Захист прав споживачів
Ирина
Здравствуйте, Ирина, в этом случае будет довольно сложно доказать, что механическое повреждение возникло не по Вашей вине. Вы можете попытаться написать в магазин письменное заявление с требованием отремонтировать некачественный товар или пропорционально уменьшить его стоимость на основании ст. 8 Закона Украины " О защиты прав потребителей".
Маряна
Доброго дня, Мар'яно, в першу чергу рекомендуємо Вам спочатку отримати на заводі накладні та з'ясувати гарантійні зобов'язання виробника. Згідно ч. 1 ст. 8 Закона України "Про захист прав споживачів": "У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар."
Ч. 5 ст. 8 Закону: "Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті)."
Подайте Вашу вимогу повернути гроші та відшкодувати транспортні витрати у письмовому вигляді. Якщо знадобиться юридична підтримка, звертайтеся.
Олена
Доброго дня, Олено! Так, згідно чинного законодавства у Вас є 14 днів щоб повернути кошти за товар неналежної якості, або замінити його на такий же товар, але відповідної якості.
Євген
Доброго дня, Євген! Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника.
Будь-які витрати, пов'язані з поверненням продукції, покладаються на продавця (виконавця). Продавець (виконавець) повинен відшкодувати витрати споживача у зв'язку з поверненням продукції.
олександр
Доброго дня, Олександре, чоботи - це сезонний товар, і згідно законодавству гарантійний строк на такі товари починається не з дня купівлі, а з початку відповідного сезону. Якщо чоботи призначені для весняно-осіннього сезону, а Ви придбали їх у січні, то гарантійний строк на них починається 15 березня. Гарантійний строк на взуття може бути різним в залежності від типу, матеріалу, з якого воно вироблено, але не менше 45 днів. Отже, вимагайте заміни, ремонту, тобто додержання Ваших прав, передбачених Законом України "Про захист прав споживачів". Рекомендуємо звернутися до продавця письмово.
Сергій
Доброго дня, Сергію, Вам мали віддати зламаний механізм. Якщо цього не сталося, Вам буде складно щось довести в ціій ситуації. У подальшому попередньо консультуйтеся з юристами! Завжди до Ваших послуг!
лілія
-з чого почати;
-чи повинен якісь папери залишати майстер після ремонту т.я.за попередні виклики відривали тільки гарантійні талони;
- чи можна в сервісному центрі офіційно запросити заключення щодо попередніх поломок та як правильно це зробити;
-чи повинні нам в даному випадку замінити холодильник і що для цього потрібно (як все вірно оформити?).
Можливо це ще не всі запитання, але надіюсь на Вашу професійну допомогу .
Доброго дня, Ліліє, читаємо Закон "Про захист прав споживачів" (ч. 1 ст. 8): "У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар."
Відмова споживачу в реалізації його прав, установлених частиною першою статті 8 Закону, загрожує продавцю штрафом у десятикратному розмірі вартості продукції (на жаль, не на користь споживача:)). Отже, напишіть продавцю заяву з Вашою вимогою повернути гроші або замінити товар, додайте до заяви підтвердження того, що холодильник вже чотири рази ремонтувався.
Юлия
я пошла на обучение в школу стилистов. Согласно договора я внесла сумму в размере 2800 грн за обучение сроком в 15 уроков, за это время я должна была получить навыки, указанные в моей программе обучения, но данная школа не предоставила мне их в полном размере и выходит, что сумма, оплаченная мною не была целесообразной и я заплатила большую часть денег за "воздух". На мои претензии о возврате суммы денег, которая не была использована на мое обучение, дирекция фирмы не обратила должного внимания. Есть ли у меня какие-то шансы вернуть уплаченные деньги? Чем я могу руководствоваться при разбирательстве с данной школой?
Здравствуйте, Юлия. Прежде всего Вам необходимо ознакомиться с документами школы: есть ли у них лицензия, аккредитация и пр. Также Вам нужны свидетели, например. Ваши сокурсники, которые могут подтвердить отсутствие некоторых элементов программы, низкий уровень преподавания и другие недостатки, которые помешали Вам приобрести необходимые навыки. В этом случае Вам будет несложно выиграть это дело в суде и вернуть всю затраченную сумму денег. Читайте Закон Украины "Об образовании" и "О защите прав потребителей". Если будете нуждаться в юридической поддержке, звоните, договоримся!
Лилия
Доброго дня, Лілія!!! Вам варто звернутися із позовною заявою про розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплаченої за товар грошової суми до суду. Виходячи із практики суду в подібних ситуаціях, а також прямих норм чинного законодавства - Закон на Вашій стороні. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Завжди раді допомогти! Ваш "Центр Конфліктології і Права"
Наташа
сторінка Попередня 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 Наступна