Захист прав споживачів
Наталія
Добрий день, Наталія!
Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача у разі придбання ним товару неналежної якості пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, або виробникові.
Вам варто написати письмову заяву до головного офісу продавця або до виробника. Заяву можна обґрунтувати ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». Так, відповідно до цієї статті у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Якщо Ви не знаєте адресу офісу, Вам необхідно оглянути документи, які Вам надійшли у результаті купівлі товару, зокрема транспортну накладну. На них має бути зазначено особу продавця. Якщо стоїть печатка, то на ній обов'язково буде код юридичної особи. За цим кодом в реєстрі (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) можна знайти ім'я директора, адресу місця знаходження самої юридичної особи. Якщо продавець - фізична особа підприємець, в даному реєстрі можна за ПІБ знайти його контактні дані.
Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
Всі Ваші скарги та заяви варто подавати цінним листом з повідомленням про вручення.
Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
Олена
Добрий день, Олена!
Строк в 14 днів стосується придбання товару належної якості. Так, відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом зазначеного обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
У вашому випадку Ви можете пред’являти свої вимоги протягом гарантійного строку, тобто не обмечуючись 14 днями.
Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача у разі придбання ним товару неналежної якості пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, або виробникові.
Спочатку Вам варто пред’явити вимоги усно. Надати документи, що підтверджують купівлю – чек. У випадку відмови – Вам варто написати письмову заяву до головного офісу продавця або до виробника. Заяву можна обґрунтувати ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». Так, відповідно до цієї статті у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання.
Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
Євген
Добрий день, Євген!
Ви маєте право вимагати повернення сплачених коштів.
Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, або виробникові.
Вам варто написати письмову заяву до головного офісу продавця або до виробника. Заяву можна обґрунтувати ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». Так, відповідно до цієї статті у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання.
Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
Юлия
Доброго дня, Юліє!
Відповідно до ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Споживач може заявити будь-яку з зазначених вище вимог.
За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!
Галина
В часного підприємця заказала меблі для кухні 21.12.16г., привезли 8.02.17р. В квартирі меблі дали їдучий запах лаку який вівітрювався 3дні і всеодно його чути. Маю я право відмовитись від усього комплекту?
Доброго дня, Галино!
Відповідно до ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" Ви маєте право на протязі 14 днів обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо цей товар не був у використанні та зберіг товарний вигляд.
Окрім того, їдкий запах є ознакою недоліку товару, а тому у відповідності до ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" Ви маєте право вимагати у продавця: 1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Також, якщо цей запах унеможливлює використання товару і не усувається, Ви маєте право на обмін товару на товар належної якості, або розірвання договору купівлі-продажу та повернення коштів відповідно
Юлія
Доброго дня, Юліє!
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Споживач має право пред'явити будь-яку з зазначених вище вимог.
За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк Ви маєте право на виплату неустойки в розмірі одного відсотка вартості товару.
За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!
Михайло
Доброго дня, Михайло!
Статтею 17 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що у разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!
Михайло
Доброго дня, Михайло!
Ваше запитання потребує детальної інформації про обставини справи та ознайомлення із наявними у Вас документами та договором.
За правовою допомогою звертайтеся до наших спеціалістів, за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369.
Будемо раді допомогти!
Людмила
Доброго дня, Людмило!
Сидіння для унітазу відноситься до предметів сангігієни, а тому входить до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну.
Детальна класифікація товарів міститься в Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010
За більш детальною інформацією, телефонуйте до нас за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!
Володимир
Добрий день, Володимир!
Якщо таку купівлю ви здійснювали через інтернет магазин, то найшвидший спосіб покарати шахраїв – написати скаргу організації, що надає послуги з хостингу сайту – розміщення сайту в Інтернеті. Хостер може заблокувати такий сайт.
Для більш детальної консультації нам необхідно більше інформації, зокрема, як здійснювалось замовлення, чи є підтверджуючі документи, електронна заявка, на чий рахунок перераховані гроші тощо. Із наданої Вами інформації можемо порадити наступне.
Ви можете написати заяву до поліції про шахрайство (заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою – стаття 190 КК України).
Окрім того, Ви можете звернутись до суду з позовом про захист прав споживача з вимогою передати товар або відшкодувати грошові кошти.
Відповідно до ст. 662 ЦК України продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу.
Відповідно до ст. 665 ЦК України у разі відмови продавця передати проданий товар покупець має право відмовитися від договору купівлі-продажу.
Досудово також Ви можете написати письмову скаргу до головного офісу продавця.
Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення.
Проте, судовий захист є найбільш ефективним з усіх вище наведених.
За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
сторінка Попередня 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 154 Наступна