Захист прав споживачів
Надія
Доброго дня, Надіє!
Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Споживач може заявити будь-яку з зазначених вище вимог.
За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!
НИКОЛАЙ
Доброго дня, Миколо!
Для надання відповіді на Ваше запитання необхідні уточнення. Радимо Вам переглянути умови страхування, зазначені в договорі.
За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!
Віктор
Доброго дня, Вікторе!
Ні, це не так. Перелік товарів належної якості які не підлягають обміну (поверненню) визначений постановою КМУ "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" , і акумулятори до них не належать, тобто підлягають поверненню на загальних підставах.
За більш детальною інформацією телефонуйте до нас за номером 0442286369.
Будемо раді допомогти!
Федір
10.02 здав ноутбук у ремонт. Коли прийшов час забирати (26.02) при перевірці виконаних робіт виявив нову тріщину на корпусі ноутбука, якої, відповідно, до того не було (усі наявні пошкодження були занесені у відповідний документ). Написав заяву на ім'я директора сервісного центру, описавши ситуацію. Сказали, що у 10 денний термін мені передзвонять. Сьогодні пішов 11 день, відповіді немає. Ноутбук лежить у СЦ вже майже місяць, внаслідок чого я не можу працювати та навчатись.
Скажіть будь-ласка, на що я може претендувати та які мої подальші дії.
Наперед дуже дякую за відповідь.
Доброго дня, Федоре!
Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Отож, Ви маєте право вимагати надання на час ремонту товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації).
Також, за кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) Ви маєте право вимагати виплату неустойки в розмірі одного відсотка вартості товару.
Усі заяви та вимоги потрібно оформляти письмово, у двох примірниках та направити рекомендованим листом або подати особисто на адресу виконавця.
За більш детальною інформацією телефонуйте до нас за номером 0442286369.
Будемо раді допомогти!
Ірина
Доброго дня, Ірино!
Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Будь-які витрати, пов'язані з поверненням продукції, покладаються на продавця (виконавця). Продавець (виконавець) повинен відшкодувати витрати споживача у зв'язку з поверненням продукції.
Тож, вимога продавця (виконаця) про оплату доставки не є правомірною.
За більш детальною інформацією телефонуйте до нас за номером 0442286369.
Будемо раді допомогти!
Уляна
Доброго дня, Ульяно!
Протягом чотирнадцяти днів споживач має право замінити товар належної якості.
У Вашому випадку потрібно застосовувати правила, що стосуються придбання товару неналежної якості. Так в разі виявлення недоліків протягом встановленого гарантійного строку, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, споживач має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!
Юрій
Доброго дня, Юрію!
Все залежить від тих обставин, з якими Ви пов'язуєте необхідність повернення Вам коштів за налаштування телевізору! Рекомендуємо Вам ознайомитись зі ст. 10 ЗУ "Про захист прав споживачів".
За більш детальною інформацією телефонуйте до нас за номером 0442286369.
Будемо раді допомогти!
Алла
Доброго дня, Алло!
Статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлено, що у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати : пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Оскільки товар знаходиться на гарантії Ви маєте право пред’явити одну з вимог. Для цього Вам необхідно звернутися до магазину з відповідною письмовою заявою.
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
За більш детальною інформацією, телефонуйте до нас за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!
Галина
Доброго дня, Галино!
У випадку надання послуг підприємцем кожному, хто до нього звернеться, зазначені дії є публічним договором, умови якого встановлюються однаковими для всіх споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги. Тому підприємство не може без пояснень причини змінювати вартість послуг для окремої особи
За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
Олександр
Доброго дня, Олександре!
Варто зазначити, що право споживача на повернення товару на протязі 14 днів стосується лише товару належної якості який не був у використанні і зберіг товарний вигляд. Тобто вказане положення Закону не поширюється на ситуацію коли придбаний товар є несправним.
У разі якщо придбаний Вами товар містить недоліки, в тому числі істотні - Ваші права передбачені ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» з якою і рекомендуємо Вам ознайомитись та діяти відповідно.
Моральна шкода – є фізичними чи душевними стражданнями які зазнала особа, у зв’язку з порушенням її прав. Тому у Вашому випадку, на мою суб’єктивну думку, Ви не зможете стягнути моральну шкоду.
В той же час зазначаємо, що у разі відмови магазину відремонтувати шнур, повернути Вам сплачені кошти, або надати новий взамін, у Вас будуть обґрунтовані підстави звернутись до суду.
сторінка Попередня 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 154 Наступна