Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Максим Сергійович
    День тому купив телефон, сьогодні він заглючив, не розвисав 30 хв, після екстреного перезапуску , почав працювати чи можу я його поміняти на інший такої ж моделі? Як мені діяти в даній ситуації?дякую
    Захист прав споживачів
    21:29 08.06.2017
    відповідь:

    Добрий день, Максим Сергійович!
    Відповідно до ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Вимоги пред'являються за вибором споживача або продавцю, або виробнику товару. Радимо Вам звернутись до продавця з усною вимогою. у випадку відмови - напишіть письмову скаргу до головного офісу продавця.
    У випадку відмови, Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Larisa_kost@yahoo.com
    Доброго дня, моя дитина інвалід ходить до спорт клубу, купили кліп на 30 занять, коли покупала мені сказали, якщо дитина захворіє, то принесіть справку і термін цих занять подовжимо. половину відходили, захворіли і попали в лікарню з зараленням легенів, потім ще хворіли 2 місяці.
    Тепер не хоиять подовжувати кліп, верали у дитини 2 тисячі гривень, я пишу листи директопу з увідомленням, у відповідь тиша. Написала к комітет з прав споживачіа, надії, що повернуть немає. В договорі є те, зо я згодна з їхніми умовпми, пле чи може бути дійсний договір, який порушує права моєї дитини?
    Захист прав споживачів
    18:25 08.06.2017
    відповідь:

    Добрий день, Лариса!
    Відповідно до ст. 18 Закону України "Про захист прав споживачів" надавач послуг не повинен включати у договори із споживачем умови, які є несправедливими. Умови договору є несправедливими, якщо всупереч принципу добросовісності його наслідком є істотний дисбаланс договірних прав та обов'язків на шкоду споживача.
    Якщо положення договору буде визнано несправедлими, такий договір можна визнати недійсним в судовому порядку.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Ольга
    Добрий день! Замовили шкіряний диван в одній відомій українській фірмі. Але він простояв у нас тиждень і він просто смердить. Мій чоловік алергік і не може знаходитися навіть у кімнаті. У додатку до специфікації було вказано "Покупець підтверджує Товар обміну та поверненню в розумінні ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів" не підлягає" . Цей додаток було мною підписано, але ж на той момент не можна було передбачити такий недолік. Чи правомірна така вимога продавця і чи не є це порушенням закону України? І чи маємо ми законне право повернути товар?
    Захист прав споживачів
    13:17 08.06.2017
    відповідь:

    Добрий день, Ольга!
    Перелік товарів, що не підлягає поверненню, визначений Постановою КМУ №172 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п), у якій не зазначено дивани.
    Закон України «Про захист прав споживачів» надає покупцю право у разі придбання товару неналежної якості вимагати повернення сплачених коштів або вимагати заміни товару (ст. 8 Закону).
    Відповідно до ст. ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    У випадку відмови, Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. З винної сторони також можна стягнути й витрати на правову домогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Ігор
    Доброго дня! Ситуація така, купив телефон ціна якого 5300 і придбав страхування на випадок негарантійної поломки. За 2 тижні розбив екран. Принісши мобільний в магазин мені відмовили в ремонті, посилаючись на те, що нема деталей і запропонували 3700 грн знижки на новий телефон в їх магазині, а повна вартість телефону 5000. Чи можу я вимагати повернення повної вартості, або ж нового телефону? Допоможіть будь ласка!
    Захист прав споживачів
    00:17 08.06.2017
    відповідь:

    Добрий день, Ігор!
    Ви можете вимагати від страховика виконання своїх обов'язків по договору страхування. Для цього радимо Вам ознайомитись із договором та визначити, які обов'язки взяв на себе страховик.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Дмитро
    Доброго дня хотів дізнатися як можна обміняти куплене взуття. моя дівчина купила нові босоніжки пройшла в них до метро і зрозуміла що вони їй жахливо натирають, прийшовши до магазину щоб замінити їй сказали що не мінятимуть оскільки каблучок трішки стерся але не суттєво. як можна добитися того щоб всетаки обміняли адже не пройшло навіть 7 днів з часу покупки. чи можливо є якісь критерії по яким визначається пошкодження?
    Захист прав споживачів
    09:55 07.06.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Дмитре!
    Термін обміну 14 днів стосується товарів належної якості.
    Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» належна якість товару, роботи або послуги - властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із споживачем; недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).
    Разом з тим у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Марія
    Доброго дня!Зробила замовлення в інтернет магазині,товару не отримала,гроші більше двох місяців не повертають(оплачувала на картку приватбанк)
    Захист прав споживачів
    19:50 06.06.2017
    відповідь:

    Доброго дня Маріє!

    Ви могли стати жертвою інтернет шахраїв або ж просто недобросовісного продавця. Від ряду обставин, які Ви не пояснили і буде залежати вирішення Вашої проблеми. Ви можете звернутись до нас за адресою : м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    олексій
    Доброго дня.
    Ситуация наступна. Поломавлся телевізор -зникло зображення та звук. Завіз у сервісний центр, телевізор не гарантійний. За результаттами огляду сказали що потрібна заміна плати, яка коштує 2500грн. запитав про гарантію на плату відповіли що три місяці це і вказано у самій квитанції, коли я оплатив ремонт. за два тижні у мене відбувається та сама ситуація, пропав звук та зображення при повторному зверненні -мені кажуть що це не гарантійний ремонт тієї самої запчастини( плати),що вони міняли 2 тижні тому, яка знову з іх слів згоріла. і що це проблема кабельного провайдера. Що порадити у такому випадку. Дякую
    Захист прав споживачів
    16:55 06.06.2017
    відповідь:

    Доброго дня Олексію!

    Відповідно до ст. 10 ЗУ «Про захист прав споживачів» у разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:

    1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;

    2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);

    3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;

    4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;

    5) реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.

    Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) - протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.

    За наявності у роботі (послузі) істотних недоліків споживач має право вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.
    Можемо порекомендувати Вам звернутись письмово до сервісного центру з вимогою, на Ваш вибір, відповідно до вищезазначеної статті та додати до неї копію квитанції в якій зазначено гарантійний строк. Собі залиште копію такої вимоги, з відміткою сервісного центру про її отримання.

    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Володимир
    Доброго дня.
    Заніс свій телефон в сервісний центр на не гарантійний ремонт 6 травня.
    Вже в 4-те обіцяють передзвонити стосовно того що ним, і взагалі, на якій стадії ремонт.
    Тричі їздив, телефонував і писав на електронну пошту - без змін. Тільки з розмови наживо з менеджером можна щось дізнатись, але й це теж майже нічого не змінює.
    Чи є практика вирішення таких питань?
    Дуже набридло чекати висновки такого "ремонту"
    Дякую
    Захист прав споживачів
    20:07 31.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Володимире!
    Відповідно до ст.10 Закону України «Про захист прав споживачів» Ви маєте право відмовитися від договору про виконання робіт і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов'язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим.
    Також якщо під час виконання робіт стане очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця згідно з умовами договору, споживач має право призначити виконавцю відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання цієї вимоги у визначений строк - розірвати договір і вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків третій особі за рахунок виконавця.
    Разом з тим, за кожен день прострочення виконання ремонту споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох відсотків вартості роботи, якщо інше не передбачено законодавством. У разі коли вартість роботи (послуги) не визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі трьох відсотків загальної вартості замовлення.
    Зверніться до сервісного центру з Вашими вимогами письмово.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Юрій
    Що робити якщо протягом трьох робочих днів не повернули кошти за товар на картку?
    Захист прав споживачів
    15:11 31.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Юрій!
    Для надання консультації на Ваше питання зазначеної інформації недостатньо, необхідні уточнення. Звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Петро
    Доброго дня. Купив телефон, ще місяць до закінчення гарантії. Звертався до продавця двічі з приводу поломки(пропадають контакти і т.д), продаваць намагався вручну рішити проблему в налаштуваннях, але проблема знову поверталася. Тепер продавець пропонує піти в сервіс. В мене питання до Вас: 1)як зробити щоб юридично було краще, піти в сервіс, чи продавець зобовязаний в мене прийняти телефон і нехай він займається телефоном? 2) якщо я піду в сервіс сам в подальшому, я зможу вимагати в продавця повернення коштів, якщо телефон не зможуть полагодити? Часу гарантійного мало 1 місяць! Дякую...
    Захист прав споживачів
    17:08 30.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня!

    Вам потрібно поквапитись з ремонтом телефону, однак не хвилюйтесь щодо закінчення строку гарантії. Перебіг цього строку припиняється з моменту здачі Вами телефону продавцю чи виробнику для усунення недоліків (ремонту). Тобто, після повернення телефону, у Вас залишиться той же місяць гарантії, що зокрема дозволить Вам перевірити чи телефон працює нормально.

    Що стосується Ваших запитань:
    Всі Ваші вимоги щодо усунення недоліків товару можуть бути пред’явлені як до продавця, так і до виробника (чи його представника, сервісного центру) (частина 3 статті 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»). Якщо сервісний центр дасть заключення що телефон ремонту не підлягає (або з інших підстав) Ви буде мати право вимагати у продавця повернення коштів також.

    Однак здебільшого, краще і зручніше співпрацювати тільки з продавцем.

    В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 154 Наступна