Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Наталія
    Доброго дня! Мені потрібна ваша допомога. 13,02, 2017р., я придбала сервіз для суші в інтернет магазині "I-POSUD", на подарунок,він прийшов не належної якості і я його відправила назад в Харків, наложеним платежом. Сповістила їх про це. Працівники магазину свій товар з Нової пошти не отримують і кошти мені не повертають. Підкажіть мені будь ласка, як мені добитися повернення коштів.
    Захист прав споживачів
    18:11 16.02.2017
    відповідь:

    Добрий день, Наталія!
    Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача у разі придбання ним товару неналежної якості пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, або виробникові.
    Вам варто написати письмову заяву до головного офісу продавця або до виробника. Заяву можна обґрунтувати ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». Так, відповідно до цієї статті у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Якщо Ви не знаєте адресу офісу, Вам необхідно оглянути документи, які Вам надійшли у результаті купівлі товару, зокрема транспортну накладну. На них має бути зазначено особу продавця. Якщо стоїть печатка, то на ній обов'язково буде код юридичної особи. За цим кодом в реєстрі (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) можна знайти ім'я директора, адресу місця знаходження самої юридичної особи. Якщо продавець - фізична особа підприємець, в даному реєстрі можна за ПІБ знайти його контактні дані.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто подавати цінним листом з повідомленням про вручення.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Олена
    Добрий день. Купила смартфон завтра закінчиться 14 дні , а він непрацює вже . Які документи треба заповняти чи заяву якусь скласти , щоб не прйшов термін
    Захист прав споживачів
    14:19 16.02.2017
    відповідь:

    Добрий день, Олена!
    Строк в 14 днів стосується придбання товару належної якості. Так, відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом зазначеного обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
    У вашому випадку Ви можете пред’являти свої вимоги протягом гарантійного строку, тобто не обмечуючись 14 днями.
    Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача у разі придбання ним товару неналежної якості пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, або виробникові.
    Спочатку Вам варто пред’явити вимоги усно. Надати документи, що підтверджують купівлю – чек. У випадку відмови – Вам варто написати письмову заяву до головного офісу продавця або до виробника. Заяву можна обґрунтувати ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». Так, відповідно до цієї статті у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Євген
    Доброго дня! Придбав смартфон в Інтернет магазині, він був неналежної якості і я вирішив повернути кошти .Я його відразу відправив на експертизу до сервісного центру, як мені і сказали в магазині. Через 5 днів подзвонили м сервісу і повідомили що телефон дійсно з браком, але керівництво не хоче повертати гроші, а можуть відправити інший телефон. Але я хочу повернути гроші , через 5 днів той телефон мені вже не потрібен, і я одразу говорив що хочу повернути гроші. Таких відгуків про цей Магазин виявилось багато , але я їх запізно прочитав( що робити в моїй ситуації
    Захист прав споживачів
    09:24 16.02.2017
    відповідь:

    Добрий день, Євген!
    Ви маєте право вимагати повернення сплачених коштів.
    Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, або виробникові.
    Вам варто написати письмову заяву до головного офісу продавця або до виробника. Заяву можна обґрунтувати ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». Так, відповідно до цієї статті у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Юлия
    Здравству !Я в городе Виннице в магазине техноярмарок ул.Коцюбинского 70 купила ноутбук .С первого дня ноутбук начал глючить .Я обращалась к мастерам этого магазина они смотрели и заверяли что все хорошо .Но он все таки не исправный был и я сдала им его 23 декабря в ремонт в 2016,года .Они сказали ждите в тичения двох нидель звонок по поводу ноутбука .Я ждала месяц и ни выдержала приехала выяснить что с ним .И как виявилось они его не ждали в ремонт даже не оформляли .И в этот же день опять но уже с актом оформили в сервисний центре .Когда я спросила почему они мне первый раз не давали акт на оформления в ремонт (молчали ) Дело в том что уже от 21 января 2017 года он в ремонте и продавец этого магазина меня уверял что ремонт допустим 21 рабочий день Но когда я позвонила что уже 21 день на исходит то они уже начали мне росказывать что нет запчастей ждите когда пришлют.Скажите пожалусто какие у меня есть права что бы придявить им .Или я ничем в этой ситуации не вииграю .?
    Захист прав споживачів
    21:27 15.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Юліє!
    Відповідно до ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Споживач може заявити будь-яку з зазначених вище вимог.
    За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Галина
    Доброго дня
    В часного підприємця заказала меблі для кухні 21.12.16г., привезли 8.02.17р. В квартирі меблі дали їдучий запах лаку який вівітрювався 3дні і всеодно його чути. Маю я право відмовитись від усього комплекту?
    Захист прав споживачів
    09:49 14.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Галино!
    Відповідно до ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" Ви маєте право на протязі 14 днів обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо цей товар не був у використанні та зберіг товарний вигляд.

    Окрім того, їдкий запах є ознакою недоліку товару, а тому у відповідності до ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" Ви маєте право вимагати у продавця: 1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    Також, якщо цей запах унеможливлює використання товару і не усувається, Ви маєте право на обмін товару на товар належної якості, або розірвання договору купівлі-продажу та повернення коштів відповідно


    Юлія
    Доброго дня! В магазині Ало придбала мобільний телефон, а через 3 тижні відбулась поломка. Здала товар в магазин Ало, оформили заяву та здачу в сервісний цент через магазин Ало. Пройшло 14 робочих днів + 10 днів які додавались у договорі на транспортування товару. Телефон мені не повертають, говорять пишіть заяву на пеню, щоб за кожен день нараховувалась неустойка. Дату коли мені повернуть телефон з сервісного центру не називають. Чи можу я вимагати відшкодування повної вартості телефону або заміну на робочий товар такої ж марки?
    Захист прав споживачів
    15:19 13.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Юліє!
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Споживач має право пред'явити будь-яку з зазначених вище вимог.
    За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк Ви маєте право на виплату неустойки в розмірі одного відсотка вартості товару.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Михайло
    Доброго дня! Купив телефон в "Eldorado",проробив менше місяця і потух. В СЦ сказали, що потрапила волога і по гарантії не ремонтуватимуть. У воді він не був .Є можливість це довести? Дякую.
    Захист прав споживачів
    22:04 12.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Михайло!
    Статтею 17 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що у разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Михайло
    Купили металочерепицю в "Окна" ФОП Жолак. Передивилися договір купівлі та знайшли розбіжність - усього 729 гривень.Подзвонили менеджеру, вона підтвердила нашу переплату, тільки значно меншу, пояснивши, що продавець не мав права надавати знижку у 3%. Ми вже й з цим погодилися. Решта грошей 440 гривень обіцяли повернути на картку. Вже більше місяця обіцяють, а це вже 3 дні не беруть трубку взагалі. Які наші дії?
    Захист прав споживачів
    17:26 12.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Михайло!
    Ваше запитання потребує детальної інформації про обставини справи та ознайомлення із наявними у Вас документами та договором.
    За правовою допомогою звертайтеся до наших спеціалістів, за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Людмила
    Не підійшло дитяче сидіння для унітазу. В магазині не прийняли назад. Чи правомірні діїї ? Чеку не було.
    Захист прав споживачів
    15:37 11.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Людмило!
    Сидіння для унітазу відноситься до предметів сангігієни, а тому входить до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну.
    Детальна класифікація товарів міститься в Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010
    За більш детальною інформацією, телефонуйте до нас за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Володимир
    Замовляв телефон на платежі, так як мене не було на території України, я оформив на рідного брата щоб він получив замість мене посилку. Вони 06.02.2017., о 9:11 зателефонували до нього і вточнили чи це його картка з якої здійснилося стягування суми 1100грн. Він сказав що він мій брат і він забере замість мене телефон, а вони сказали що тільки я можу забрати телефон з пошти так як я являюся власником картки. І вони братові сказали що заявка скасовується і надішлють в електронному варіанті заяву яку я маю заповнити і вислати їм назад на їхню пошту на повернення коштів, протягом 2-3 годин. Пройшло 4 години брат зателефонував до них і сказав що нічого не приходить на пошту, і він запропонував свою електронну пошту, і вони сказали що так само через 2-3 години пришлють на пошту і з ним зв'яжеться менеджер. Пройшло знову 3 год, брат зателефонував знову і така сама історія. Вже 07.02.2017 я повернувся на Україну і зателефонував до них узнати в чому проблема що нічого не висилають і не телефонують так як обіцяли, а вони кажуть що вчора був загружений день так як до них з усієї території України телефонують і менеджери не справлялись з роботою. Я їм повірив бо все можливо...і сказав що хочу щоб мені не висилали ніякої заяви щоб я писав на повернення грошей, а просто вислали телефон і я вже сам заберу. І вони мені сказали що зімною зв'яжеться менеджер протягом 2-3год., пройшло далі 3 год., ніякого дзвінка...телефоную знову до них об'яснив ту саму ситуацію чомуніхто не передзвонив і щоб телефон вислали. І знову 2-3 години.....І загалом получається ні телефона ні грошей які вони зняли 1100 грн....якщо не буде ніякого від них рішення буду в суд подавати....І номер менеджера чи власника вони не можуть надати. Підкажіть що мені робити.
    Захист прав споживачів
    13:18 09.02.2017
    відповідь:

    Добрий день, Володимир!
    Якщо таку купівлю ви здійснювали через інтернет магазин, то найшвидший спосіб покарати шахраїв – написати скаргу організації, що надає послуги з хостингу сайту – розміщення сайту в Інтернеті. Хостер може заблокувати такий сайт.
    Для більш детальної консультації нам необхідно більше інформації, зокрема, як здійснювалось замовлення, чи є підтверджуючі документи, електронна заявка, на чий рахунок перераховані гроші тощо. Із наданої Вами інформації можемо порадити наступне.
    Ви можете написати заяву до поліції про шахрайство (заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою – стаття 190 КК України).
    Окрім того, Ви можете звернутись до суду з позовом про захист прав споживача з вимогою передати товар або відшкодувати грошові кошти.
    Відповідно до ст. 662 ЦК України продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу.
    Відповідно до ст. 665 ЦК України у разі відмови продавця передати проданий товар покупець має право відмовитися від договору купівлі-продажу.
    Досудово також Ви можете написати письмову скаргу до головного офісу продавця.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення.
    Проте, судовий захист є найбільш ефективним з усіх вище наведених.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 154 Наступна