Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Надія
    Доброго вечора! Я придбала пилосос, оплативши відразу всю суму і купивши ще додаткову гарантію. Пройшло 4 місяці і я здала його в ремон ( мені здалося що він не так якось працює ) в квитанції я прочитала що ремонт може затягнутися до трьох місяців, але не більше; і от пройшло 3 місяці а пилососа ще немає. Що я можу вимагати з магазину за товар. Новий пилосос чи гроші? І чи мають вони право відмовити мені? Підскажіть будь-ласка. Дякую за допомогу.
    Захист прав споживачів
    19:26 08.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Надіє!
    Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Споживач може заявити будь-яку з зазначених вище вимог.
    За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    НИКОЛАЙ
    Доброго дня взяв телефон та ноутбук в розсрочку включая страховку виплатил,но страховкой не користувався. Чи повинні мені повернути кошти за страховку?
    Захист прав споживачів
    18:24 08.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Миколо!
    Для надання відповіді на Ваше запитання необхідні уточнення. Радимо Вам переглянути умови страхування, зазначені в договорі.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Віктор
    Доброго дня! Придбав літій-йонний акумулятор із заявленою ємністю 1400 mAh, алу вдома, протестувавши його, виявив, що реальна ємність приблизно 400mAh. Продавець відмовляється повернути гроші за товар, мотивуючи це тим, що акумулятори поверненню не підлягають. Скажіть, будь ласка, це так?
    Захист прав споживачів
    10:56 07.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Вікторе!
    Ні, це не так. Перелік товарів належної якості які не підлягають обміну (поверненню) визначений постановою КМУ "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" , і акумулятори до них не належать, тобто підлягають поверненню на загальних підставах.

    За більш детальною інформацією телефонуйте до нас за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Федір
    Доброго дня.
    10.02 здав ноутбук у ремонт. Коли прийшов час забирати (26.02) при перевірці виконаних робіт виявив нову тріщину на корпусі ноутбука, якої, відповідно, до того не було (усі наявні пошкодження були занесені у відповідний документ). Написав заяву на ім'я директора сервісного центру, описавши ситуацію. Сказали, що у 10 денний термін мені передзвонять. Сьогодні пішов 11 день, відповіді немає. Ноутбук лежить у СЦ вже майже місяць, внаслідок чого я не можу працювати та навчатись.
    Скажіть будь-ласка, на що я може претендувати та які мої подальші дії.
    Наперед дуже дякую за відповідь.
    Захист прав споживачів
    18:51 06.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Федоре!
    Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
    На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Отож, Ви маєте право вимагати надання на час ремонту товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації).
    Також, за кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) Ви маєте право вимагати виплату неустойки в розмірі одного відсотка вартості товару.
    Усі заяви та вимоги потрібно оформляти письмово, у двох примірниках та направити рекомендованим листом або подати особисто на адресу виконавця.
    За більш детальною інформацією телефонуйте до нас за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Ірина
    Добрий день. Чи можете мені допомогти у вирішенні цієї проблеми? Зробила покупку (скмочку) в компанії Модный мир (інтернет-мгазині). Дуже сподобались фото сумок на сайті і замовила три різні сумочки (більше 1000 гривень). Зі мною зв'язались по ел. пошті і прийняли замовлення. Скинула номер карточки, на яку потрібно скинути 100% передплату за всі сумки. Я скинула гроші і чекала на повідомлення про відправку. Через 2 дні до мене подзвонили і сказали, що однієї сумки в наявності немає, я запитала як з грошима, які я скинула. Відповіли, що повернуть на карточку. Чекала близько 6 годин (гроші на рахунок не поступали). Я вирішила написати на ел. пошту. Гроші після повідомлення скинули. Але....на цього все не закінчилось. Ще через 2 дні я прийшла на пошту і отримала посилку. В коробці не було жодного документа, жодної накладної, що повідомляє про товар. І одна з сумок була пошкоджена ( з тріщинами). Я все на пошті сфотографувала і скинула на ел. пошту. На відповідь чекала дуже довго, товар була змушена забрати, бо на роздуми на пошті дається не більше 30 хвилин. І я мала узгодити з компанією про повернення товару. Прийшовши додому, через тривалий час я отримала у відповідь хамство зі сторони менеджера. Вийшло, що я у всьому винна, забрала сумку з пошти і навмисне її пошкодила, щоб поміняти на іншу таку саму сумку. І я сама тепер маю оплачувати вартість пересилки в дві сторони, якщо вони поміняють товар. В результаті: зовсім немає бажання щось замовляти на цьому сайті!!! Менеджер - хамовито поставилась до ситуації і по хамськи відповідала на повідомлення. Наскільки я знаю, то мені мали би поміняти пошкоджений товар на якісний, але хіба я маю платити за доставку в дві сторони товару?
    Захист прав споживачів
    16:31 05.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Ірино!
    Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Будь-які витрати, пов'язані з поверненням продукції, покладаються на продавця (виконавця). Продавець (виконавець) повинен відшкодувати витрати споживача у зв'язку з поверненням продукції.
    Тож, вимога продавця (виконаця) про оплату доставки не є правомірною.
    За більш детальною інформацією телефонуйте до нас за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Уляна
    Доброго дня,підкажіть будь ласка,я придбала вакуумний стальний термос 350 ml в листопаді 2016 року він був справний-добре тримав тепло,але в січні 2017 року раптом взагалі перестав виконувати свої функції-якщо залити гарячу воду тримає до 2 годин.А якщо заливати гарячу воду стінки термоса теж нагріваються.Звернулась в магазин де придбала його,але мені нічим не допомогли сказали якщо б пройшло 14 днів то замінили б,а так ні.Мені цікаво чи можу я вимагати заміну,бо все ж таки термос не на 3 місяці та й річ не дешева.Дякую.
    Захист прав споживачів
    13:57 01.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Ульяно!
    Протягом чотирнадцяти днів споживач має право замінити товар належної якості.
    У Вашому випадку потрібно застосовувати правила, що стосуються придбання товару неналежної якості. Так в разі виявлення недоліків протягом встановленого гарантійного строку, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, споживач має право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Юрій
    Чи можна повернути гроші за налаштування товару (телевізору)? Продавець відповів, що це виконана робота і за неї кошти неповертають.
    Захист прав споживачів
    08:57 31.01.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Юрію!
    Все залежить від тих обставин, з якими Ви пов'язуєте необхідність повернення Вам коштів за налаштування телевізору! Рекомендуємо Вам ознайомитись зі ст. 10 ЗУ "Про захист прав споживачів".

    За більш детальною інформацією телефонуйте до нас за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Алла
    Два місяці назад купили газовий котел. На даний час котел дуже голосно працює, скрипить. Визвали майстра з магазину, в якому купляли товар так як товар на гарантії. Майстер подивився і сказав що скрипить клапан який переганяє воду, нічого страшного не має, поки міняти не будемо, а коли поламається то тоді будемо міняти. Вночі спати не можливо, гул стоїть на всю квартиру. Які мої подальші дії?
    Захист прав споживачів
    05:09 28.01.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Алло!
    Статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлено, що у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати : пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Оскільки товар знаходиться на гарантії Ви маєте право пред’явити одну з вимог. Для цього Вам необхідно звернутися до магазину з відповідною письмовою заявою.
    При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
    За більш детальною інформацією, телефонуйте до нас за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Галина
    доброго дня! така ситуація: звернулись в фотоательє для фотозйомки дітей в садочку... нам сказали вартість послуги на 30 грн більше ніж в прайсі ... для інших садочків ціна по прайсу... послуга яку ми замовила ідентична... чи має право ПП корегувати вартість своїх послуг на свій розсуд без пояснень причини? Дякую
    Захист прав споживачів
    12:30 25.01.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Галино!
    У випадку надання послуг підприємцем кожному, хто до нього звернеться, зазначені дії є публічним договором, умови якого встановлюються однаковими для всіх споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги. Тому підприємство не може без пояснень причини змінювати вартість послуг для окремої особи
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Олександр
    Купуючи товар у магазині, а саме юсб кабель, перевіряючи дома він виявився не працюючим. У магазині мені відмовили у перевірці. Через годину повертаюсь в магазин з чеком аби повернути товар і забрати кошти. Мені відмовляють, у зв'язку з тим що немає певного "адміністратора" , який займається поверненням товару. За їхніми слова він працює в будні дні. Я робив купівлю в вихідний. Але мене, як споживача, не хвилює , чи є певна особа, чи ні. Є закон "Про захист прав споживачів" , яка дає мені право овернути свої кошти в той же день. Я звернувся до Держ інспекції з питань захисту прав споживачів та подав запит щодо даної ситуації. Тобто якщо будь яка інша людина купить товар в цій мережі магазинів в вихідний день і за певних причин захочить повернути - її просто відмовлять, як і мені! Якщо в мене немає більше можливості звернутись в магазин протягом 14 днів, в мене є чек, в мене є запит в держ інспекцію( в результаті буде офіційний лист щодо даної ситуації), чи можу я звернутись до суду аби компенсувати трату за товар та моральну компенсацію ?
    Захист прав споживачів
    22:33 24.01.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Олександре!
    Варто зазначити, що право споживача на повернення товару на протязі 14 днів стосується лише товару належної якості який не був у використанні і зберіг товарний вигляд. Тобто вказане положення Закону не поширюється на ситуацію коли придбаний товар є несправним.

    У разі якщо придбаний Вами товар містить недоліки, в тому числі істотні - Ваші права передбачені ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» з якою і рекомендуємо Вам ознайомитись та діяти відповідно.

    Моральна шкода – є фізичними чи душевними стражданнями які зазнала особа, у зв’язку з порушенням її прав. Тому у Вашому випадку, на мою суб’єктивну думку, Ви не зможете стягнути моральну шкоду.

    В той же час зазначаємо, що у разі відмови магазину відремонтувати шнур, повернути Вам сплачені кошти, або надати новий взамін, у Вас будуть обґрунтовані підстави звернутись до суду.


    сторінка Попередня 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 154 Наступна