Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Валерий
    Добрый день
    Отдал в ремонт планшет в КиберТех (не включался), имею на руках квитанцию.
    Ремонтники больше двух недель не могут дать заключение. Какие сроки проведения тестирования неисправностей ? В случае обнаружения новых следов поломок при возврате, какие действия предпринять?
    Захист прав споживачів
    13:47 15.02.2013
    відповідь:

    Добрый день, Валерий, если речь идет о гарантийном обслуживании, согласно Закону Украины "О защите прав потребителей", ремонт должен быть осуществлен в течение 14 календарных дней. В случае задержки можно требовать неустойку.


    Владислав
    Доброго дня! Я з Івано-Франківськоі обл.м.Калуш. Купив 20.10.2012р. телевізор philips 55PFL5527T/12 за 18 000гр. у магазині Comfy (Івано-Франківськ.) 24.11.2012 ломаеться і 04.12.2012 зданний на ремонт в сервісний центр Мегастайл(м.Івано-Франківськ)Після втручання (СПІЛКИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ) 11.01.2013р. телевізор вітдають.(без всіляких вибачень і компинсаціі одного відсотка від вартості телевізора).привіз телев. до дому,і виявив ще три поломки..На слідуючий день звернувся в (СПІЛКУ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ) написав заяву на магазин про те що я в важаю товар фальсифікованний і хочу заміну на схожий по цині на інший, або повернення мені коштів,прочикавши 14 днів,Знову ж через спілку пишу заяву. І тільки сьогодні 05.01.2013р. з сервісного центру приіхали і забрали тел знову на ремонт...(всі заяви і квітанціі знаходяться у мене) У мене питання що мені робити, телевізору 2,5 місяця з яких він показував не повний місяць і вже два рази його ремонтують, нагадую ціна тел 18 000гр. І мені здаеться що СПІЛКА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ не хоче мені допомогти,куди мені ще звернутися..
    Дякую!!!!!
    Захист прав споживачів
    07:16 15.02.2013
    відповідь:

    Доброго дня, Владиславе! На жаль, відбувається систематичне порушення Ваших прав. Якщо телевізор за такий короткий термін вже двічі виходить з ладу, напевно мають місце істотні недоліки, і в цьому випадку Ви маєте право на повернення грошей або заміну товару. Ви можете звернутися до місцевої Інспекції з питань захисту прав споживачів – це державна організація. Якщо Ви все ж відчуєте необхідність в юридичній підтримці, звертайтеся, будемо раді Вам допомогти. Див. наші контакти на сторінці http://ckp.kiev.ua/7 , вартість наших услуг по споживчих спорах http://ckp.kiev.ua/97
    Центр Конфліктології і Права до Ваших послуг!


    Алла
    10 лютого 2013 року купила осінні сапоги. Поносивши їх 1 день, зрозуміла, що колодка пошиву незручна, сапоги жмуть. звернулася до магазину з проханням замінити на інший товар або повернути гроші. Директор відмовила в категоричній формі, нагрубила. Що робити?
    Захист прав споживачів
    16:16 14.02.2013
    відповідь:

    Доброго дня, Алло. Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів з дня покупки, але за умови що Ви ним не користувалися, і його товарний вигляд збережено. У разі виявлення дефектів товару Ви маєте право звернутися до продавця (виробника) протягом усього гарантійного терміну для безкоштовного усунення недоліків.


    Катерина
    Я замовила в інтернет магазині насіння та оплатила його через приватбанк,мені повинні були вислати безкоштовно Коли я прийшла на пошту то посилка прийшла накладною платою.На телефонні дзвінки вони не відповідають і листи теж що мені робити
    Захист прав споживачів
    14:49 12.02.2013
    відповідь:

    Доброго дня, Катерино, Ви маєте право відмовитися від отримання посилки і вимагати повернення грошей. Якщо Ви маєте підстави підозрювати продавця в недобросовісній поведінці, Ви можете звернутися до правоохоронних органів.


    Володимир
    Добрый день, Господа ! Подскажите пож-ста: 1. Срок годности на бытовую технику, если не указан в сопроводительных документах, автоматически какой ? 2. Согласно Цивільного кодекса, потребитель на свой выбор может обратиться как к продавцу, так и к производителю товара. Как между ними делится ответственность перед потребителем ?
    Захист прав споживачів
    10:02 11.02.2013
    відповідь:

    Здравствуйте, Владимир!
    1. Термин "срок годности" по отношению к бытовой технике не употребляется, обычно на нее устанавливается гарантийный срок, на протяжении которого "виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг" (Закон України "Про захист прав споживачів" ст.1 п. 5). Пункт 5 статьи 7 того же закона гласит: "Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років".
    2. В случае покупки товара ненадлежащего качества Вы действительно имеете право обратиться к продавцу, производителю или в центр гарантийного обслуживания на протяжении всего гарантийного срока (п. 3 ст. 8 Закона), и тот, к кому Вы обратились, должен выполнить свои обязательства согласно указанной статье. Ответственность перед потребителем солидарная, между продавцом и производителем (импортером, поставщиком) - определяется договором.


    Соломія
    Доброго дня!Ми купляли ноутбук через три місяці поламалась батарея і нам ніхто не хоче її ні ремонтувати, ні замінювати.Підкажіть що нам робити.
    Захист прав споживачів
    13:28 09.02.2013
    відповідь:

    Доброго дня, Соломіє! Згідно п. 1 ст. 7 Закону України "Про захист прав споживачів" (надалі - Закон) : "Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором." Отже, якщо Ваш випадок підпадає під умови гарантії (див. гарантійний талон до ноутбука), Ви можете звернутися до продавця або в центр гарантійного обслуговування та вимагати безоплатного усунення недоліків. Якщо знадобиться юридична підтримка, звертайтеся до наших спеціалістів - (044) 228-63-69, (067) 327-27-28.


    Катерина
    Доброго дня!
    Питання в наступному: влітку 2012 купила абонемент в спорт-клуб «Фітнес Ріал». Згідно укладеного договору продавець зобов’язується надавати мені доступ до спортзалу у визначені години. Та доступ до групових занять згідно розкладу. На сьогодні кількість відвідувачів клубу завелика і більшість охочих немає можливості відвідувати групові заняття через брак місця.
    Порадьте, будь-ласка, які можуть бути наші наступні дії? Вже написано не одну скаргу до керівника клубу, всі вони залишаються без відповіді. Криги скарг та пропозицій в клубі немає.
    Дякую!

    Захист прав споживачів
    13:21 09.02.2013
    відповідь:

    Доброго дня, Катерино! Скоріш за все, йдеться про порушення спортклубом своїх зобов'язань за договором (потрібно вивчати документи). У такому випадку Ви маєте право на відшкодування вартості абонементу та компенсації моральної та матеріальної шкоди. У разі позитивного прогнозу щодо перспективності цієї справи наші послуги будуть для Вас безкоштовними, Ви сплачуєте тільки відсоток від отриманих коштів (оплата по результату).


    Наталія
    Доброго дня! Допоможіть розібратися. Купила телефон 14 днів назад, почав виключатися, віднесла сьогодні в магазин. Там же ж і написала заяву на ремонт. Форма заяви їхня, але я внесла корективи: 14 днів ремонту (а не 45 як прописано у них), а також попросила телефон з обмінного фонду. Мені відмовили. Сказали, що спочатку вавезуть його до сервісного центру через 4 дні, якщо там підтвердять, що це гарантійний випадок - нададуть телефон.Якщо ж ні - то я маю заплатити за доставку телефона до сервісу та його ремонт. Чи дійсно вони не повинні надавати мені телефон до того як всановлять причину в сервісі? А якщо встановлять, що це не гарантійний випадок чи можу я провести незалежну експертизу і чи повинна платити за доставку до сервісного центру? дякую
    Захист прав споживачів
    12:19 14.07.2012
    відповідь:

    Гарантійний строк - строк, протягом якого виробник
    (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе
    зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни
    відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;
    При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті. Зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків.
    Слід звернути увагу на те, що роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються безкоштовно.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    · розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    · вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Також ви можете провести незалежну експертизу.


    Ирина
    Здравствуйте ! Такая проблема у меня- несоответствие модели телевизора:
    купила телевизор по интернету на киевском сайте http://mir-tv.kiev.ua/
    покупала модель UE40D5520RW, не пользовалась долго (покупала в сентябре 2011) , так как уезжала. Вот сейчас начала ознакамливаться с ним и заметила , что он не соответствует данной модели, на пульте ду нет кнопки SMART и в меню -поддержка-обращение в самсунг указана модель UE40D5000 (дешевле той,которую покупала).
    Позвонила в магазин сказала об этом, они сказали перезвонить через пол часа. Перезвонила, в ответ услышала что ничем помочь вам не можем , пол года назад поменялся директор магазина и к прошлым покупкам они не касаются! Я спросила имя предпринимателя, что бы сверить данные с печатью на чеке, но они не знают имя .
    Помогите пожалуйста! Что нам делать в таком случае ?
    Захист прав споживачів
    18:16 09.07.2012
    відповідь:

    Звернітся на гарячу лінію із захисту прав споживачів: 90-07-75


    Олег
    Чи мають право приватні підприємства відмовити мені надати інформацію про власника,надати мені книгу скарг по вимозі,надати контактні дані держіспекції по захисту прав споживачів?
    Захист прав споживачів
    17:13 27.06.2012
    відповідь:

    Відповідно до п. 10 «Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення» затвердженого постановою КМУ від 15 червня 2006 р. № 833 суб'єкти господарювання повинні забезпечити наявність на видному та доступному місці куточка покупця, в якому розміщується інформація про найменування власника або уповноваженого ним органу, книга відгуків та пропозицій, адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів.

    Зазначена норма кореспондується з п. 4 «Інструкції про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства», згідно якої кожне дрібнороздрібне торговельне підприємство (за винятком лотків, столиків тощо) повинно мати Книгу відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному місці і надається споживачу на першу його вимогу. Наступним пунктом зазначеної інструкції передбачено, що споживачу, який бажає зробити запис до Книги відгуків і пропозицій, повинні бути створені необхідні для цього умови.

    За невиконання зазначених вимог статтею 155 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність у вигляді штрафу від одного до двадцяти семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Зі скаргою необхідно звернутись до органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у вашому населеному пункті.


    сторінка Попередня 1 ... 146 147 148 149 150 151 152 153 154 Наступна