзд дитини на постійне проживання за кордон.
    4. Для виходу з громадянства України дитини, яка виїхала на постійне проживання за кордон і батьки якої вийшли з громадянства України, один із батьків дитини подає такі документи (у 4–х примірниках):
    а) заяву про вихід дитини з громадянства України (форма 22, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    б) 4 фотокартки (розміром 35 х 45 мм) дитини, якщо їй виповнилося 7 років;
    в) копію свідоцтва про народження дитини;
    г) копію документа, що підтверджує перебування дитини у громадянстві України;
    д) один із таких документів:
    — документ, який свідчить, що дитина набула громадянства іншої держави (держав);
    — документ, виданий уповноваженим органом іншої держави, про те, що дитина набуде громадянства іншої держави, якщо вийде з громадянства України;
    е) заяву дитини віком від 14 до 18 років про згоду на вихід із громадянства України (форма 21, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    є) документ, що підтверджує виїзд дитини на постійне проживання за кордон;
    ж) документи, які підтверджують, що батьки дитини вийшли з громадянства України.
    е) заяву дитини віком від 14 до 18 років про згоду на вихід із громадянства України (форма 21, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    є) документ, що підтверджує виїзд дитини на постійне проживання за кордон;
    ж) документ, який підтверджує, що один із батьків дитини вийшов із громадянства України.
    5. Для виходу з громадянства України дитини, яка відповідно до чинного законодавства України вважається такою, що постійно проживає за кордоном, один із батьків дитини подає документи (у 4-х примірниках):
    а) заяву про вихід дитини з громадянства України (форма 22, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    б) 4 фотокартки (розміром 35 х 45 мм) дитини, якщо їй виповнилося 7 років;
    в) копію свідоцтва про народження дитини;
    г) копію документа, що підтверджує перебування дитини у громадянстві України;
    д) один із таких документів:
    — документ, який свідчить, що дитина набула громадянства іншої держави (держав);
    — документ, виданий уповноваженим органом іншої держави, про те, що дитина набуде громадянства іншої держави, якщо вийде з громадянства України;
    е) заяву дитини віком від 14 до 18 років про згоду на вихід із громадянства України (форма 21, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    є) документ, який підтверджує, що дитина відповідно до чинного законодавства України вважається такою, що постійно проживає за кордоном.
    6. Для виходу з громадянства України дитини, яка набула громадянство України за народженням, якщо на момент її народження батьки або хоча б один із них були іноземцями чи особами без громадянства, один із батьків дитини подає документи (у 4-х примірниках):
    а) заяву про вихід дитини з громадянства України (форма 22, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    б) 4 фотокартки (розміром 35 х 45 мм) дитини, якщо їй виповнилося 7 років;
    в) копію свідоцтва про народження дитини;
    г) копію документа, що підтверджує перебування дитини у громадянстві України;
    д) один із таких документів:
    — документ, який свідчить, що дитина набула громадянства іншої держави (держав);
    — документ, виданий уповноваженим органом іншої держави, про те, що дитина набуде громадянства іншої держави, якщо вийде з громадянства України;
    е) заяву дитини віком від 14 до 18 років про згоду на вихід із громадянства України (форма 21, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    є) документ, який підтверджує, що на момент народження дитини батьки або хоча б один із них були іноземцями або особами без громадянства.
    7. Для виходу з громадянства України дитини, яка усиновлена подружжям, один з якого є громадянином України, а другий - іноземцем, той з усиновителів дитини, який є іноземцем, подає документи ( у 4-х примірниках):
    а) заяву про вихід дитини з громадянства України (форма 22, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    б) 4 фотокартки (розміром 35 х 45 мм) дитини, якщо їй виповнилося 7 років;
    в) копію свідоцтва про народження дитини;
    г) копію документа, що підтверджує перебування дитини у громадянстві України;
    д) один із таких документів:
    — документ, який свідчить, що дитина набула громадянства іншої держави (держав);
    — документ, виданий уповноваженим органом іншої держави, про те, що дитина набуде громадянства іншої держави, якщо вийде з громадянства України;
    е) заяву дитини віком від 14 до 18 років про згоду на вихід із громадянства України (форма 21, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    є) документ, що підтверджує перебування одного з усиновителів дитини у громадянстві іншої держави (держав);
    ж) копію паспорта громадянина України або іншого передбаченого статтею 5 Закону документа, що підтверджує перебування другого з усиновителів дитини у громадянстві України;
    з) копію рішення суду або дипломатичного представництва чи консульської установи України про усиновлення дитини або рішення органу держави, на території якої проживає дитина, про усиновлення дитини, яке визнається дійсним в Україні;
    і) документ, що засвідчує шлюбні відносини між усиновителями дитини на момент її усиновлення.
    Для оформлення виходу з громадянства України дитини, яку усиновлено іноземцями або особами без громадянства, один з усиновителів подає документи (у 4-х примірниках):
    а) заяву про вихід дитини з громадянства України (форма 22, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    б) 4 фотокартки (розміром 35 х 45 мм) дитини, якщо їй виповнилося 7 років;
    в) копію свідоцтва про народження дитини;
    г) копію документа, що підтверджує перебування дитини у громадянстві України;
    д) один із таких документів:
    — документ, який свідчить, що дитина набула громадянства іншої держави (держав);
    — документ, виданий уповноваженим органом іншої держави, про те, що дитина набуде громадянства іншої держави, якщо вийде з громадянства України;
    е) заяву дитини віком від 14 до 18 років про згоду на вихід із громадянства України (форма 21, затверджена Наказом МЗС України від 15.09.2006 № 185);
    є) копії документів, які підтверджують, що усиновителі дитини є іноземцями або особами без громадянства;
    ж) копію рішення суду або дипломатичного представництва чи консульської установи України про усиновлення дитини або рішення органу держави, на території якої проживає дитина, про усиновлення дитини, яке визнається дійсним в Україні.
    Щодо підставам для втрати громадянства України, то однією з них є добровільне набуття громадянином України громадянства іншої держави, якщо на момент такого набуття він досяг повноліття.
    Припинення громадянства внаслідок його втрати відбувається на підставі подання органів міграційної служби, дипломатичних або консульських установ України. Для припинення громадянства України внаслідок його втрати органи міграційної служби, дипломатичні представництва або консульські установи України готують і подають:
    а) подання про втрату громадянства України;
    б) документ, що підтверджує перебування особи в громадянстві України;
    в) один із наступних документів:
    документ, що підтверджує добровільне набуття громадянином України громадянства іншої держави, разом із документом, що підтверджує, що на момент такого набуття громадянин України досяг повноліття ;
    документ, який підтверджує, що особа набула громадянство України внаслідок обману, свідомого подання неправдивих відомостей або фальшивих документів (довідка органу міграційної служби, дипломатичного представництва або консульської установи про те, що іноземець, який подав зобов'язання припинити іноземне громадянство, не подав документ про припинення цього громадянства, виданий уповноваженим органом відповідної держави, уповноваженому органу України протягом двох років з моменту його прийняття до громадянства України, а незалежних від особи причин неотримання документа про припинення іноземного громадянства не існує; інформація органу міграційної служби про те, що іноземець, який подав декларацію про відмову від іноземного громадянства, не повернув паспорт іноземної держави в уповноважені органи цієї держави; інформація про те, що на момент прийняття до громадянства України були підстави, за наявності яких особа не набуває громадянства України, інформація про інші неправдиві відомості та фальшиві документи, які були подані на підтвердження виконання умов прийняття до громадянства України);
    документ, який підтверджує, що громадянин України добровільно вступив на військову службу іншої держави, яка відповідно до законодавства цієї держави не є загальним військовим обов’язком або альтернативною (невійськовою) службою;
    г) документ, що підтверджує, що громадянин України внаслідок втрати громадянства України не стане особою без громадянства.

    За правовою допомогою звертайтеся до наших спеціалістів: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Андрій
    Доброго дня. Група невідомих вторглася до мого житла, здійснили його захоплення і виселення мене і моєї родини. Підставою була копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, згідно якого в них було право власності на дане домоволодіння на підставі дій приватного нотаріуса. Суд ухвалив зупинити дію рішення про державну реєстрацію домоволодіння особам, які захопили його і хотіли привласнити за (як вони говорять борги до банку за кредит по іпотеці). А також наклав арешт на домоволодіння.
    1) Чи є ця ухвала суду достатньою підставою для вселення моєї родини до домоволодіння, якщо так, топредставники яких саме державних органів повинні бути присутніми при вселенні, якщо ні, то який саме документ потрібен задля того, щоб була підстава вселення моєї родини.
    Дякую!
    Документи
    14:06 14.07.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Андрію!
    Для надання відповіді на Ваше запитання необхідно ознайомитися із наявними документами на житло.
    За детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Олександр
    Доброго дня. Скажіть будьласка, чи є можливість постановки на облік автомобіля який раніше був списаний? У автомобіля залишились номера та техпаспорт(мабудь колись якимись махінаціями вони залишились) але власник зазначив що автомобіль не стоїть на обліку в ДАІ(тобто він був списаний підприємством).
    Документи
    11:52 12.07.2016
    відповідь:


    Доброго дня, Олександре!
    По-перше, Вам необхідно уточнити чи дійсно ТЗ був знятий з обліку.
    По-друге, якщо Ви перереєструєте автомобіль, раніше зареєстрований в Україні і який був у використанні:
    • Спочатку потрібно представити документ, який робить покупку авто законною. Таким є довідка-рахунок. При її оформленні на звороті вказується результати акта оцінки автомобіля з внесеними даними сертифіката оцінювача. Без цієї позначки вам можуть відмовити в реєстрації авто.
    • Потім майбутній власник повинен надати паспорт та ідентифікаційний код.
    • Далі у МРЕВ пред'являють старий техпаспорт і облікову картку (виписку про зняття машини з обліку).
    • Нарешті, ви повинні віддати червоні транзитні номери, які отримали при знятті ТЗ з обліку.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Дмитрий
    Добрый день. Смогу ли я снять с учета технику по доверенности которая выписана на территории РФ? ТС зарегистрировано на территории Украины.
    Документи
    16:11 11.07.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Дмитро!
    Відповідно до ст. 34 Закону України «Про міжнародне приватне право» від 23.06.2005 р. порядок видачі, строк дії такої довіреності, припинення та правові наслідки її припинення визначаються правом держави, в якій довіреність видана. Форма довіреності як правочину відповідно до ст. 31 Закону за загальним правилом вважається дотриманою, якщо вона відповідає праву, що застосовується до змісту довіреності, або праву місця видачі довіреності. Інші правила щодо вимог до форми довіреності можуть встановлюватися міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
    Необхідно зазначити, що коли йдеться про вчинення юридично значущих дій на території України на підставі довіреності, за якою представниками є громадяни або юридичні особи України, зміст такої довіреності має відповідати вимогам законодавства України, зокрема статей 244–249 Цивільного кодексу України. З цим висновком кореспондують положення ч. 3 ст. 47 Закону України «Про нотаріат» та п. 22 Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 03.03.2004 р. Цими нормативними актами передбачено, що для вчинення нотаріальних дій не приймаються документи, які не відповідають вимогам законодавства України.
    Враховуючи вищенаведене, якщо Ваша нотаріальна довіреність відповідає вимога українського законодавства, Ви маєте право вчиняти дії, передбачені даною довіреністю на території України.
    В разі вини
    кнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Тетяна
    Доброго дня.Звертаюсь не вперше - вдячна за Вашу вичерпну відповідь.Таке питання:чоловіку в якого не погашена адмінвідповідальність чи можуть надати візу для в"їзду в Польшу чи ні?Якщо ні зараз,то може після погашення, тільки через який час?
    Документи
    10:43 07.07.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Тетяно!
    За детальною інформацією Вам необхідно звернутися до Консульського відділу Посольства республіки Польщі в Україні.
    Адже посольство країни, яку плануєте відвідати, надає вичерпний перелік документів, що є обов’язковими для отримання візи.
    На офіційному сайті посольства Польщі в Україні не висвітлено необхідність подачі довідки про відсутність адміністративної відповідальності.
    Необхідно зазначити, що відповідно до Кодексу України про адміністративну відповідальність, адміністративне стягнення діє протягом року з моменту його застосування.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Тетяна
    реєстрація місця проживання в селі:дитині 16р.її в базі даних в РС УДМС немає,тільки в погосподарській книзі.Як прописати,який має бути адмінзбір,чи складається адмінпротокол і на кого(на дитину чи батьків,що не прписали до цього часу)чи треба згода власника будинку?
    Документи
    18:24 30.06.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Тетяно!
    З 4 квітня 2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207, що встановлює нові правила реєстрації місця проживання громадян. Функцію з реєстрації місця проживання передано до виконавчих органів територіальних громад, відтак підрозділи міграційної служби припинили здійснення реєстрації місця проживання.
    Тому звертатися потрібно до органів реєстрації, якими закон визначив сільські, селищні або сільські ради. Або, в разі, якщо такі органи не створені, функції з реєстрації громадян виконує сільський голова.
    В містах реєстрацією осіб також займаються реєстратори центрів з надання адміністративних послуг.
    Для здійснення реєстрації особи обов’язково потрібна згода власника, письмова та нотаріально завірена, якщо власник не має змоги особисто надати згоди при реєстрації.
    Документи:
    1) Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. Це може бути паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.
    2) Квитанцію про сплату адміністративного збору .
    Батьки або інші представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. Змінюється також і розмір адміністративного збору: за реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання – 11,72 грн.( у разі звернення особи протягом встановленого цим Законом строку) та 35,14 грн.( у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку).
    3) Документи на будинок, квартиру, в якому буде здійснюватися реєстрація особи.
    Щодо відповідальності за не здійснення реєстрації батьками новонародженої дитини, то статтею 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» передбачено обов’язок громадян, а також іноземців та осіб без громадянства зареєструвати своє місце проживання протягом 10 днів після прибуття на нове місце. У той же час, про терміни реєстрації місця проживання новонароджених дітей законом не передбачено.
    Більш того, в статті 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якою визначена адміністративна відповідальність за проживання без реєстрації, нічого не сказано про відповідальність батьків за відсутність реєстрації в їхніх дітей.
    Таким чином, немає ніяких правових підстав для притягнення батьків до адміністративної відповідальності за відсутність реєстрації у Вашої неповнолітньої дитини, а тим більше за несвоєчасну реєстрацію, адже ніде в законодавстві такі терміни не визначені.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Павло
    Купив автомобіль. На себе не переоформляв - їжджу по техпаспорту. Поставив ГБО на авто. Документи на газ отримав. Хотів переоформити в ДАІ. Таке питання: Чи потрібен для переоформлення перший власник зазначений в техпаспорті ? Чи можливо оформити без нього? Питання виникло тому що власник за границею на заробітках.Виїхав на рік. От така справа. Підкажіть будь ласка що робити...Велике Дякую
    Документи
    22:10 29.06.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Павло!
    Відповідно до пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року №1388 «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів» власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники зобов’язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.
    Таким чином вносити зміни до технічного паспорту авто має право власник або уповноважений на такі дії довірений.

    В разі виникнення додаткових питань звертайтеся до наших спеціалістів за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 та за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Костянтин
    Доброго вечора.Скажіть будь-ласка чи потрібно при оформленні гбо на авто робити заміну тех.паспорту.
    Документи
    22:07 13.06.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Костянтине!
    Відповідно до ст.32 Закону України «Про дорожній рух» Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України.
    Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного ТЗ, повинно бути відображено у його реєстраційних документах.
    Отже, для встановлення ГБО на авто необхідно вносити зміни до технічного паспорту на автомобіль.
    За детальною інформацією щодо внесення змін до технічного паспорту на ТЗ звертайтеся до регіональних сервісних центрів МВС.

    За правовою допомогою - до наших спеціалістів за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 та за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 2 3 4 Наступна