Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Ирина
    Здравствуйте,купила джинсы в магазине 10 марта,обрезала длину и бирки,отдела 1 раз,пришла домой и увидела,что они порваны возле кармана и оторвана шлевка и на её месте дырка.Чек и бирка с ценой есть.Смогут ли мне вернуть в магазине деньги,т.к качество "на один раз"?И какие права я имею?
    Захист прав споживачів
    21:03 11.03.2013
    відповідь:

    Здравствуйте, Ирина, в этом случае будет довольно сложно доказать, что механическое повреждение возникло не по Вашей вине. Вы можете попытаться написать в магазин письменное заявление с требованием отремонтировать некачественный товар или пропорционально уменьшить его стоимость на основании ст. 8 Закона Украины " О защиты прав потребителей".


    Маряна
    Добрий день! Купили на заводі цеглу - документи не дали, сказали пізніше дадуть. Всередині в плєтах виявилося багато браку - недопал. Як можна повернути гроші за брак і транспортні витрати? Обміну не хочемо.
    Захист прав споживачів
    16:40 11.03.2013
    відповідь:

    Доброго дня, Мар'яно, в першу чергу рекомендуємо Вам спочатку отримати на заводі накладні та з'ясувати гарантійні зобов'язання виробника. Згідно ч. 1 ст. 8 Закона України "Про захист прав споживачів": "У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар."
    Ч. 5 ст. 8 Закону: "Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
    Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті)."
    Подайте Вашу вимогу повернути гроші та відшкодувати транспортні витрати у письмовому вигляді. Якщо знадобиться юридична підтримка, звертайтеся.


    Олена
    Доброго дня, Євгене! Купила в магазині відріз тканини. Зразу не побачила брак. Чи можу я повернути гроші за даний товар?
    Захист прав споживачів
    12:06 11.03.2013
    відповідь:

    Доброго дня, Олено! Так, згідно чинного законодавства у Вас є 14 днів щоб повернути кошти за товар неналежної якості, або замінити його на такий же товар, але відповідної якості.


    Євген
    Доброго дня! Хто повинен доставляти виріб по гарантії в авторизований сервісний центр - покупець чи офіційний дилер, в якого був придбаний даний товар, якщо сервісний центр знаходиться дальше, ніж 100 км. від місця покупки, і чи взагалі встановлені якісь положення між оф. дилером та авт. сер. центром. Дякую.
    Захист прав споживачів
    21:41 10.03.2013
    відповідь:

    Доброго дня, Євген! Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника.
    Будь-які витрати, пов'язані з поверненням продукції, покладаються на продавця (виконавця). Продавець (виконавець) повинен відшкодувати витрати споживача у зв'язку з поверненням продукції.


    олександр
    Добрий день! В січні місяці були куплені жіночі чоботи на підборах, в зв'язку з погодою їх було одягнуто тільки в березні, пройшовши в них 500 метрів каблук відломився, занесли в магазин для повернення коштів. відмовляюся, що порадите?
    Захист прав споживачів
    11:12 07.03.2013
    відповідь:

    Доброго дня, Олександре, чоботи - це сезонний товар, і згідно законодавству гарантійний строк на такі товари починається не з дня купівлі, а з початку відповідного сезону. Якщо чоботи призначені для весняно-осіннього сезону, а Ви придбали їх у січні, то гарантійний строк на них починається 15 березня. Гарантійний строк на взуття може бути різним в залежності від типу, матеріалу, з якого воно вироблено, але не менше 45 днів. Отже, вимагайте заміни, ремонту, тобто додержання Ваших прав, передбачених Законом України "Про захист прав споживачів". Рекомендуємо звернутися до продавця письмово.


    Сергій
    Добрий день! Придбав годиник наручний, механічний з автопідзаводом "Орієнт" в грудні, через 2 місяці він зупинився, гарантія 12 місяців на механизм. Здав до магазину на ремонт без зовнішніх пошкоджень. Після ремонту годиника повідомили, що він падав та підчас ремонту був замінений механізм автопідзаводу, який необхідно оплатити. Але він підчас мого використання не падав. Що робити в цьому випадку?
    Захист прав споживачів
    20:12 06.03.2013
    відповідь:

    Доброго дня, Сергію, Вам мали віддати зламаний механізм. Якщо цього не сталося, Вам буде складно щось довести в ціій ситуації. У подальшому попередньо консультуйтеся з юристами! Завжди до Ваших послуг!


    лілія
    Добрий день!У мене таке питання: ми купили холодильник в кредит 1,5 року тому.За цей час сьогодні це вже 4 офіційний виклик через диспетчерську службу майстра авторизованого сервісного центра .Підскажіть.будь ласка.як себе вести в даній ситуації:
    -з чого почати;
    -чи повинен якісь папери залишати майстер після ремонту т.я.за попередні виклики відривали тільки гарантійні талони;
    - чи можна в сервісному центрі офіційно запросити заключення щодо попередніх поломок та як правильно це зробити;
    -чи повинні нам в даному випадку замінити холодильник і що для цього потрібно (як все вірно оформити?).
    Можливо це ще не всі запитання, але надіюсь на Вашу професійну допомогу .
    Захист прав споживачів
    15:13 05.03.2013
    відповідь:

    Доброго дня, Ліліє, читаємо Закон "Про захист прав споживачів" (ч. 1 ст. 8): "У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар."
    Відмова споживачу в реалізації його прав, установлених частиною першою статті 8 Закону, загрожує продавцю штрафом у десятикратному розмірі вартості продукції (на жаль, не на користь споживача:)). Отже, напишіть продавцю заяву з Вашою вимогою повернути гроші або замінити товар, додайте до заяви підтвердження того, що холодильник вже чотири рази ремонтувався.


    Юлия
    Добрый день! Подскажите как быть? У меня такая ситуация:
    я пошла на обучение в школу стилистов. Согласно договора я внесла сумму в размере 2800 грн за обучение сроком в 15 уроков, за это время я должна была получить навыки, указанные в моей программе обучения, но данная школа не предоставила мне их в полном размере и выходит, что сумма, оплаченная мною не была целесообразной и я заплатила большую часть денег за "воздух". На мои претензии о возврате суммы денег, которая не была использована на мое обучение, дирекция фирмы не обратила должного внимания. Есть ли у меня какие-то шансы вернуть уплаченные деньги? Чем я могу руководствоваться при разбирательстве с данной школой?
    Захист прав споживачів
    14:35 05.03.2013
    відповідь:

    Здравствуйте, Юлия. Прежде всего Вам необходимо ознакомиться с документами школы: есть ли у них лицензия, аккредитация и пр. Также Вам нужны свидетели, например. Ваши сокурсники, которые могут подтвердить отсутствие некоторых элементов программы, низкий уровень преподавания и другие недостатки, которые помешали Вам приобрести необходимые навыки. В этом случае Вам будет несложно выиграть это дело в суде и вернуть всю затраченную сумму денег. Читайте Закон Украины "Об образовании" и "О защите прав потребителей". Если будете нуждаться в юридической поддержке, звоните, договоримся!


    Лилия
    Здрастуйте! У меня такой вопрос:мы сдали в ремонт фотоаппарат по гарантии. Уже прошло три месяца но так его и неисправили. Магазин отправлял в сервисный центр но те вернули в том же состоянии. Мы обратились письменно в местный отдел защиты прав потребителей. Написали письмо в магазин где покупали фотоаппарат с требованием вернуть деньги. Уже прошел месяц дело не продвигается. Подскажите, пожалуйста, что делать дальше.
    Захист прав споживачів
    10:34 04.03.2013
    відповідь:

    Доброго дня, Лілія!!! Вам варто звернутися із позовною заявою про розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплаченої за товар грошової суми до суду. Виходячи із практики суду в подібних ситуаціях, а також прямих норм чинного законодавства - Закон на Вашій стороні. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Завжди раді допомогти! Ваш "Центр Конфліктології і Права"


    Наташа
    Дякую,ви менi дуже допомогли)
    Захист прав споживачів
    08:19 04.03.2013

    сторінка Попередня 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 Наступна