Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Олена
    Доброго дня. Потрібна Ваша консультація. Ситуація така: 4,03,17 ми замовили в магазині меблів шафу-купе стандартних розмірів. Приблизно через місяць її привезли і встановили. Ми розрахувалися, ні чеків, ні гарантійного талону, ні акту прийому-передачі не було. На наступний день ми виявили брак збірки, а саме: дзеркала на фасадах були нерівно обрізані, а також нерівномірно вставлений ущільнювач дзеркал. Також були подряпини і сколи всередині корпусу.

    Магазин в усній формі прийняв наші претензії і відправив фасади на фабрику. 11,04,17 фасади нам повернули ще в гіршому стані.

    Магазин відмовляється забирати неякісний товар.

    Як порекомендуєте діяти в такій ситуації?

    Завчасно дякуємо, подружжя Крук.
    Захист прав споживачів
    14:12 19.04.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Олено!
    Згідно з ч.5 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
    Зверніться письмово до магазину з вимогами.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених вище, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу.
    Також Ви маєте право звернутись до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав. Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Євгеній
    Доброго дня я в червні 2016 р. мною було придбано автомобіль. До цьго часу сумарно з дати придбання автомобіль перебував на офіційному СТО 55 к.д., було дуже багато поломок.
    Мною було написано лист – звернення до продавця (Автосалон) в якому я перерахував всі свої поломки з проханням замінити автомобіль на новий, тогож типу . Після чого мені було запропоновано зустрітися з продавцем та представником виробника де мені чітко було відмовлено в заміні авто письмової відповіді я не отримав
    Вчора вдруге мною було написано лист звернення до продавця (Автосалон) де я перерахував всі номера актів виконаних та зробив копії цих актів та доклав їх до листа, також у листі я вказав що згідно актів виконаних робіт мій автомобіль перебував на сервісному ремонті по гарантії сумарно 55 к.д.
    Які мої дії далі ?
    Захист прав споживачів
    14:11 13.04.2017
    відповідь:

    Добрий день, Євгеній!
    Відповідно до ст. ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Відповідно до п. 1 Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів істотний недолік — це такий недолік, що робить неможливим або недопустимим використання транспортного засобу відповідно до його призначення, або такий, що може становити загрозу для життя споживача або інших людей, або такий, для усунення якого необхідні великі витрати праці й часу та який проявлявся неодноразово після його усунення.
    Припускаємо, що для визначення чи є у Вашому авто істотні недоліки, необхідне залучення осіб зі спеціальними знаннями – проведення експертизи.
    Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Окрім обміну автомобіля, в судовому порядку буде можливість стягнути з відповідача витрати на правову допомогу та експертизу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Богдан
    в магазині відмовились продати цигарки які були на вітрині були і цінник на них також був. і в куточку споживачів не було інформації про найближчу спілку захисту прав споживачів. які мої дій вважалися доцільними? чи маю я право викликати поліцію?
    Захист прав споживачів
    19:02 12.04.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Богдане!
    Чинним законодавством заборонена нечесна підприємницька практика, що включає відмову від пред'явлення споживачу товару, що пропонується. Також у Куточку споживача повинна бути зазначені адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів.
    Ви маєте право викликати поліції, звернутись до Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Владимир
    Здравствуйте! 04.04.2017 г. сдал в ремонт телефон по гарантии, написал заявление о выдаче мне аналогичного телефона из подменного фонда, её до сих пор не рассмотрели. Говорят что такое заявление рассматривается в течении 30 дней. Так ли это? И что делать в такой ситуации? Просто ждать? Без телефона не могу нормально работать=(
    Захист прав споживачів
    13:50 12.04.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Володимире!
    Вимоги споживача, пов’язані з виявленням протягом гарантійного строку недоліків товару, відповідно до ч.9 ст.8 Закону «Про захист прав споживачів» на письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Також за кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
    Ваша вимога про видачу товару аналогічної марки повинна бути задоволена відразу після такого звернення.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Саша
    Доброго дня.
    Купив мобільний телефон через чотири місяці він поламався. Здав його в магазин в якому купував сказали, що через три тижні по гарантії він буде готовий. Пройшло шість тижнів результату ніякого, як на них можна вплинути згідно чинного законодавства?
    Захист прав споживачів
    16:25 11.04.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Олександре!

    Відповідно до ч. 9 ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

    Тому рекомендуємо Вам звернутись до продавця з Вимогою про виплату Вам неустойки, що буде додатково стимулювати продавця здійснити ремонт Вашого телефону якнайшвидше.


    Віра
    31.03.2017 року мною була здійснена покупка 2 телефонів Xiaomi Redmi 4 16Gb Gray в магазині "Stylus". Заказ був розміщений по інтернету, оплата заказу та отримання товару була здійснена за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, 1.
    09.04.2017р при розпакуванні одного з придбаних телефонів та після першої зарядки (оскільки батарея в телефоні при покупці в магазині була повністю розряджена) було виявлено, що телефон - неналежної якості, а саме - не ловить мережа sim 1 та sim 2, а також те, що телефон без причини перегружається кожних 1-2 хв.
    Вчора 10.04.2017р. звернулася за адресою, де було придбано ці телефони, а саме: м. Київ, вул. Васильківська, 1.
    На моє прохання - повернути кошти за проданий товар неналежної якості (оскільки даним телефоном неможливо було користуватися через його несправність) чи замінити його на аналогічний товар, але належної якості - отримала відмову зі сторони працівників сервісного центру.
    Свою відмову вони мотивували тим, що нібито я повертаю назад телефон неналежної якості - при моєму проханні уточнити, в чому саме виражається неналежна якість товару - працівники сервісної служби відповіли:"Телефон використовувався, , оскільки ви ставили телефон на зарядку".
    Яким чином тоді можна було перевірити справність нового телефону (повністю розрядженого) без відповідної зарядки та його включення???
    Отже, телефон відмовлялися поміняти на аналогічний справний, а також відмовлялися повернути гроші за товар - а просто оформили його на діагностику можливості проведення гарантійного обслуговування.
    Працівники сервісного центру сказали, що даний телефон вони не приймуть назад і не повернуть мені кошти за нього, оскільки при його покупці я підписала товарний чек, де вказанО, що покупець підтверджує, що отриманий товар - належної якості - натомість просто проведуть його діагностику та гарантійне обслуговування.
    Хочу уточнити чи маю я все таки право на повернення коштів за придбаний товар неналежної якості чи його заміну на аналогічний товар належної якості??? Дякую
    Захист прав споживачів
    11:12 11.04.2017
    відповідь:

    Доброго дня Віро!
    Надаючи відповідь на Ваше запитання варто вказати, що таке право залежить від того який саме недолік у придбаному Вамі товару. З описаного Вами - права на обмін чи повернення коштів, на жаль, Ви не маєте.

    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!

    Річ у тім, що відповідно до ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" таке право виникає виключно у разі наявності у товару істотного недоліку. Що таке істотний недолік визначено у п. 12 ч. 1 ст. 1 цього Закону.

    В той же час, при наявності недоліку, який не містить ознак істотного, Ви маєте право вимагати тільки: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.


    Микола
    Доброго дня!
    Віддав телефон в ремонт по гарантії. По закінченню 30 днів мені повідомляють що його привезли в магазин. При його отриманні я виявив що його дефект не усунений що яб мав робити в такому випадку на майбутнє, бо зараз у мене неробочий телефон на руках і я не знаю що робити
    Захист прав споживачів
    09:02 29.03.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Миколо!
    При прийнятті товару необхідно перевірити, чи усунутий заявлений Вами недолік товару. У випадку, якщо недолік залишився, можна вимагати його усунення. Згідно з ч.5 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
    Радимо Вам звернутись повторно до магазину чи сервісного центру.
    Додатково зазначаємо, що на письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених вище, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Антоніна
    25.02.2017 в магазине 'Комфи' приобрели пылесос Bosc. Через 3 недели эксплуатации начали замечать усиление заука пот работе,нагревание корпуса и посторонний запах. Обратились в магазин. Там направили в сервисный центр. В последнем,осмотрев товар, работник сказал,что у нас пыльный фильтр над мотором и это стало причиной выхода со строя мотора. Дополнительно известив нас о том что это нарушение правил эксплуатации-со слов работнтка сервисного центра данный фильтр нужно было очищать после каждой уборки. Мы потребовали провести соответственную экспертизу,нам было отказано. Кроме того,нас известили о том,что гарантия производителя Вosc на моторы изделий не распространяетсч.С сервисного центра мы ушли с неисправным товаром. Наши доводы о том что фильтра очищались во внимание приняты не были. А внешний вид фильтра со следами пыли это нормально для пылесоса так как он и предназначен для ее сбора.
    Согласно инструкции,с которой мы ознакомились зарание перед использованием пылесоса, ни один с трех фильтров модели не подлежит постоянной очистке. Хотя очистку-встряхивание видимой пыли-производили постоянно при очиски контейнера.
    Как быть в данной ситуации. Можно ли провести независимую экспертизу чтобы определить причину поломки товара и где это сделать? Можно ли обменять этот товар или вернуть потраченные деньги,так как желание пользоватся товаром,после столь скорой и значительной поломки,нет. Кудо лучше обращатся-в магазин или сервисный центр?
    Зарание спасибо.
    Захист прав споживачів
    00:08 29.03.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Антоніно!
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Ви можете провести незалежну експертизу товару в авторизованих сервісних центрах.
    Обміняти товар на такий же чи аналогічний або повернути кошти можливо після підтвердження наявності істотного недоліку.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Олександр
    Доброго дня.
    Користуюсь ноутбуком майже рік, гарантійний термін практично скінчився, точніше зазначений в гарантії термін 25 березня, але так як ноутбук вже перебував на ремонті більше двох тижнів сумарно, то у мене ще є в запасі близько 2-ох тижнів.
    Преший раз віддав ноутбук до ремонту менш ніж через місяць використання, почала відмовляти клавіатура - замінили на нову.
    Нещодавно помітив полоси на екрані, відніс в сервісний, замінили матрицю - забрав сьогодні, попрацював декілька годин і з'явилась дещо інша полоса на екрані. Ще вже 3-я поломка.
    Сподіваюсь її також зможуть виправити в порядку сервісного обслуговування, але переживаю що це не остання поломка пристрою, якось занадто часто він ламається, а гарантія фактично закінчилась. Чи можу я розраховувати на обмін/повернення товару в зв'язку з його низькою якістю? Якими повинні бути мої наступні дії?
    Захист прав споживачів
    23:37 28.03.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Олександре!
    Дійсно, Ви праві щодо того, що гарантійний термін ще не закінчився, оскільки відповідно до ст. 7 ЗУ "Про захист прав споживачів" При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті.
    Так, Ви можете вимагати від продавця чи виробника обміну/повернення товару посилаючись на те, що він містить істотний недолік (оскільки після ремонту, смуги на екрані з'явились повторно) та на ч.1 ст. 8 і п. 12 ст. 1 ЗУ "Про захист прав споживачів". Чи будуть задоволені Ваші вимоги буде залежати від того чи визнає продавець/виробник недолік Вашого ноутбуку істотним. У разі відмови у визнанні недоліку істотним Ви можете вимагати проведення експертизи.

    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Світлана
    Придбали телевзор в 2013р. Він в 2016р.поламався перший раз.11. 01.2017р.ми знову завезли його до сервісного центру LG там нам видали документ ,що телевізор не підлягає ремонту з вини виробника.Ми звернулися до магазину і написали заяву на обмін.Нам дали відповідь ,що аналогічного треба чекати 60 діб.Сьогодні вже закінчились 60 діб.Ми зателефонували знову у магазин, вони сказали ,що перетелефонують, але ми дзвінка так і не дочекалися.що нам робити далі.Подавати до суду?
    Захист прав споживачів
    17:23 23.03.2017
    відповідь:

    Добрий день Світлана!
    Відповідно до ч. 6 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю або виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги – про розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
    При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
    Окрім того, відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» на вашу письмову вимогу на час ремонту Вам мали надати (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі.
    За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад 14-денний строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
    У випадку отримання відмов – Вам варто написати письмову заяву до головного офісу продавця або до виробника.
    Також Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) . Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання. Якщо немає можливості подати нарочно (продавець чи виробник в іншому місті) подавайте цінним листом з повідомленням про вручення.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Окрім повернення сплаченої за товар суми, пені, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 154 Наступна