Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Олена
    Доброго дня! Сервісний центр відмовляється виплатити неустойку за просрочку ремонту телефону, мотивуючи це тим, що місяць тільки тривала діагностика. це звільняє їх від відповідальності? Як мені діяти далі? Дякую!
    Захист прав споживачів
    17:26 23.02.2017
    відповідь:

    Добрий день, Олена!
    Відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
    На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі.
    За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад 14-денний строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
    У випадку відмови – Вам варто написати письмову заяву до головного офісу продавця або до виробника. Якщо Ви не знаєте адресу офісу, Вам необхідно оглянути документи, які Вам надали результаті купівлі товару (чек, гарантійний лист). На них має бути зазначено особу продавця. Якщо стоїть печатка, то на ній обов'язково буде код юридичної особи. За цим кодом в реєстрі (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) можна знайти ім'я директора, адресу місця знаходженя самої юридичної особи. Якщо продавець - фізична особа підприємець, в даному реєстрі можна за ПІБ знайти його контактні дані.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання. Якщо немає можливості подати нарочно (продавець чи виробник в іншому місті) подавайте цінним листом з повідомленням про вручення.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Окрім стягнення пені, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Роман
    1. Я купив телефон 17.12.16 в магазині "Компютерний Всесвіт" у Львові.
    2. Куплений телефон перестав працювати і я його повернув на гарантійий ремонт 24.12.16
    3. У квитанції на прийом товару вказано, що гарантійний ремонт проводиться протягом 30 днів включно з вихідними...
    4. Сього дні 23.02.17. Я не можу повернути телефон.
    У телефонній розмові мені відповідають що телефон "в дорозі з Києва" у наступній розмові кажуть що ще у сервіс центрі... Допоможіть як мені діяти в такій ситуації?
    Дякую!
    Захист прав споживачів
    09:32 23.02.2017
    відповідь:

    Добрий день, Роман!
    Відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
    Тобто Ви погодили 30-денний строк усунення недоліків.
    На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі.
    За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
    Окрім того, у разі не забезпечення усунення недоліків в визначений строк, Ви маєте право відмовитись від ремонту та вимагати обмін на якісний телефон або повернення коштів (ч.1 ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів").
    У випадку відмови – Вам варто написати письмову заяву до головного офісу продавця або до виробника. Якщо Ви не знаєте адресу офісу, Вам необхідно оглянути документи, які Вам надали результаті купівлі товару (чек, гарантійний лист). На них має бути зазначено особу продавця. Якщо стоїть печатка, то на ній обов'язково буде код юридичної особи. За цим кодом в реєстрі (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) можна знайти ім'я директора, адресу місця знаходженя самої юридичної особи. Якщо продавець - фізична особа підприємець, в даному реєстрі можна за ПІБ знайти його контактні дані.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання. Якщо немає можливості подати нарочно (продавець чи виробник в іншому місті) подавайте цінним листом з повідомленням про вручення.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Окрім повернення сплаченої за товар суми, пені, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Андрій
    Доброго Дня ! Придбав комплектуюче для комп'ютера, виявився брак , поніс до сервісного центру , продавець прийняв товар і перевірив його щей підтвердив що дійсно данний товар працює несправно , видав акт про безоплатне усунення проблеми , але через 13 днів подзвонили і сказали що комплектуюче працює справно , при телефоній розмові мені сказали що вони не будуть перевіряти товар при мені , коли я буду його забирати . У мене таке питання , Які документи чи акти вони мені повинні будуть надати коли я буду забирати свій товар з сервісного центру ? Чи є якісь документи що підтверджують хоча б діагностику мого товара ?
    Захист прав споживачів
    09:19 23.02.2017
    відповідь:

    Добрий день, Андрій!
    Відповідно до ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України мають право на належну якість продукції та обслуговування, необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість.
    Відповідно до ст. 6 Закону продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
    Ви маєте право вимагати продемонструвати Вам придатність деталі для використання. Вимагайте підписання акта виконаних робіт, у якому зафіксуйте, що роботоздатність деталі Вам продемонстрована. В будь-якому випадку пам’ятайте, що на товар існує гарантійний строк і протягом нього Ви можете знову звернутись за безоплатним ремонтом.
    Вам варто знати, що на письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару (ч. 9 ст. 8 Закону).
    У випадку відмови демонстрації роботоздатності, або якщо деталь все ж таки несправна, на підставі ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    У випадку відмови – Вам варто написати письмову заяву до головного офісу продавця або до виробника. Якщо Ви не знаєте адресу офісу, Вам необхідно оглянути документи, які Вам надали результаті купівлі товару (чек, гарантійний лист). На них має бути зазначено особу продавця. Якщо стоїть печатка, то на ній обов'язково буде код юридичної особи. За цим кодом в реєстрі (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) можна знайти ім'я директора, адресу місця знаходженя самої юридичної особи. Якщо продавець - фізична особа підприємець, в даному реєстрі можна за ПІБ знайти його контактні дані.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання. Якщо немає можливості подати нарочно (продавець чи виробник в іншому місті) подавайте цінним листом з повідомленням про вручення.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Окрім повернення сплаченої за товар суми, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Тетяна
    Доброго дня! 19.02.17 у магазині одягу "Лоренція" у м. Дніпро я придбала чоботи Ugg Australia за 2695 грн. Після повторної примірки вдома мною був виявлений недолік у вигляді розірваної шкіри на одному з чоботів. 20.02.17 віднесла товар до магазину з проханням повернути кошти, на що отримала відмову, обґрунтовану тим, що пошкодження було завдано мною. Стає логічне питання - чи може нове (!) оригінальне взуття порватися тільки від примірки? Взагалі, є сумніви у правомірності торгування цим магазином продукцією Ugg - більшість взуття продаються без коробки. Написали заяву на повернення. Якими мають бути подальші дії у разі відмови? Дякую!!!
    Захист прав споживачів
    19:46 20.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Тетяно!
    Ваші вимоги є цілком законними. Так, відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі Закон), у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного товару споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, упорядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
    Статтею 17 Закону передбачено, що у разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
    Крім того, в разі порушення ваших прав, як споживача ви маєте право звернутися до суду або Держпродспоживслужби України .

    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Андрей
    В мене питання щодо придбання товару через мережу Інтернет. Якщо я замовляв один товар (модель, марку), а прислалли інший, він повертається як товар належної якості ст. 9 ЗУ Про захист прав споживачів чи як товар неналежної якості? Особливо якщо товар з переліку тих, що не підлягають обміну та поверненню. (наприклад вислали білизну не того розміру) При цьому звісно збереглася переписка де було чітко вказано, який товар замовлено, а також чітко вказані параметри( марка, модель, колір, розмір та інше). Іще одне питання: якщо я повертаю товар неналежної якості (або в ситуації, зазначеній вище), куплений через мережу Інтернет в іншому місті, чи маю я право вимагати від продавця компенсації всіх понесених мною збитків: доставка від продавця до покупця, зворотня доставка покупцеві, комісії за оплату та повернення коштів чи тільки повернення вартості товару?
    Захист прав споживачів
    18:58 19.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Андрію!
    В такому випадку товар підпадає під правила обміну товару належної якості протягом 14 днів, відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Так згідно вказаної статті споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
    Проте, обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Даний товар входить до Переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню).
    Однак, частиною 7 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що у разі коли надання недостовірної, неповної інформації про продукцію спричинило придбання продукції, яка не має потрібних споживачеві властивостей споживач має право розірвати договір і вимагати відшкодування завданих йому збитків.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Ольга
    У мене запитання: замовили в оптиці окуляри сину на замовлення, у нього змішаний астигматизм, чекали 10 днів поки привезуть з Польщі. Лінзи поставили в нашу справу, а коли приїхала додому і почала звіряти чеки з рецептом який виписав лікар і із сертифікатом який дали в оптиці, то я виявила не відповідність лінз із Польщі з виписаним рецептом. Я звернулася в іншу оптику і запитала чи я помиляюсь, але там відповіли що це помилка оптики, де ми замовляли і вставляли лінзи. Працівники оптики моєї притензії не розуміють кажуть, що це не їхня провина і ніхто повертати кошти мені не буде. Як мені діяти і законно повернути кошти, адже лінзи не дешеві і син витратив всю свою двомісячну стипендію на їх придбання.
    Захист прав споживачів
    17:27 18.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Ольго!
    Відповідно до ч.3 статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:
    1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;
    2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
    3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;
    4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;
    5) реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.
    Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) - протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.
    За наявності у роботі (послузі) істотних недоліків споживач має право вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.
    Тож, Ви маєте право пред’явити одну з вимог, зазначених вище. Для цього необхідно звернутися до магазину з відповідною заявою. Усі заяви потрібно оформляти у письмовому вигляді та двох примірниках .
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Уляна
    Добрий день. 11.02.17 ми замовили металопластикові вікна з замирником який приїхав розмовляли про розміри вікна і як мають бути поділені секції ми замовили щоб всі стеклопакети були однаковими а нам поділили вікна не так як ми замовляли. Вікна ще не доставили але нам говорять що ми повинні їх прийняти. Чи маємо право відмовитись від них і вимагати заміни? Сума завдатку 20 000 гривень.
    Захист прав споживачів
    13:12 18.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Уляно!
    Так, Ви маєте право вимагати виготовлення іншої речі або повернення коштів. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» якщо під час виконання робіт (надання послуг) стане очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця згідно з умовами договору, споживач має право призначити виконавцю відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання цієї вимоги у визначений строк - розірвати договір і вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків третій особі за рахунок виконавця.
    У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати: безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк; відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги); безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи; відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи; реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.
    За наявності у роботі (послузі) істотних недоліків споживач має право вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Оксана
    Добрий вечір. Я десь 3-4 роки тому купила ноутбук і під час оформлення покупки мені сказали, що 1 рік заводська гарантія і запропонували за окрему плату додаткову гарантію. Що ця гарантія на довший час захистить моя покупку і я погодилась. Якщо я не помиляюсь, то вибрала додаткову гарантію ще десь на 2 або три роки( просто потрібно знайти ці документи)і вот я за весь цей час ні разу не зверталась, всі гарантії закінчились. Але мені недавно знайома сказала, що якось можна повернути ці кошти. В мене питання: Чи можна повернути кошти за не використану додаткову гарантію? Якщо так, то які документи для цього потрібні?Дякую
    Захист прав споживачів
    12:19 18.02.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Оксано!
    Для надання відповіді на Ваше запитання необхідні уточнення. Радимо Вам переглянути умови гарантії, зазначені в договорі.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Мар'ян
    не можу повернути товар куплени протягом 3х днів...продавець відмовляється!
    Захист прав споживачів
    21:08 16.02.2017
    відповідь:

    Добрий день, Мар'ян!
    Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
    Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
    У випадку, якщо Ви придбали товар неналежної якості, Ви можете пред’являти свої вимоги протягом гарантійного строку, тобто не обмечуючись 14 днями (ст. 8 Закону).
    Спочатку Вам варто пред’явити вимоги усно. Надати документи, що підтверджують купівлю – чек. У випадку відмови – Вам варто написати письмову заяву до головного офісу продавця або до виробника.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Оксана
    Добрий вечір. Я десь 3-4 роки тому купила ноутбук і під час оформлення покупки мені сказали, що 1 рік заводська гарантія і запропонували за окрему плату додаткову гарантію. Що ця гарантія на довший час захистить моя покупку і я погодилась. Якщо я не помиляюсь, то вибрала додаткову гарантію ще десь на 2 або три роки( просто потрібно знайти ці документи)і вот я за весь цей час ні разу не зверталась, всі гарантії закінчились. Але мені недавно знайома сказала, що якось можна повернути ці кошти. В мене питання: Чи можна повернути кошти за не використану додаткову гарантію? Якщо так, то які документи для цього потрібні?Дякую
    Захист прав споживачів
    20:43 16.02.2017
    відповідь:

    Добрий день, Наталія!
    Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача у разі придбання ним товару неналежної якості пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, або виробникові.
    Вам варто написати письмову заяву до головного офісу продавця або до виробника. Заяву можна обґрунтувати ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». Так, відповідно до цієї статті у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Якщо Ви не знаєте адресу офісу, Вам необхідно оглянути документи, які Вам надійшли у результаті купівлі товару, зокрема транспорну накладну. На них має бути зазначено особу продавця. Якщо стоїть печатка, то на ній обов'язково буде код юридичної особи. За цим кодом в реєстрі (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) можна знайти ім'я директора, адресу місця знаходженя самої юридичної особи. Якщо продавець - фізична особа підприємець, в даному реєстрі можна за ПІБ знайти його контактні дані.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто подавати цінним листом з повідомленням про вручення.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 154 Наступна