Захист прав споживачів
Валерий
Отдал в ремонт планшет в КиберТех (не включался), имею на руках квитанцию.
Ремонтники больше двух недель не могут дать заключение. Какие сроки проведения тестирования неисправностей ? В случае обнаружения новых следов поломок при возврате, какие действия предпринять?
Добрый день, Валерий, если речь идет о гарантийном обслуживании, согласно Закону Украины "О защите прав потребителей", ремонт должен быть осуществлен в течение 14 календарных дней. В случае задержки можно требовать неустойку.
Владислав
Дякую!!!!!
Доброго дня, Владиславе! На жаль, відбувається систематичне порушення Ваших прав. Якщо телевізор за такий короткий термін вже двічі виходить з ладу, напевно мають місце істотні недоліки, і в цьому випадку Ви маєте право на повернення грошей або заміну товару. Ви можете звернутися до місцевої Інспекції з питань захисту прав споживачів – це державна організація. Якщо Ви все ж відчуєте необхідність в юридичній підтримці, звертайтеся, будемо раді Вам допомогти. Див. наші контакти на сторінці http://ckp.kiev.ua/7 , вартість наших услуг по споживчих спорах http://ckp.kiev.ua/97
Центр Конфліктології і Права до Ваших послуг!
Алла
Доброго дня, Алло. Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів з дня покупки, але за умови що Ви ним не користувалися, і його товарний вигляд збережено. У разі виявлення дефектів товару Ви маєте право звернутися до продавця (виробника) протягом усього гарантійного терміну для безкоштовного усунення недоліків.
Катерина
Доброго дня, Катерино, Ви маєте право відмовитися від отримання посилки і вимагати повернення грошей. Якщо Ви маєте підстави підозрювати продавця в недобросовісній поведінці, Ви можете звернутися до правоохоронних органів.
Володимир
Здравствуйте, Владимир!
1. Термин "срок годности" по отношению к бытовой технике не употребляется, обычно на нее устанавливается гарантийный срок, на протяжении которого "виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг" (Закон України "Про захист прав споживачів" ст.1 п. 5). Пункт 5 статьи 7 того же закона гласит: "Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років".
2. В случае покупки товара ненадлежащего качества Вы действительно имеете право обратиться к продавцу, производителю или в центр гарантийного обслуживания на протяжении всего гарантийного срока (п. 3 ст. 8 Закона), и тот, к кому Вы обратились, должен выполнить свои обязательства согласно указанной статье. Ответственность перед потребителем солидарная, между продавцом и производителем (импортером, поставщиком) - определяется договором.
Соломія
Доброго дня, Соломіє! Згідно п. 1 ст. 7 Закону України "Про захист прав споживачів" (надалі - Закон) : "Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором." Отже, якщо Ваш випадок підпадає під умови гарантії (див. гарантійний талон до ноутбука), Ви можете звернутися до продавця або в центр гарантійного обслуговування та вимагати безоплатного усунення недоліків. Якщо знадобиться юридична підтримка, звертайтеся до наших спеціалістів - (044) 228-63-69, (067) 327-27-28.
Катерина
Питання в наступному: влітку 2012 купила абонемент в спорт-клуб «Фітнес Ріал». Згідно укладеного договору продавець зобов’язується надавати мені доступ до спортзалу у визначені години. Та доступ до групових занять згідно розкладу. На сьогодні кількість відвідувачів клубу завелика і більшість охочих немає можливості відвідувати групові заняття через брак місця.
Порадьте, будь-ласка, які можуть бути наші наступні дії? Вже написано не одну скаргу до керівника клубу, всі вони залишаються без відповіді. Криги скарг та пропозицій в клубі немає.
Дякую!
Доброго дня, Катерино! Скоріш за все, йдеться про порушення спортклубом своїх зобов'язань за договором (потрібно вивчати документи). У такому випадку Ви маєте право на відшкодування вартості абонементу та компенсації моральної та матеріальної шкоди. У разі позитивного прогнозу щодо перспективності цієї справи наші послуги будуть для Вас безкоштовними, Ви сплачуєте тільки відсоток від отриманих коштів (оплата по результату).
Наталія
Гарантійний строк - строк, протягом якого виробник
(продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе
зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни
відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;
При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті. Зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків.
Слід звернути увагу на те, що роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються безкоштовно.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
· розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
· вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Також ви можете провести незалежну експертизу.
Ирина
купила телевизор по интернету на киевском сайте http://mir-tv.kiev.ua/
покупала модель UE40D5520RW, не пользовалась долго (покупала в сентябре 2011) , так как уезжала. Вот сейчас начала ознакамливаться с ним и заметила , что он не соответствует данной модели, на пульте ду нет кнопки SMART и в меню -поддержка-обращение в самсунг указана модель UE40D5000 (дешевле той,которую покупала).
Позвонила в магазин сказала об этом, они сказали перезвонить через пол часа. Перезвонила, в ответ услышала что ничем помочь вам не можем , пол года назад поменялся директор магазина и к прошлым покупкам они не касаются! Я спросила имя предпринимателя, что бы сверить данные с печатью на чеке, но они не знают имя .
Помогите пожалуйста! Что нам делать в таком случае ?
Звернітся на гарячу лінію із захисту прав споживачів: 90-07-75
Олег
Відповідно до п. 10 «Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення» затвердженого постановою КМУ від 15 червня 2006 р. № 833 суб'єкти господарювання повинні забезпечити наявність на видному та доступному місці куточка покупця, в якому розміщується інформація про найменування власника або уповноваженого ним органу, книга відгуків та пропозицій, адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів.
Зазначена норма кореспондується з п. 4 «Інструкції про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства», згідно якої кожне дрібнороздрібне торговельне підприємство (за винятком лотків, столиків тощо) повинно мати Книгу відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному місці і надається споживачу на першу його вимогу. Наступним пунктом зазначеної інструкції передбачено, що споживачу, який бажає зробити запис до Книги відгуків і пропозицій, повинні бути створені необхідні для цього умови.
За невиконання зазначених вимог статтею 155 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність у вигляді штрафу від одного до двадцяти семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Зі скаргою необхідно звернутись до органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у вашому населеному пункті.
сторінка Попередня 1 ... 146 147 148 149 150 151 152 153 154 Наступна