Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Тарас
    Доброго дня! Чи можу повернути, куплений мною в аптеці вітамінний комплекс. Адже вітаміни це не лікарські препарати. Причина повернення - українська фірма виробник повністю скопіювала назву та зовнішній вигляд упаковки і тому я тільки вдома зрозумів, що купив не закордонний вітамінний комплекс, а вітчизняний (в якості якого в мене є великі сумніви).
    Дякую за відповідь.
    Захист прав споживачів
    09:19 27.10.2017
    відповідь:

    Добрий день, Тарас!
    Вам варто було зазначити при купівлі, що Ви бажаєте придбати вітамінний комплекс саме іноземного виробника.
    Відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, продовольчі товари, лікарські препарати та засоби.
    Відповідно до ЗУ «Про лікарські засобиі» лікарський засіб - будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу.
    Тобто до лікарських засобів Закон відносить й засоби, що справляють профілактичну дію.
    Український класифікатор товарів ЗЕД відносить вітаміни до лікарських засобів (код 3004500000).
    Тож в аптеці Вам відмовлять у поверненні чи обміні.
    Радимо Вам звернутися із претензією безпосередньо до виробника та вимагати повернення сплачених коштів, так як він ввів Вас в оману.
    Виробник порушив законодавство про захист економічної конкуренції. Відповідно до Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» неправомірним є використання імені, комерційного (фірмового) найменування, торговельної марки (знака для товарів і послуг), рекламних матеріалів, оформлення упаковки товарів, інших позначень без дозволу (згоди) суб'єкта господарювання, який раніше почав використовувати їх або схожі на них позначення у господарській діяльності, що призвело чи може призвести до змішування з діяльністю цього суб'єкта господарювання.
    Окрім того, Ви можете написати скаргу до Антимонопольному комітету України, який уповноважений притягати недобросовісних суб’єктів до відповідальності.
    У випадку відмови виробника відшкодувати вартість товару, звертайтесь до суду.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Микола
    Доброго дня. Виникло запитання: чи можу я повернути в магазин Фокстрот принтер. Принтер використовували дома тільки для перевірки його працездатності, і після перевірки виявилось що у принтера нижнє поле друку складає 15мм. Даної інформації продавець не вказав, в інструкції теж не вказано, на сайті магазину і виробника також відсутня ця інформація. (14 днів ще не минуло, також це не є несправністю принтера, це просто його технічна характеристика яка ніде не була вказана). В магазині обміняти товар на інший з доплатою відмовляються, гроші звичайно також не віддадуть.
    Захист прав споживачів
    12:20 26.10.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Миколо!
    Відмова представників магазину неправомірна.
    Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
    Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
    Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
    Вам варто повідомити керівника магазину про вимоги, з якими Ви звертались. Напишіть письмову скаргу на ім’я керівника до головного офісу продавця, в якій викладіть свої вимоги.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно або рекомендованим листом з повідомленням про вручення. При нарочному поданні на одному із примірників Вам мають поставити штамп про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання.
    У випадку незадоволення Ваших вимог звертайтесь до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
    В судовому порядку Ви зможете вимагати повернення сплаченої за товар суми, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Алла
    Доброго дня. Три дня тому був куплений телевізор. На других день експлуатації було помічено, що телевізор в режимі очікування гуде. Звук тихий але вловимий, а особливо це чутно у ночі. Такий недолік можна вважати істотним і повернути телевізор у магазин. Тим паче ще не минуло і 14 днів з дня покупки.
    Захист прав споживачів
    12:12 25.10.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Алло!
    Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», істотний недолік - істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
    а) він взагалі не може бути усунутий;
    б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
    в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
    Разом з тим, споживач може розірвати договір та повернути товар у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, продавця товару, підтверджених за необхідністю висновком експертизи.
    Строк повернення 14 днів, не рахуючи дня купівлі, застосовується до товарів належної якості. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. При цьому обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Тетяна
    Доброго вечора! Сьогодні придбала мобільний телефон, коли дома скористалася ним, то була розчарована, бо не отримала бажаних функцій. Ще й через годину роботи телефон перестав бачити флеш карту. Скажіть, чи можу я повернути його,а не обміняти на такий самий?
    Захист прав споживачів
    23:23 24.10.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Тетяно!
    Відповідно до ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Людмила
    Добрий день! У мене стаціонерний телефон не працював два місяці. Про поломку повідомляла на гарячу лінію Укртелекому неодноразово. Чи маю я право не платити абонплату за послуги телефонії, за той період, коли телефон не працював?
    Захист прав споживачів
    11:42 24.10.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Людмило!
    Відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону України "Про захист прав споживачі" у разі виявлення недоліків у наданій послузі споживач має право вимагати відповідного зменшення ціни наданої послуги. Для цього Вам необхідно звернутись до відділення Укртелекому, яке Вас обслуговує, з скаргою у якій викласти всі обставини та вимогу звільнити Вас від оплати за послуги, які не були надані.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Віталіна
    Доброго дня. Замовила шафу купе. Нам привезли її і я розрахувалась не подивившись що в середені. Виявилось , що двері які я замовляла не ті, одна половина матова інща зеркало. Я звернулась до продавця, він каже що так і було замовлено. Я хочу повернути , вони відмовляються. Які мої права? Дякую.
    Захист прав споживачів
    22:57 19.10.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Віталіна!
    Радимо на майбутнє завжди перевіряти якість, кількість, асортимент, комплектнсть товару тощо перед оплатою і повідомляти продавця про виявлені недоліки. Оскільки недоліки явні, про них потрібно було зазначити при доставці. Підписавши документи про доставку, Ви погодились з тим, що Вам доставили товар, який Ви замовляли.
    Проте, відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" cпоживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
    Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
    Скористуйтесь даним правом, і обміняйте придбаний шкаф.
    Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
    Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Люба
    Доброго вечора,скажіть будь ласка замовила в інтернет магазині дитяче ліжко. Отримала товар без комплектуючих звернулася до прдавців через 15 днів так як в дома був ремонт і ми його незбирали . Вони мені сказали що пройшло вже два тижні треба було звиртатися раніше чек і накладну маю я право вимагати від них повернути мені комплектуючі .Буду вдячна вам за відповідь
    Захист прав споживачів
    19:14 18.10.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Люба!
    Строк чотирнадцять днів застосовується до вимог споживачів щодо придбання товарів належної якості. Належна якість товару - властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із споживачем.
    У Вашому випадку не вистачає комплектуючих деталей, а тому відповідь продавця неправомірна. Ви маєте проаво звернутись до продавця з вимогою надати комплектуючі деталі.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Сергей
    Доброго дня.
    я уже звертався віднедавна до Вас з питанням про гарантійний ремонт телефона.
    з моменту здачі його в ремонт пройшло 46 днів.телефон мені не повертають і говорять,що навіть незнають коли він прийде з ремонта.
    чи можу я вимагати повернення коштів за телефон?в замін телефон мені не видали і не намагаються видавати.Кошти в розмірі 1% від вартості товару не виплачують?







    Захист прав споживачів
    14:56 12.10.2017
    відповідь:

    Добрий день, Сергій!
    Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» на письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі.
    За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
    Вам варто написати письмову скаргу до головного офісу продавця або до виробника, в якій викласти свої вимоги, повідомити, що строки ремонту вийшли за рамки, встановлені законом, тому Ви вимагаєте поврнення коштів.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити штамп про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання.
    У випадку незадоволення Ваших вимог звертайтесь до суду із позовною заявою про захист прав споживача. В судовому порядку Ви зможете вимагати повернення сплаченої за товар суми, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Сергей
    доброго дня.
    я придбав 15 липня цього року телефон.
    28 серпня я віддав його продавцю магазину,де придбав телефон для здачі в ремонт,з причини відмови роботи сенсорного екрану(телефон на гарантії 12 місяців).
    на даний час телефон мені не повертають.
    з часу здачі його в ремонт пройшло 44 дні.
    телефон не повертають.
    підскажіть,які вимоги до них я маю?чи повинні вони мені надати компенсацію за те що телефон в ремонті більше 14 днів?і чи повинні вони надати на час ремонту інший аналогічний телефон?
    Захист прав споживачів
    15:49 10.10.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Сергію!
    Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» на письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі.
    За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Галина
    Доброго дня! 31.07.17 здала телефон по гарантії в ремонт в магазин, чек при купівлі не видали.6.09.17подзвонили з магазину, сказали що не змогли відремонтувати, будуть відправляти постачальнику для повернення нового або коштів. 25.09.17 я сама їм задзвонила. Важко додзвонитись, лінія постійно занята, через деякий час передзвонили і нахамили мені, чому я перебиваю їхні телефонні розмови і нажалілись мені на попередніх клієнтів і це я тільки підняла трубку. 27.09.17 я знову подзвонила, сказали що є акт на повернення коштів за мінусом 150грн. +їхні послуги 50грн. =200грн.мінус. Проте самі кошти мені повернуть тільки через 2-3міс. або доплачувати і купляти в них новий телефон. А я вже не хочу в них купляти. Магазин Мобілочка м.Рава Руська
    Захист прав споживачів
    09:46 10.10.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Галино!
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    При цьому, вимоги споживача, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
    Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.
    Відповідно до ч. 12 цієї статті, виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.
    Тому вираховувати кошти, з тих, які належні Вам, продавець не має права.
    Ви можете написати скаргу керівнику відповідного магазину або до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити штамп про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Факт купівлі товару можна доводити за допомогою свідків. З винної сторони також можна стягнути й витрати на правову домогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 154 Наступна