Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Наталія
    Вітаю і прошу допомогти в моїй справі.Мій смартфон ще на гарантії,1.5 міс. він попрацював і почав барахлити.Я звернулася до маг.а іх сервіс - сказав що я замочила, тобто маю сама платити за ремонт, але це не так, інший сервіз не підтвердив цього, що мені робити, мало того що по за кону ст. 8 п 9 вони повині мені надати інший смартфон на періуд діагностики і грошову компексацію, за ці всі дні, в письмовій формі їх юрист мені відмовили да ще маю ремонтувати сама свій тел.
    Захист прав споживачів
    19:24 13.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Наталія!
    Для встановлення істотності недоліку та причини його виникнення, продавець має провести експертизу товару та надати Вам відповідний висновок експертизи. Якщо виявиться, що недолік виник з вини споживача, потрібно буде компенсувати витрати на проведення експертизи, понесені продавцем.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Олена
    Добрий день, скажіть будь ласка, чи поверне мені магазин кошти за додаткові послуги (додаткова гарантія, страхування, налаштування і т.д.), в випадку, якщо я поевртаю товар?
    Захист прав споживачів
    18:58 06.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня Олено!
    Послуга налаштування була надана Вам, як споживачу, тоді, коли відбулась купівля товару. Не можна повернути кошти за вже надані послуги, якщо вони були належної якості.
    Що стосується повернення коштів за додаткову гарантію та страхування, потрібно дивитись умови підписаних при купівлі товару договорів.
    Для надання детальної відповіді на Ваше питання – необхідні уточнення. Звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Юрій
    Доброго ранку,підкажіть будь ласка, я купив мобільний телефон і аксесуари до нього захисне скло і чохол, пробув ши 5 днів в мене смартфон почав записати, чи можу я вернути його впродовж 14 днів з дня покупки? І чи повернуть мені гроші за телефон і аксесуари чи тільки за телефон?
    Захист прав споживачів
    08:26 06.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня Юрію!
    Навряд чи, оскільки
    1. телефон був 5 днів у використанні.
    2. телефон містить недолік.
    За таких обставин, Ваш товар не може бути повернутий протягом 14 днів, як це передбачено ч.1 ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів".

    Ваші права у цій ситуації врегульовані статтею 8 цього Закону, з якою і рекомендуємо Вам ознайомитись. Ви можете звернутись до нас за безкоштовною консультацією за номером +38 (044) 228-63-69 у разі виникнення додаткових запитань.


    Юлія
    Добртго дня!Допоможіть будь-ласка з оформленням скарги на сервісний центр! 18.28.2017 року я звернулась до сервісного центру з проблемою перепрошивки планшету. Планшет не на гарантії.Сказали,через 2 дня зі мно звяжуться і повідомлять причину поломки.В результаті зі мною ніхто не звязався,телефонувала на протязі 2-х тижнів,менеджер повідомляла,що їй невідома доля планшету,оскільки він у майстра,який знаходиться в ін.місті.5.09.2017 року я подзвонила,що хочу забрати планшет і зараз підїду,на що менеджер повідомила-добре.Я приїхала по планшет,а та ж сама менеджер повідомляє,що планшет в майстра в розібраному вигляді,на питання коли він буде,нахабним тоном заявила,що я можу в них хоть ночувати,чекаючи майстра і я ще повинна заплатити 90 грн.за діагностику (в квитанції було прописано що діагностика негарантійних товарів становить до 3-х днів,чи можу я її несплачувати?).Наперід дякую
    Захист прав споживачів
    14:03 05.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня Юліє!
    Відповідно до ч.1 ст.10 ЗУ "Про захист прав споживачів" Споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов'язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим.

    Відповідно до ч.5 цієї статті У разі коли виконавець не може виконати (прострочує виконання) роботу (надання послуги) згідно з договором, за кожний день (кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах) прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох відсотків вартості роботи (послуги), якщо інше не передбачено законодавством. У разі коли вартість роботи (послуги) не визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі трьох відсотків загальної вартості замовлення.

    Окремо хотіли б зауважити, що всі претензії та скарги необхідно оформлювати письмово та зберігати підтвердження їх отримання недобросовісними підприємцями. Ви можете звернутись до нас за більш детальною консультацією за номером +38 (044) 228-63-69.


    Вікторія
    Що робити якщо я проплатила за бронювання квартири 500 грн? і за побутову техніку теж 500 грн? І вони кажуть, що треба ще 500 грн за побутову техніку. Але нічого про це на початку не казали. Тепер я хочу відмовитися від бронювання, а в мене поселення лише 24 вересня, тобто через 19 днів. І вони повертають мені лише половину суми. І я прошу номер адміністації і не хочуть давати.
    Захист прав споживачів
    13:44 05.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня Вікторіє!
    Все залежить від умов та форми договору, який був укладений та інших обставин. Звертайтесь до нас за безкоштовною консультацією за номером +38 (044) 228-63-69 або за іншими телефонами що розміщені у відповідному розділі нашого сайту. Будемо раді допомогти.


    Вероніка
    Доброго дня! Якщо це можливо, то дайте відповідь. В магазині "Текстиль-контакт" я вибрала тканину. Мені принесли рулон і хотіли вже відрізати, але в комп"ютері знайшли інформацію, що ця тканина кимось заброньована. Мені запропонували переглянути наявність цієї тканини в інших магазина мережі. Там теж вона була заброньована. Тоді я попросила продати мені залишок з ВІТРИНИ, на що мені відповіли, що заброньований увесь сувій 24м і цей залишок 2м. Я зробила зауваження, щоб тоді зняли тканину з вітрини.
    У мене питання: скільки може тривати бронь і ЧИ Я МАЛА ПРАВО ВИМАГАТИ ПРОДАТИ САМЕ МЕНІ ЗАЛИШОК З ВІТРИНИ, ЯКЩО НА НЬОМУ НЕПОЗНАЧЕНО, ЩО ВІН ЗАБРОНЬОВАНИЙ. Буду дуже вдячна за відповідь.
    Захист прав споживачів
    08:45 30.08.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Вероніка!
    Порядком провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів передбачено, що вибрані споживачем непродовольчі товари за домовленістю з адміністрацією торговельного об'єкта можуть зберігатися в торговельному залі із зазначенням на виписаному товарному чеку часу оплати. Якщо споживач не вніс плату у визначений час, товар надходить у продаж.
    Разом з тим, забороняється безпідставне вилучення, приховання або затримання реалізації виставлених для продажу товарів.
    Продавець мав розмістити на товарі інформацію, відповідно до якої товар заброньовано, а тому вимоги про продаж товару з вітрини у даному випадку правомірні.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    оксана

    Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, розібратися в даній ситуації.Купила мобільний телефон через інтернет.Отримала через нову пошту,у поліетиленовій упаковці.Вдома вставили картку але телефон почав відключатись,коли зарадили при першому дзвінкови він почав мигати,довелося виймати батарею.Я зателефонувала до продавця і мені сказали щоб я відправила телефон і вони повернуть кошти . Коли вони отримали мобілку то зателефонували мені і сказали що на задній покришці е царапини,але телефон знаходився у мене тільки пів дня і коли я його отримала то не був упакований у захистний поліетиле і міг пошкодитись при пересилці.Я незнаю куди мені звертатись у цій ситуацііі.Допоможіть!!!!!
    Захист прав споживачів
    20:04 15.08.2017
    відповідь:

    Доброго дня Оксано!
    Для надання відповіді на Ваше запитання необхідно отримати певні уточнення, а тому рекомендуємо Вам звернутись до нас за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Анна
    Доброго вечора. 4 дні назад купила в магазині телефон в кредит. Але зараз він не працює. Скажіть чи мені поміняють на інший телефон?
    Захист прав споживачів
    23:27 14.08.2017
    відповідь:

    Доброго дня Анно!
    Розірвання договору купівлі-продажу та повернення Вам коштів або обмін телефону на інший може бути здійснено у разі наявності у товарі істотного недоліку. Якщо ж товар містить недолік, який не є істотним, то продавець не буде зобов'язаний виконувати такі вимоги. Відповідно до ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" він буде зобов'язаний безоплатно усунути такі недоліки, або вчинити інші дії передбачені цією нормою. Рекомендуємо Вам з нею ознайомитись. Також Ви можете звернутись до нас за номером 044 228 6369 для уточнення всіх запитань!


    ирина
    Здравствуйте. Сдали в ремонт планшет со сломаным гнездом зарядки сделали, забрала. Дома окозалось, что планшет работает от сылы 15 минут нагревается и отключается. Отнесли снова в ремонт делают 2 недели и говорят, что он у вас какой-то ненормальный еще дней 5 посмотрим на него и вернем не отремонтированым. Это как. Вина то их. Как поступить правильно в такой ситуации
    Захист прав споживачів
    18:43 09.08.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Ірино!
    Відповідно до ч.2 ст.10 Закону України «Про захист прав споживачів» якщо під час виконання робіт (надання послуг) стане очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця згідно з умовами договору, споживач має право призначити виконавцю відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання цієї вимоги у визначений строк - розірвати договір і вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків третій особі за рахунок виконавця.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Олена
    Доброго дня! Скажіть будь ласка, зломався зарядний пристрій телефону, а телефон ще на гарантії, чи можу я получити заміну безкоштовно?
    Захист прав споживачів
    14:19 09.08.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Олено!
    Зарядний пристрій є комплектуючим виробом до телефону, а тому на нього поширюються всі гарантійні зобов’язання.
    Вимагати заміни зарядного пристрою можливо у випадку виявлення в ньому істотного недоліку, який виник з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи.
    В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 154 Наступна