Захист прав споживачів
Ирина
Доброго дня, Ірино!
Ст.10 Закону України «Про захист прав споживачі» регулює права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт (надання послуг).
Відповідно до ч.3 вказаної статті, у разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:
1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;
2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;
4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;
5) реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.
Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) - протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.
В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!
Василь
Така ситуація. Придбав фотоапарат, а через деякий час в процесі експлуатації виявили проблеми. Магазин відправив фотоапарат в сервісний центр, де зробили заключення, що несправності фотопарата викликані механічними пошкодженнями (ударом, падінням абощо). Ремонтувати його в такому випадку безкоштовно мені відмовляються.
Я збентежений. Я точно знаю, що я фотоапарат не бив. Але я не розумію, як в даному випадку відстояти свою правоту. Винуватим у цій ситуації є або магазин, або служба доставки, але кінців уже не знайдеш.
В даному випадку я міг би уникнути даної ситуації, якби перевірив товар зразу після отримання. Одну з проблем - биті пікселі при фотографуванні на темному фоні - я би виявив точно. Але так вже сталося, що не перевірив. Але що, якщо б я не знайшов ніяких проблем при перевірці? Фотоапарат - річ складна, з багатим функціоналом, кожну опцію при отриманні не перевіриш. А проблема у фотоапараті виявилась не лише в битих пікселях, а і в загальних глюках - наприклад, погано працював автофокус, ще деякі функції.
Чи є у мене шанс добитися безкоштовного гарантійного ремонту в даній ситуації і в чому він полягає?
Дякую.
Доброго дня, Василю!
Гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Однак гарантійний ремонт здійснюється лише, якщо істотні недоліки виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи.
Тому безкоштовний гарантійний ремонт можливий у випадку доведення наявності істотного недоліку з вини виробника чи продавця товару.
За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!
Олександр
дякую
Доброго дня, Олександре!
Ні, не може.
Відповідно до ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" споживач у межах гарантійного строку може вимагати розірвання договору купівлі-продажу і повернення сплачених коштів або заміни товару лише у випадках коли товар містить істотний недолік.
З Вашого запитання вбачається, що товар істотного недоліку не містив. Визначення того, який саме недолік є істотним міститься у п. 12 ст. 1 Закону, відповідно до якого "істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором"
Андрій
Доброго дня, Андрій!
За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!
Юліана
Доброго дня, Юліано!
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!
Євген
Доброго дня, Євгене!
Законом України «Про захист прав споживачів», ст.10, передбачено, що виконавець зобов’язаний відшкодувати збитки, що виникли у зв'язку з втратою, псуванням чи пошкодженням речі, прийнятої ним від споживача для виконання робіт.
Ви маєте право вимагати відшкодуванням завданих збитків. Радимо звернутись письмово до сервісного центру.
За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!
Оксана
Доброго дня, Оксано!
Підставою для заміни товару або розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплачених коштів є наявність у ньому істотного недоліку.
Відповідно до п. 12 ст. 1 ЗУ "Про захист прав споживачів" істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
Тому, враховуючи те, що недолік товару проявився вдруге, у разі якщо така поломка має одну з трьох зазначених ознак, Ви маєте право вимагати заміни ноутбука.
Інна
Доброго дня, Інно!
Відповідно до ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.
За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
ЮлIя
Доброго дня Юліє!
Ви маєте рацію з приводу того, що будь-яке пошкодження не може бути підставою у відмові в проведенні гарантійного ремонту. Ви маєте право вимагати проведення експертизи продукції для визначення причин поломки, як це передбачено абз. 2 ч. 4 ст. 17 ЗУ "Про захист прав споживачів", з якою рекомендуємо Вам ознайомитись.
Дмитро
Доброго дня, Дмитро!
Відповідно до ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" підставою для розірвання договору купівлі продажу та повернення коштів сплачених за товар є виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця), або фальсифікація товару, підтверджені за необхідністю висновком експертизи.
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б одним з нижченаведених ознак: а) вій взагалі не може бути усунутий; б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів; в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором (пункт 12 ст. 1 цього Закону).
Тому, якщо недолік проявився вперше, Вам можуть відмовити у поверненні коштів, а Ваші права можуть бути захищені отриманням неустойки.
В той же час, Ви можете спробувати направити письмову вимогу до магазину щодо розірвання договору купівлі-продажу та повернення Вам коштів, посилаючись на ст. 8 та п. 12 ст. 1 Закону, зазначивши, що усунення цього недоліку відбувається уже більш як 14 календарних днів, а тому він є істотним.
сторінка Попередня 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 154 Наступна