Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Олена
    Доброго дня.В квітні місяці купила мобільний телефон в інтернет магазині "Кнопка" .Перший ремонт телефона був в травні місяці в майстерні замінили материнську плату чекали 4 тижні.після ремонту буквально через тиждень знову телефон став сам перезагружатися занесла знов в майстерню рекомендовану магазином .пройшло
    10 днів після дзвоника сказали що забрав директор магазину.він каже що знов брачна материнська плата.чекаю ще днів 15 і сьогодне він мені каже що такі телефони вже не випускають телефон юми.пропоную що поверне 600-800 грн і поламаний телефон.так як магазин не нисе відповідальності за гарантію. а гарантію дає виробник що мені робити поратьде дякую
    Захист прав споживачів
    21:37 04.10.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Олено!
    Відповідь продавця щодо того, що продавець не має перед Вами гарантійних зобов’язань є неправомірною.
    Згідно з ч. 3 ст. 8 Закону України «По захист прав споживачів», вимоги, пов’язані з придбанням товару неналежної якості (включаючи і безоплатне усунення недоліків) можна пред’явити на вибір продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
    Разом з тим, якщо продавець відмовляє Вам у гарантійному ремонті через відсутність комплектуючої деталі, ви можете пред’явити інші вимоги, передбачені ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми або заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Сергій
    куди звертатись, якщо виявлено недолив на заправці
    Захист прав споживачів
    08:14 03.10.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Сергію!
    Відповідно до Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, які затверджені постановою КМУ від 20.12.1997 № 1442, якщо у споживача виникли сумніви щодо точності дози відпуску нафтопродукту колонкою, на його вимогу оператор АЗС зобов'язаний негайно перевірити за допомогою еталонного мірника її стан і у разі виявлення недоливу відшкодувати збитки споживачу і припинити подальше використання цієї колонки до проведення ремонту.
    Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити штамп про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання.
    Також за захистом своїх прав Ви можете звернутись до суду.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Денис
    Добрий день. Замовив в інтернет магазині телефон. Зробив передплату. Мене повідомили, що відправили товар Новою поштою, дали номер накладної, за якою з запланованою доставкою. Однак посилку так і не отримав. На Новій пошті сказали, що накладна була створена через електронний кабінет однак посилку для доставки інтернет магазин їм не передав. Письмове підтвердження надавати відмовляються. В інтернет магазині заявляють, що це Нова пошта загубила посилку, кажуть, що питання вирішують, однак нічого не роблять на справді. Підкажіть, будь ласка, як діяти? Писати заяву до поліції? Чи до суду звертатись? Чи можливо ще є якісь варіанти впливу на продавця?
    Захист прав споживачів
    14:51 27.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Денис!
    Перш за все, всі Ваші переписки, звернення до Нової пошти, інтернет-магазину мають бути в письмовій формі. Якщо на Новій пошті відмовляються надати письмове підтвердження, напишіть їм офіційну претензію. До інтернет-магазину також потрібно звернутись письмового або з претензією або з досудовим попередженням.
    В залежності від отриманих відповідей можливо кілька варіантів подальших дій.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Микола
    Доброго дня. Здав телефон у сервісний центр магазину ''Комфі''. Телефон на гарантії ще 2 місяця. Недоліки: не вмикається, не заряджається, вздулась батерея. Вартість телефона 5300.
    В акті прийому товару вказали тривалість ремонту 31 робочий день, і якщо поломка сталася з моєї вини,то я маю оплатити доставку тел. в сервісний центр та діагностику. Крім того,зафіксували, що кабель зарядки порваний, телефон має потертості і подряпини, пил, та у гніздо телефона можливо попала вода (про воду неправда 100 відсотків). Як мені тепер бути без телефона не уявляю, особливо на роботі ? Чи можу я вимагати на час ремонту в магазині такий же телефон? Чи потім не прийдеться мені платити ще й за цю послугу?
    Дякую
    Захист прав споживачів
    10:22 27.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Миколо!
    Ваші вимоги щодо надання на час ремонту іншого телефону цілком правомірні. Для отримання іншого телефону на час ремонту, необхідно звернутись до продавця з письмовою вимогою про надання телефону аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі.
    Це право передбачено ч.9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
    Радимо зробити два екземпляри вимоги: один подати продавцю, а на іншому попросити поставити відмітку про отримання.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Віта
    Доброго дня! Придбала у ЦУМі туалету воду без чека (чеки там взагалі не видають). В той же день захотіла обміняти на іншу, адже від неї у мене розболілася голова. Продавчиня категорично відмовилася обмінювати, бо я принесла їй духи в коробці,але без прозорого пакету. Пізніше поміняла на дешевші, проте різницю суми відмовилася віддати, мовляв:''По гроші прийдеш, коли продам ті, що ти повернула''. Сказала прийти через три тижні...Як мені повернути свої гроші і куди мені звернутися?
    Дякую.
    Захист прав споживачів
    15:44 26.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Віто!
    Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" від 19.03.1994 № 172, якою затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) парфюмерно-косметичні вироби взагалі не підлягають поверненню.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Наталья
    Добрый день! В феврале купила гриль delonghi в магазине Комфи, через месяц сдала в ремонт по гарантии в сервисный центр через магазин. После возврата из ремонта через несколько месяцев происходит аналогичная поломка, в акте приема товара указан срок ремонта 14 дней, звоню в магазин, деньги отдавать отказываются, подскажите как правильно оформить заявление на возврат денег. Спасибо
    Захист прав споживачів
    14:38 20.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Наталя!
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи.
    Заява про розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми пишеться в довільній формі, з зазначенням назви магазину, ім’я особи, яка подає заяву, контактних даних. В тексті заяви потрібно викласти обставини та Ваші вимоги. Дану заяву потрібно зробити в двох екземплярах – один для продавця, а на іншому екземплярі, який залишається у Вас, необхідно поставити відмітку магазину про отримання заяви.
    В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Олег
    Доброго дня. Хочу запитати, ситуація така, потрібна запчастина акб до мобільного, знайшов ціна 302 грн., в інтернет магазині. 13.09 вранці я відсилаю грощі ім на картку ПриватБанка, 14.09 у перщій половині доби вони зв'язуються зі мною і говорять що товар бракований і обіцяють повернуту грощі до 3 діб. Учора дзвонив ім під кінець робочого дня, 3 доби, рахуючи віхідні 5. Тепер вони мені говорять що згідно закону захисту прав споживачів вони повинні повернути грощі у 5ти денний термін.
    Питання у які денний термін вони повинні повернути кошти? Якщо товар вони навіть не висилали, товар на руки не отримувал, вони його не висилали.
    Дякую.
    Захист прав споживачів
    09:04 20.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Олег!
    Ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Руслан
    Доброго дня скажіть буд ласка !!! здав в ремонт телевізор
    Мені пере звонили оголосили вартість ремонту 1500 грн також оголосили причину несправності я відмовився від нього коли прийшов забирати мені скалали що повинен сплатити вартість діагностики у розмірі 50грн так як на нього майстер затратив свій час для виявлення несправності чи має він право брати кошти за діагностику уразі відмови від ремонту ?
    Захист прав споживачів
    21:59 17.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня Руслан! Якщо Ви не укладали договір про діагностику телевізора і не обумовлювали ціну послуг з діагностики, Ви не повинні сплачувати вартість діагностики. В разі відмови в наданні Вам Вашого телевізору з вказаних підстав – телефонуйте «102», викликайте поліцію і заявляйте про незаконне заволодіння Вашим майном. Для надання детальної відповіді на Ваше питання – необхідні уточнення. Звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Наталя
    Придбала в інтернет магазині спортивний купальник, який виявився замалий. На чекові позначено, що товар поверненню не підлягає. Є захисна плівка. Чи можна вважати купальник фірми Adidas спортивним одягом, а не натільною білизною. Чи можу я вимагати повернення коштів?
    Дякую
    Захист прав споживачів
    14:29 16.09.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Наталя! Купальник відноситься до категорії натільної білизни, яка відповідно до Додатку № 3 Постанови Кабінету міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 не підлягає обміну або поверненню.


    тетяна
    доброго дня! в квітні місяці замовили у частної особи міжкімнаті двері та заплатили аванс 12 тисяч.обіцяв зробити в червні, натомість написав розписку про отримані кошти.дверей до цього часу немає одні обіцянки.як повернути хочаб гроші, які повинні бути дії. дякую.
    Захист прав споживачів
    22:23 13.09.2017
    відповідь:

    Доброгог дня, Тетяно!
    У випадку, якщо ви замовили виконання дверей, то відповідно мав бути домовлений певний термін виготовлення дверей.
    Ви маєте право відмовитись від договору про виконання робіт, та вимагати повернення авансу, так як виконавець не виготовив двері в установлений строк. Дане право передбачене ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів»
    Для надання детальної відповіді на Ваше питання – необхідні уточнення. Звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 154 Наступна