Захист прав споживачів
Наташа
Доброго дня, Наташа!!! В даному випадку закон на Вашій стороні. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Вам варто спробувати ще раз звернутися до магазину, але в письмовій формі. І в разі відмови замінити товар чи повернути кошти, вимагати письмової відповіді з обґрунтуванням такої відмови. Після цього Ви можете скаржитися до Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів та до суду.
Завжди раді допомогти! Ваш "Центр Конфліктології і Права"
Андрій
з 01.11.2012 р. ГолденТелеком змінив тариф на надання послуг інтернет. До зміни послуг тариф був з абонплатою 0 грн та помегабайтною оплатою. В односторонньому порядку тариф було змінено та в результаті став 30 грн. Підключення було лише з метою наявності резервного з'єднання та абсолютно влаштовувало. Зміна відбулася, та завдяки тому, що рахунок за листопад було втрачено, а оператор невчасно (згідно договору до 10 числа а фактично 23-24 числа) наданому рахунку за грудень я не встиг вчасно відмовитись від послуги (потрібно особисто з'явитись в центр обслуговування абонентів). Тобто в результаті зміни тарифів по цій послузі втратив 90 грн. Оператор відмовився компенсувати цю втрату. Чи є якийсь законний спосіб повернути ці гроші. Гроші не є принциповими, але дії оператора вважаю Шахрайством (тому як так само можно змінити 0 грн на 10000 грн і отримати великий зиск на десятках тисяч абонентів).
Доброго дня, Андрію, ми погоджуємося з Вашою точкою зору щодо оцінки дій оператора. Оператор розраховує на те, що абоненти не будуть судитися за гроші, які для більшості "не є принциповими". Цивільний кодекс України забороняє односторонню безпідставну зміну стороною договору своїх обов'язків. В деяких випадках про таке право прописується в самому договорі, тому потрібно вивчити Ваш договір з оператором. Але навіть якщо така норма в договорі існує, її можна визнати недійсною, бо вона протиричить низці норм українського законодавства. Якщо Ви знайдете однодумців, стане економічно доцільним займатися цим спором, і ми залюбки домоглися би для вас сатисфакції:)
Олег
Добрый день, Олег. Читайте ответ на предыдущий вопрос. Если понадобится юридическая поддержка, обращайтесь. Ваш "Центр Конфликтологии и Права".
Вадим
Доброго дня, Вадиме, Ваші права в даній ситуації регламентуються Законом України "Про захист прав споживачів" (ч. 1 ст. 8):
"1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар."
Рекомендуємо Вам звернутися до продавця письмово з посиланням на зазначену статтю.
Якщо відчуєте потребу в юридичній підтримці, звертайтеся.
Владислав
Доброго дня, Владиславе, читаємо Закон України "Про захист прав споживачів" ч. 9 ст. 8: "При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України. (ЦКП: Персональні комп'ютери та комплектуючі частини до них входять до цього переліку)
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно
в розмірі одного відсотка вартості товару."
Отже, всі права на Вашому боці. Якщо буде потрібна юридична підтримка, звертайтеся.
Саша
Здравствуйте, Александра, если сервисный центр подтвердил ненадлежащее качество продукции, обращайтесь к продавцу письменно на основании ст. 8 Закона Украины "О защите прав потребителей":
ч. 1 "1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар."
ч. 9 "При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України. (ЦКП: Персональні комп'ютери та комплектуючі частини до них входять до цього переліку)
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно
в розмірі одного відсотка вартості товару."
Отже, всі права на Вашому боці. Якщо буде потрібна юридична підтримка, звертайтеся.
Катерина Тимощук
Доброго дня, Катерино, читаємо ч. 5. ст. 8 Закона України "Про захист прав споживачів": " Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті)."
Обов'язково зверніться до продавця письмово.
Олександр
Олександр
Доброго дня, Олександре, читаємо Закон України "Про захист прав споживачів" ч. 9 ст. 8: "При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України. (ЦКП: Персональні комп'ютери та комплектуючі частини до них входять до цього переліку)
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно
в розмірі одного відсотка вартості товару."
Отже, всі права на Вашому боці. Якщо буде потрібна юридична підтримка, звертайтеся.
Олександр
торт. Прийшовши додому, розрізавши його побачив що від м*яко кажучи неналежної якості. нажаль чек я не взяв. В супермаркет звернуся вже завтра. якщо мені відмовлять в обміні товару на належну якість. як себе вести і куди звертатися зі скаргою...???? дякую.
Доброго дня, Олександре. На жаль, якщо Ви не зберегли чек, то Вам буде складно довести, що Ви купували цей торт саме в той день і саме в тому магазині. Розраховуати у цьому випадку можна лише на порядність персоналу супермаркету. Порада на майбутнє: завжди зберігайте касові чеки.
сторінка Попередня 1 ... 146 147 148 149 150 151 152 153 154 Наступна