Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Анастасия
    Здравствуйте! Вчера приобрела в магазине кольцо, пришла домой и поняла, что оно мне совсем не нравиться. Позвонила в магазин, сказала, что хочу вернуть, на что мне ответили- золотые украшения возврату не подлежат. Возможно его как-то вернуть и забрать свои деньги?
    Захист прав споживачів
    19:55 09.01.2018
    відповідь:

    Доброго дня, Анастасія.
    Відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. №172 ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння не підлягають поверненню.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Максим
    Чи маю я право обміняти пилосос, протягом 14 днів після покупки, вразі виявлення недоліків в роботі
    Захист прав споживачів
    10:41 19.12.2017
    відповідь:

    Максим
    Чи маю я право обміняти пилосос, протягом 14 днів після покупки, вразі виявлення недоліків в роботі
    Доброго дня, Маким.
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Вася
    купив в магазині телефон він шось виключається без причини.... і я прийшов не хочуть міняти його
    Захист прав споживачів
    18:27 13.12.2017
    відповідь:

    Доброго дня!
    Вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця протягом встановленого гарантійного строку можливо після підтвердження істотності недоліка в телефоні. Виявити, чи є недолік істотним можливо після проведення експертизи. Тому Вам можуть відмовити в заміні товару, оскільки не підтверджено істотність недоліку. Проте, якщо буде проведена експертиза, якою буде підтверджено істотний недолік, який виник з вини виробника чи продавця, Ви зможете вимагати замінити телефон на інший такий же чи аналогічний.
    Наразі, відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Анатолій
    Здавав бу ноутбук на ремонт, до ФОП по ремонту ноутбуків.Полагодили і дали гарантію на 2 місяці, на замінену деталь.Через місяць знову поламалась та деталь, а з ремонтом затягують.Напевне чекають щоб закінчився гарантійний термін.Що порадите?
    Захист прав споживачів
    15:49 12.12.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Анатолій!
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
    За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
    Ви можете написати письмову скаргу на ім’я керівника до головного офісу продавця, та викласти свої вимоги, в тому числі і вимогу про сплату неустойки за затримку ремонту. Якщо це не допоможе, Ви можете звернутися із скаргою до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або до суду, за захистом своїх прав.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Марія
    Підкажіть будьласка як поступити в такій ситуації:я купила в ітернет магазині товар,він прийшов не робочий(чоловічий тример)після того як я звязалася зі складом сказали повернути назад і на протязі декількох мені повернуть кошти,товар лежить на новій пошті вже дякілька днів,його ніхто не забирає,на мої тел.дзвінки не відповідають.Що робити? Як поступити дальше в такій ситуації? Допоможіть
    Захист прав споживачів
    10:07 12.12.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Марія.
    Ви можете написати письмову скаргу на ім’я керівника до головного офісу продавця, та викласти свої вимоги. Якщо це не допоможе, Ви можете звернутися із скаргою до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або до суду, за захистом своїх прав.
    Варто також додати, що відповідно до ст. 12 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі реалізації продукції поза торговельними або офісними приміщеннями продавець (виконавець) повинен повернути сплачені гроші без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору. Споживач має право не повертати продукцію або результати роботи чи послуги до моменту повернення йому сплаченої ним суми грошей.
    По закінченню цього терміну Ви можете вимагати сплати суми заборгованості з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом, відповідно до ст. 625 Цивільного кодексу України.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Алексей
    Здравствуйте. Вопрос такой. На днях вызывал сантехников из частной фирмы, всё сделали , но чек за покупку материалов ни акт выполненых работ не предоставили . На вопрос где чеки акты,сказали поговорить с начальником. Начальник сказал ,что сбросить, но уже второй день игнорит. Подскажите как быть?
    Захист прав споживачів
    20:56 30.11.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Олексій!
    Надання чеку і підписання акту необхідно вимагати відразу після виконання роботи.
    Напишіть письмову скаргу на ім’я керівника до головного офісу надавача послуги, в якій викладіть свої вимоги.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно або рекомендованим листом з повідомленням про вручення. При нарочному поданні на одному із примірників Вам мають поставити штамп про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання.
    У випадку незадоволення Ваших вимог звертайтесь до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Марія
    Доброго дня, здала телефон в ремонт на заміну дисплея. Майстер взагалі не дав жодного підверджуючого документа. І телефон стоїть в ремонті більше трьох тижнів. Коли я дзвонила до нього, то він сказав, що через 2 дня буде, але вже пройшов тиждень. Чи може бути таке, що він взагалі не віддасть телефон, і куди тоді звертатись, і чи можна щось довести. Або якщо він зробив щось не так там то чи можна кудась з цим звертатись ? І того ж заплатили завдаток.
    Захист прав споживачів
    22:15 29.11.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Маріє!
    Підтвердженням того, що Ви віддали телефон в ремонт , має бути квитанція, товарний чи касовий чек або інший розрахунковий документ.
    Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов'язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим. Також якщо під час виконання робіт (надання послуг) стане очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця згідно з умовами договору, споживач має право призначити виконавцю відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання цієї вимоги у визначений строк - розірвати договір і вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків третій особі за рахунок виконавця.
    Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    У випадку незадоволення Ваших вимог звертайтесь до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Алексей
    10 месяцев назад в Интернет магазине куплена посудомойка. Оплата проводилась наложенным платежом через "Новую почту" (как документ об оплате - только квитанция "Новой почты"). Сейчас появились проблемы в работе. Так как в документах указана "Гарантия от призводителя", обратился в сервисный центр по указанному в талоне телефону. После предоставления данных о модели и серийном номере получил ответ, что данная машина была завезена по "серому" и гарантии не подлежит. Интернет-магазин уже не работает. Есть информация о ФОП, который осуществлял продажу. Есть ли шансы добиться выполнения гарантийных обязательств в данном случае?
    Захист прав споживачів
    08:44 29.11.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Олексію!
    Відповідно до даних, зазначених у Вашому запитанні, було куплено товар неналнжної якості, адже товар, посудомийна машина, не відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із споживачем, а саме товар було ввезено компанією, яка не є офіційним імпортером. На товари, ввезені на територію України не офіційним імпортером, не поширюються гарантійні зобов’язання виробника.
    Однак, Ви можете звернутись до продавця товару та пред’явити вимоги, встановлені для споживачів у разі придбання товару неналежної якості:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини продавця товару, або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця, товар.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Марина
    Автомобiль був зданий на станцiю технiчного обслуговування з проблемою гуркiту пiд час початку роботи двигуна, на сто одразу дiагностували проблему i вирiшили замiнити деталь(маховик), що коштуe 25000 грн, я сплатила (е чек),Але пiсля замiни цiei деталi проблема гуркiту залишилася, i тодi працiвники знайшли "ще одну"несправну деталь - i замiнили ii (стартер) за 15000.тобто проблема з Якою я приiхала на сто вирiшилася замiною стартеру, а замiна маховика була не потрiбною. Чи можу я вiдмовитися вiд замiни маховика и вимагати повернути менi за нього грошi, а оплатити лише замiну стартеру?
    Захист прав споживачів
    23:08 22.11.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Марино!
    У випадку, якщо Ви вважаєте, що заміна маховика була не потрібною, а Вам обманним шляхом безпідставно було запропоновано поміняти маховик, можете звернутись до правоохоронних органів з заявою щодо шахрайських дій працівників станції технічного обслуговування.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Петро
    Добрий вечір. 5 місяців тому купив мобільний телефон в інтернет магазині РОЗЕТКА. Практично відразу телефон почав працювати не коректно:періодичне зависання,перестали працювати деякі програми,сильно грівся при навантаженні і т.п. В с.ц. сказали що: дефект не підтверджено. Що мені робити і куди звертатись?
    Захист прав споживачів
    19:01 21.11.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Петро.
    Ви можете звернутися із заявою до керівництва магазину і вимагати проведення експертизи, так як відповідно до ч. 4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. При цьому експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника).
    Якщо експертизою буде встановлено наявність істотних недоліків товару Ви маєте право вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми або заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Проте, це можливо, тільки якщо гарантійний термін на товар ще не закінчився.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 154 Наступна