Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Ірина
    Доброго дня.Був придбаний телефон у Фокстрот,вже в тому ж місяці що був куплений мусила здати в ремонт,в ремонті був майже півтора місяця,телефон справно так і не працює,потрібно знов здавати в ремонт.Телефон на гарантії йому лише 4 місяці.скажіть будь ласка як добитись щоб телефона мені замінили.
    Захист прав споживачів
    08:37 21.11.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Ірино!
    Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця) споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Отже, перш за все, Ви можете звернутись до магазину із заявою про заміну товару
    Якщо Вам відмовлять, Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) або звернутись за захистом своїх прав до суду.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Тетяна
    Доброго дня. Купила в аптеці компресійні панчохи, вказала фармацевту свої розміри, запитала чи підійде мені по росту панчоха, маю зріст 168, там є 2 розміри росту (1- 158-170. 2- 170-182), порадила мені взяти 1-й зріст. Так от, вони виявились закороткі, трохи вище коліна. Але ж вони самі порадили взяти 1-й зріст, мовляв, вам буде добре в них і вони надали невірну консультацію. Продавець відмовляється обміняти на 2-й зріст, посилаючись на закон споживачів.
    Що мені робити в такому випадку? Чи маю я право обміну? Чи можу звернутися до виробника?
    Захист прав споживачів
    15:40 16.11.2017
    відповідь:

    Добрий день, Тетяна!
    Відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, не підлягають обміну (поверненню) натільна білизна та панчішно-шкарпеткові вироби.
    Якщо Ви вважаєте, що виробник зазначив неправильну інформацію на товарі, що призвело до неправильного вибору, Ви можете звернутися до нього із скаргою.
    Відповідно до ст. 15 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).
    Ви можете вимагати від виробника компенсацію вартості придбаного товару та приведення упаковки товарудо відповідності.
    У випадку незадоволення Ваших вимог Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Тарас
    Я купив телефон Lenovo Vibe P1 в магазині розетка він поламався через 5 днів я відправив в розетку вони його тримали 24.10.2017 до тепер я неотримав телефон.Куди можна поскаржитися
    Захист прав споживачів
    19:33 14.11.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Тарас!
    Перш за все, Ви можете поскаржитись керівнику магазину.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно . На одному із примірників Вам мають поставити штамп про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання. Також Ви можете направити скаргу рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Іван
    Добробго дня. 29.08.17 у магазині Стилус (stylus.ua) була зроблена попередня оплата за товар. 29.10 я прийнв рішення про відмову від поставки товару (товар мною отриманий не був). Як мені захистити себе як споживача та повернути кошти ?
    Захист прав споживачів
    14:05 14.11.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Іване!
    Для надання точної відповіді на ваше питання недостатньо інформації.
    У випадку, якщо Ви здійснили попередню оплату і не отримали товар, через те, що продавець Вам його не передав, то відповідно до ч. 2 ст. 693 Цивільного кодексу України Ви маєте право вимагати суми попередньої оплати.
    Якщо Ви просто відмовились отримати товар, наприклад, не забравши його з відділення поштового зв’язку, попередньо не обговоривши це з продавцем, то в цьому випадку договір порушили Ви, так як відповідно до ст. 525 ЦК не допускається одностороння відмова від зобов'язання. В цьому випадку, рекомендуємо Вам спробувати домовитись із продавцем про повернення коштів.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Олег
    Підкажіть будласка я купив конвектор в тетченії місяця він зламався він на гарантії всього гарантія рік його везти в сервіс коли повирнули того ж вечора він знову зламавсь скажіть чи маю я право вимагати щоб мені повирнули кошти
    Захист прав споживачів
    11:03 14.11.2017
    відповідь:

    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця) споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми або вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Діана
    Добрий день!
    Я придбала телефон у кредит 4 вересня 2017 року. З моєї вини пошкодився модуль телефону, але телефон на гарантії ще 10 місяців. Чи можу я від мгазну вимагати ремонт телефону?
    Захист прав споживачів
    14:30 02.11.2017
    відповідь:

    Добрий день, Діана!
    Відповідно до ст. 7 Закону України "Про захист прав споживачів" виробник гарантує належну роботу товару протягом встановленого строку і відповідає у випадку, якщо товар виходить з ладу. За наявності Вашої вини у пошкожені товару, ремонт по гарантії не здійснюється.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!



    Тарас
    Запитання
    Замовив акрилову ванну в продавця. Під час замовлення заповнив папірчик на якому писало деталі по товару ціна і було ще добавлено, що замовлений товар обміну чи поверненню не підлягає. Пройшов тиждень.Вчора 1.11 мені доставили ванну додому. Після поверхневого огляду ванни не замітив жодних видимих пошкоджень. Огляд поверхневий оскільки ванна десь зберігалась на складі і була вся в пилюці і бруді. Підписав лист-замовлення що претензій не маю.Оплатив решту суми.Отримав чек. Ввечері вирішив детальніше оглянути.Повитирав ганчіркою пил і знайшов пошкодження на дні ванни, тріщини акрилу. Як на мене суттєві бо ванна втратила як естетичний вигляд так і неможлива для подальшого використання бо інакше акрил буде тріскати дальше. Гарантійного талону не давали.Але гарантія виробника 10 років. Ванна не була в використанні і ще покрита заводською плівкою і упаковкою. Звернувся до продавця. Наразі вони все зводять до того "А як ви дивились?" Наразі думають. Хочу запитати "Які можливі подальші варіанти в моєму випадку? Обмін, повернення коштів ?" Хочу знати наперід щоб знати що предявити продавцеві.
    Захист прав споживачів
    13:16 02.11.2017
    відповідь:

    Добрий день, Тарас!
    Неможливіть, на їхню думку, повернення ванни неналежної якості, не грунтується на законі. Кабінетом Міністрів України визначено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), але він ніяк не поширується на товари неналежної якості. До того ж ванни, до цього переліку і так не входять.
    Відповідно до ст. ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    У разі відмови при усному зверненні, Напишіть письмову скаргу на ім’я керівника до головного офісу продавця, в якій викладіть свої вимоги.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно або рекомендованим листом з повідомленням про вручення. При нарочному поданні на одному із примірників Вам мають поставити штамп про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання.
    У випадку незадоволення Ваших вимог звертайтесь до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
    В судовому порядку Ви зможете вимагати повернення сплаченої за товар суми, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Biталій
    Доброго дня. Ситуація наступна. Придбав у продавця (ФОП) вживаний ноутбук. Менш ніж за два місяці він вийшов з ладу. У ремонті діагностували, що він був підданий процедурі прогріву, вочевидь з метою його подальшого перепродажу. Чи можу я розраховувати на повернення коштів за ноутбук чи на його безкоштовний ремонт?
    Захист прав споживачів
    11:26 02.11.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Віталій!
    На даль, на вживаний товар не встановлюється гарантійний трок, тому Ви не зможете пред'явити такі вимоги.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Оля
    Доброго дня.16.03.2017 р.мною був придбаний товар-електрочайник zelmer з гарантією 2 роки.26.09.2017р. чайник почав протікати.Я віднесла його у той магазин де я купляла і здала на ремонт.Вони мені дали розписку-чекаю вже 1,5місяці.Ходжу, питаю -а у відповідь чую-ще нема результату, це від нас не залежить.Що я маю робити?Дякую.
    Захист прав споживачів
    11:15 02.11.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Ольга!
    Відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Тож якщо Ви не погоджувались на будь-який інший строк, товар має бути повернутий Вам через 14 днів.

    Також на письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі.

    За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

    Вам варто написати письмову скаргу до головного офісу виробника, в якій викласти свої вимоги, повідомити, що строки ремонту вийшли за рамки, встановлені законом, тому Ви вимагаєте повернення відремонтованого товару або поврнення коштів за нього, а також сплати пені.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно або рекомендованим листом з повідомленням про вручення. При нарочному поданні на одному із примірників Вам мають поставити штамп про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання.
    У випадку незадоволення Ваших вимог звертайтесь до суду із позовною заявою про захист прав споживача. В судовому порядку Ви зможете вимагати повернення сплаченої за товар суми, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Тарас
    Доброго дня в мене склалася така ситуація купив телефон і Фокстрот через 1 місяць користування почав неправильно сенсор працювати,вони відправили телефон в сервісний центр і сказали що час ремонту буде від 14 ти до 60 днів,вчор вийшло 60 днів, телефон не поремонтували підкажіть що мені робити в такій ситуації чи можу я вимагати щоб вони дали мені новий телефон?
    Захист прав споживачів
    09:52 31.10.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Тарас!
    Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Отже, ви маєте право вимагати заміни телефону на аналогічний, а також вимагати виплати неустойки в розмірі одного відсотка вартості товару за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 154 Наступна