Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Альона
    якщо гарантійний ремонт мобільного телефону виконується довше 65днів, чи повинен виробник повернути повну вартість мобільного телефону?
    Захист прав споживачів
    14:55 02.08.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Альона!

    Законодавством передбачено, що за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів, якщо сторонами не було обумовлено довший строк) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Маряна
    Доброго дня!
    Купила 05.01.2017р. у "АЛЛО" телефон aplle iphone 5s "як новий". Приблизно через 3 місяці у телефоні було безліч поломок(виключався, не ловив wi-fi, пропадав звук при дзвінку). У магазині сказали потрібно здавати у сервісний центр приблизно на 24 дня(термін було перевищено у місяць і тиждень). Коли телефон повернули, у акті було вказано, що телефон несправний, і зробили обмін на аналогічний. Новий, після декількох годин користування почав перезагружатись, приблизно кожних 20 хв. На наступний день знову віднесла у магазин, і знову сказали відправити у сервісний центр. Відправли(знову термін був перевищений). Коли надійшов у магазин у акті було вказано, що у телефоні поломок не виявлено. Забравши телефон з магазину, вказана раніше мною помолка залишилась. Даний факт працівники магазину зазняли на відео. Надіслали листа на повернення коштів, у якому було відмовлено( було вказано знову відправляти у сервісний центр).
    Яким чином можливо повернути товар за несправний телефон? оскільки на обмін чи відправку у СЦ я не згідна.
    Захист прав споживачів
    11:27 02.08.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Маряно!
    Вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за телефон грошової суми, згідно з ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів», можливо у випадку виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи.
    Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
    а) він взагалі не може бути усунутий;
    б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
    в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором
    Для підтвердження істотності недоліку необхідним є відповідний висновок сервісного центру, а тому це є обов’язковою умовою для повернення грошових коштів.
    В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    надя
    купили бу пральну машину є чек про купівлю,можно її повернути до 14 днів
    Захист прав споживачів
    13:18 26.07.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Надія!
    Вимоги покупців щодо неналежної якості непродовольчих товарів, що перебували у використанні задовольняються за згодою продавця.
    Радимо звернутись до магазину, в якому була придбана пральна машина.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Ольга
    Доброго дня.Підскажіть про моі права:замовила окуляри в оптиці ,,Данка,, в м Умань.Після примірки виявилось що в них неможливо ходити тому що бокові зображення змінюють форму але працівники відмовляються забирати іх,а рекомендують звикати і носити так як є.Буду вдячна за пораду.
    Захист прав споживачів
    17:29 20.07.2017
    відповідь:

    Добрий день, Ольга!
    Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Відповідно до ч. 11 ст. 8 вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
    Тож Вам варто звернутись із Вашими вимогами та розрахунковим документом до магазину або до виробника. У випадку відмови – напишіть письмову заяву до головного офісу продавця або виробника.
    Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання. Якщо немає можливості подати нарочно (продавець чи виробник в іншому місті) подавайте цінним листом з повідомленням про вручення.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Окрім повернення сплаченої за товар суми, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Олександр
    Згідно до постанови КМУ від 19 березня 1994 року, книжки (друковані видання) належної якості обміну та поверненню не підлягають?
    Захист прав споживачів
    16:26 20.07.2017
    відповідь:

    Добрий день, Олександр!
    Ви праві.
    З офіціним та чинним текстом постанови Ви можете ознайомитись на сайті Верховної Ради україни за посиланням: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Надія
    Доброго дня! в березні 2017 року купила в магазиі "Ельдорадо" в розстрочку мобільний телефон установила на телефон в магазині всі налаштування. Телефон весь час зависає. Вже 3 рази (квітень 17р, і 2 в травені 17р.) здавала в ремонт. в актах вказують - устранение ошибки ПО. Підскажіть чи можу я вимагати на заміну нового телефону? адже якщо вийде термін гарантії мені доведеться за власний кошт ремонтувати телефон.
    Захист прав споживачів
    12:23 06.07.2017
    відповідь:

    Добрий день, Надія!
    Так, можете.
    Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Відповідно до ч. 11 ст. 8 вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
    Тож Вам варто звернутись із Вашими вимогами та розрахунковим документом до магазину або до виробника. У випадку відмови – напишіть письмову заяву до головного офісу продавця або виробника.
    Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання. Якщо немає можливості подати нарочно (продавець чи виробник в іншому місті) подавайте цінним листом з повідомленням про вручення.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Окрім повернення сплаченої за товар суми, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Дар'я
    Доброго дня!
    Склалась наступна ситуація. Замовляла планшет в інтернет-магазині. отримала замовлення 26.06.2017. згодом виявилось, що там немає вбудованого вай-фай модуля. та як магазин дає гарантії повернення/обміну пристрою протягом 14 днів, мені надіслали мені пакет документів, які треба оформити і надіслати разом з пристроєм. 30.06 все відправила, з вимогою надіслати мені новий справний планшет. до 05.07 посилка була все ще на новій пошті. позвонила, висловила своє невдоволення, що ніхто його до цього часу не забрав. ввечері відправлений товар забрали і потім позвонили мені сказали, що не можуть мені вернути ні новий пристрій, ні гроші бо виявили зовнішні пошкодження. якісь царапини на корпусі.. але я відправляла без жодних царапин. перед відправкою сама особисто оглядала. а також працівнк нової пошти оглянув при пакуванні на відправку. зовнішніх видимих пошкоджень не було виявлено. тепер інтернет-магазин стверджує, що вони можуть лише відправити назад несправний пристрій. обміну/поверненню він не підлягає. підскажіть будь ласка, що робити в такій ситуації? як захистити свої права та отримати гроші або новий справний пристрій?
    Захист прав споживачів
    11:32 06.07.2017
    відповідь:

    Добрий день, Дар'я!
    Ми радимо Вам звернутись до суду з позовом про захист прав споживачів. Під час судового процесу можна допитати працівника нової пошти, який оформлював відправку товару на предмет, чи були присутні пошкодження планшету.
    В судовому порядку буде можливість стягнути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Ігор
    Чи можна вимагатати обміну товару якщо моб. телефон на гарантії поломався другий раз.
    Захист прав споживачів
    07:10 05.07.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Ігоре!
    Відповідно до ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
    а) він взагалі не може бути усунутий;
    б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
    в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
    Тобто якщо у мобільному телефоні наявний істотний недолік, можна вимагати заміни такого мобільного телефону.
    В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Андрій
    Доброго дня! Зламався дороговартісний прилад - інвертор. Гарантійний термін - 1 рік, пропрацював 3 місяці. Був придбаний через інтернет в Києві. Після поломки звернувся до продавця, відправив товар Новою Поштою за його рахунок. Він його отримав та взяв у ремонт. Перед відправкою я зробив фотофіксацію пломб та гвинтів, в разі чого можу довести, що ніхто прилад не розбирав, пошкоджень немає. Після отримання продавець в телефонному режимі задавав питання з приводу встановлення та експлуатації приладу, на які мною було надано відповіді. Також про те, як прилад був встановлений та експлуатувався я написав продавцеві на його електронну пошту. Далі він попросив зробити фото місця встановлення у моєму помешканні та надіслати йому. Я це не зробив через брак часу. Сьогодні продавець повідомив, що інвертор відремонтовано, працює, але я маю заплатити лише за запчастини та пересилку до нього понад 2100 грн. Роботу по ремонту оплатить він. Проте, наперед мене не було попереджено, що це не гарантійний випадок, моєї вини в поломці немає й він не намагався її довести, наперед про те, що ремонт буде платним мене не попередив. Як мені бути в цій ситуації? Чи мав право продавець вимагати кошти після ремонту? Куди мені звернутись в разі, якщо продавець й далі вимагатиме кошти за ремонт та не повертатиме прилад?
    Захист прав споживачів
    17:07 03.07.2017
    відповідь:

    Доброго дня Андрію!
    Ваші права як споживача, у разі придбання товару неналежної якості регламентуються статтею 8 ЗУ "Про захист прав споживачів", з якою рекомендуємо Вам ознайомитись. У разі якщо продавець вважав, що недолік товару виник з Вашої вини - він був зобов'язаний повідомити Вас про це.
    Крім того, договір про надання послуг Ви не укладали, а у відповідності до ч. 1 ст. 12 ЗУ "Про захист прав споживачів" Будь-які додаткові роботи (послуги), виконані (надані) виконавцем без згоди споживача, не створюють для споживача будь-яких зобов'язань щодо їх оплати.

    Ви можете звернутись до нас за безкоштовною консультацією за телефоном 044-228-63-69 для уточнення Ваших запитань.


    Марина Сірик
    Доброго дня! 12.06.2017 я замовила в і-магазині два однакових міксери Skarlet. Перевірила їх при отриманні на Новій пошті. Ввечері цього ж дня почала збивати бісквіт, не пропрацювали й 1-ї хвилини ні один ні інший (один з них мав бути подарунком сестрі на День народження). Наступного дня, вранці подзвонила менеджеру і-магазину, домовились, що відправимо їм назад, вони віднесуть в сервісний центр Skarlet для встановлення дефекту. Вже третій тиждень, менеджери і-магазину знаходять причии та відстрочують вирішення проблеми посилаючись на неналежну роботу сервісного центру. Підскажіть будьласка, як діяти в даному випадку? З документів маю видаткову накладну з печаткою і-магазину, експрес-накладну НП на отримання товару та його відправлення.
    Захист прав споживачів
    16:57 03.07.2017
    відповідь:

    Доброго дня Марино!
    Магазин був зобов'язаний усунути недоліки на протязі 14 днів, якщо Ви не обумовлювали інше. Ви маєте право вимагати пеню у розмірі 1% від вартості товару за кожен день затримання у задоволенні Вашої вимоги. Крім того Ви маєте право вимагати розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплачених за товар коштів, оскільки ремонт більш як за 14 днів вказує на те що товар може містити істотний недолік. Сформуйте Ваші вимоги письмово та направте їх продавцю, а собі залиште підтвердження такого направлення. Бажаємо успіху у вирішенні Ваших проблем! Також Ви можете звернутись до нас за безкоштовною консультацією на номер 044-228-63-69!


    сторінка Попередня 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 154 Наступна