Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Дюдмила
    Доброго Дня!В Мене питання,купила в магазині комфі ноутбук на сумму 11500 тисяч гривень,він пропрацював 13 днів,і зломався,заміну проводити вони відказуються,що робити??
    Захист прав споживачів
    13:06 02.07.2017
    відповідь:

    Доброго дня Людмило!
    Ваші права у цій ситуації визначені ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів", з якою рекомендуємо Вам ознайомитись. Також, Ви можете звернутись до нас за безкоштовною консультацією за телефоном 044-228-63-69. Річ у тім, що те чи маєте Ви право на ремонт чи на заміну комп'ютера залежить від виду поломки.


    Валерія
    Доброго дня.Зломався телефон.Відправили його в сервіс по гарантії.Сервіс відправив телефон до Польші і його відремонтували.Сервіс каже,що потрібно платити за кур'єрську доставку з Польщі 38 доларів.Хто має платити за доставку сервіс чи я?
    Захист прав споживачів
    14:30 01.07.2017
    відповідь:

    Доброго дня Валеріє!
    Сервісний центр, що здійснює гарантійний ремонт зобов'язаний безоплатно усунути недоліки та надати Вам робочий телефон у визначений між Вами строк. Ви не зобов'язані сплачувати за доставку телефону, якщо не обумовлювали це з сервісним центром у договорі. Зверніться до сервісного центру з вимогою про сплату Вам пені, що допоможе пришвидшити процес повернення Вашого телефону. За більш детальною консультацією Ви можете звернутись безкоштовно за телефоном 044-228-63-69.


    Анна
    Доброго дня! нещодавно купила туфлі у взуттєвому магазині, взувши після покупки відчула дефект в каблуці. Занесла до майстра по взутті, який дав висновок про те, що неправильно приклеєна колодка. Звернулася до магазину, адже на взуття є гарантія місяць. Продавець сказав, що взуття було відправлено по гарантії і сказала: "Їхньої вини в тому нема". На запитання: "В чому вини? чи є взагалі дефект? чи вони нормальні?" відповіді я не отримала. Звернулася до власниці, власниця сказала:"Ви бачили що купували, зразу вам підходило, а зараз вдруг ні". чека я не маю. Підкажіть, будь ласка, чи можу я щось зробити?
    Захист прав споживачів
    15:49 22.06.2017
    відповідь:

    Добрий день, Анна!
    Відповідно до ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Вимоги пред'являються за вибором споживача або продавцю, або виробнику товару. Радимо Вам звернутись до продавця з усною вимогою. У випадку відмови - напишіть письмову скаргу до головного офісу продавця.
    У випадку відмови, Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Елена

    Добрый вечер! Подскажите,могу ли я вернуть или обменять товар из секонд хэнда при наличии у меня чека. И на какие пункты могу ссылаться,в случаее отказа продавца?
    Захист прав споживачів
    20:18 21.06.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Елена!
    Вимоги споживача щодо непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, відповідно до ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів», задовольняються за згодою продавця.
    Дане положення стосується і товарів, придбаних в магазинах «секонд хенд».
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Андрій
    Доброго дня. Рык тому здав у сервысний центр на ремонт 2 телефони( не гарантійний ремонт). За рік часу телефони мало того, що не відремонтували, так і не повернули. Один з них запропонували викупити на деталі. Начебто він ремонту не підлягає. Тут я погодився. Стосовно другого- уже 2 місяці практично кожного дня звязуюсь з майстром, який кожного дня обіцяє телефон віддати. Але чомусь кожного дня зявляється якась нова проблема. Або недоробив, або не встиг, або шось знову не працює. Квитанції при прийомі телефону на ремонт ніякої не видавалось. Як бути у такій ситуації?
    Захист прав споживачів
    14:54 20.06.2017
    відповідь:

    Доброго дня Андрію!
    Безумовно, поведінка працівників сервісного центру є протиправною. Однак, відсутність будь-яких документів що підтверджують отримання телефонів на ремонт чи договору про надання послуг з сервісним центром, значно ускладнює відстоювання Ваших прав.
    Рекомендуємо звернутись до нас за консультацією за телефоном 044 228 6369 і ми спробуємо Вам допомогти отримавши додаткові відомості!


    Марія
    Доброго дня!!!!!місяць,як куплений телефон на гарантії,не працює динамік,я можу вимагати новий????
    Захист прав споживачів
    18:47 15.06.2017
    відповідь:

    Добрий день, Марія!
    Відповідно до ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Вимоги пред'являються за вибором споживача або продавцю, або виробнику товару. Радимо Вам звернутись до продавця з усною вимогою. у випадку відмови - напишіть письмову скаргу до головного офісу продавця.
    У випадку відмови, Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    viki
    доброго дня! місяць тому купила перуку. продавець обманув сказавши шо це натуральна, оскільки виглядала гарно, то я залишила її. одягала за цей місяць тільки 7 раз і перука знищилася, немає вже гарного вигляду....волоссся попушилося і збивається в клоки, хоча носила дуже акуратно. страшно подумати шо буде далі з ним. чи я можу якось захистити свої права в цьому випадку?перука коштує 6200грн. і чеку немає тому що там не видають. що я можу зробити?дякую
    Захист прав споживачів
    13:58 15.06.2017
    відповідь:

    Відповідно до ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Вимоги пред'являються за вибором споживача або продавцю, або виробнику товару. Радимо Вам звернутись до продавця з усною вимогою. у випадку відмови - напишіть письмову скаргу до головного офісу продавця.
    У випадку відмови, Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Факт купівлі товару можна доводити за допомогою свідків.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Каріна
    Купили телефон в "техномережа f5" в м. Карлівка у вересні 2016 року після користування апаратом був зданий на ремонт через пів року користування навіть менше,сказали полетіла прошивка,відремонтували,а от знову зламався (не працює динамік).Здали в ремонт 21 квітня 2017 року,зараз уже 14-е червня 2017 рік,а телефону й досі немає.Зверталися до них,коли буде телефон,вони кажуть що не знають,що нам робити в такому випадку?
    Захист прав споживачів
    13:12 14.06.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Каріно!

    Статтею 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» передбачено У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

    При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Тому перевірте в документах, наданих при здачі товару на ремонт, який термін ремонту вказаний.

    За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

    Також можна пред’явити письмову вимогу про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) .

    Усі Ваші вимоги потрібно адресувати в письмовій формі, залишаючи собі копію кожного звернення.

    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Надія
    Доброго дня! Прошу Вашої допомоги з такого приводу: у серпні минулого року встановила вхідні металеві двері. На жаль, не отримала після установки ніяких гарантійних документів. Вийшов з ладу замок. Майстер за брав осердя із ключами (їх виявилося 4, а не 5, бо один загублено). наступного дня мені повідомили, що заміна можлива лише власним коштом, назвавши причиною відсутність повного комплекту ключів. Аргументи про неробочий стан осердя не сприйняли. будь ласка, підкажіть, як діяти у цій ситуації. з повагою, Н. Семків
    Захист прав споживачів
    10:49 13.06.2017
    відповідь:

    Доброго дня Надіє!

    Зверніться до продавця з письмовою вимогою про ремонт замка, або ж його заміну на новий з посиланням на статтю 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». Собі залиште підтвердження отримання продавцем цієї вимоги.

    Річ у тім, що підставою для відмови у задоволенні Вашої вимоги про безоплатне усунення недоліків чи заміни замка може бути лише те що цей недолік виник з Вашої вини. Втрата ключа не могла спричинити поломку замка.

    Статтею 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» передбачено У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

    1) пропорційного зменшення ціни;

    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

    Також Вам можливо знадобиться й посилання на положення ст. 7 цього закону, відповідно до якої Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років, а стосовно об'єкта будівництва - не пізніше десяти років від дня передачі їх споживачеві.

    За більш детальною консультацією Ви можете звернутись за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    михайло
    ДОБРОГО ДНЯ.
    ХОТІВ БИ СПИТАТИ ВАШОЇ ДУМКИ,
    ЗАКАЗАВ У МАГАЗИНІ ПОБУТОВИЙ ПРИЛАД-ОПЛАТИВ,ОБІЦЯЛИ ПРИВЕЗТИ ЗА ТИЖДЕНЬ,
    МИНУВ МІСЯЦЬ-НЕ ПРИВЕЗЛИ-ГРОШІ ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ ПОВЕРТАТИ ЗСИЛАЮЧИСЬ НА ТЕ ЩО ПРОЙШЛО ВЖЕ 14ДНІВ,
    В МОЇЙ УЯВІ 14 ДНІВ НА ПОВЕРНЕННЯ МАЄ ВІДРАХОВУВАТИСЬ З МОМЕНТУ ОТРИМАННЯ МНОЮ ТОВАРУ,
    СКАЖІТЬ БУДЬ-ЛАСКА ДЕ ПРАВДА?
    Захист прав споживачів
    14:17 09.06.2017
    відповідь:

    Доброго дня!
    Безумовно продавець зобов'язаний повернути Вам гроші. Ознайомтесь з правами споживача при купівлі товару на відстані, які передбачені статтею 13 ЗУ "Про захист прав споживачів". Також Ви можете звернутись до нас за безкоштовною консультацією за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 154 Наступна