Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Сергій
    Доброї пори доби. Віддав ноутбук на ремонт в приватне підприємство на ринку. Заплатив за деталь, але довгий час ноутбук не повертають( 3 місяці) переконують що буде готовий через тиждень. Чека чи квитанції ніякої не давали. Як я можу захистити свої інтереси в цій ситуації?
    Захист прав споживачів
    16:12 04.05.2017
    відповідь:

    Добрий день, Сергій!
    Відповідно до ч. 1-2 ст. 10 ЗУ «Про захист прав споживачві» споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов'язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим. Якщо під час виконання робіт (надання послуг) стане очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця згідно з умовами договору, споживач має право призначити виконавцю відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання цієї вимоги у визначений строк - розірвати договір і вимагати відшкодування збитків.
    Окрім того, ч. 5 вказаної статті передбачає, що у разі коли виконавець прострочує виконання роботи, за кожний день прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох відсотків вартості роботи (послуги), якщо інше не передбачено законодавством. Сплата виконавцем неустойки (пені) не звільняє його від виконання зобов'язання в натурі.
    Тож Ви можете вимагати проведення ремонту в строк, який з Вами було погоджено, а за кожен день прострочення вимагати сплати пені. Також Ви може забрати Ваш ноутбук і вимагати відшкодування збитків, завданих неможливістю користуватись річчю і необхідністю звернутись до іншого сервісного центру.
    Так як чек Вам не видавався, радимо Вам підійти до виконавця та пояснити ситуацію, заявити про свої права. Якщо в сервісному центрі Вам відповляють у задоволенні Ваших вимог, Вам варто ознайомитись з куточком покупця, де мають бути реквізити юридичної особи, що надає ці послгуи, адреса головного офісу тощо. На зазначену адресу Вам необхідно написати вимогу, в якій описати ситуацію, что склалась.
    У випадку відмови, Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Факт передання ноутбуку можна доводити за допомогою свідків. З винної сторони також можна стягнути й витрати на правову домогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Людмила
    Купила телефон в магазині "Алло" (маю чек) коли вдома переглядала, замітила на корпусі два дефекти - увігнута кнопка та тріщина на корпусі, звернулася в магазин щоб вони поміняли бо є в них такий самий, вони відмовилися, причина - "Ви його самі побили", зверталася на гарячу лінію прав споживачів - нічим не допомогли. Підкажіть що далі робити?
    Захист прав споживачів
    11:45 02.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Людмило!
    Ви можете звернутись з письмовою претензією до магазину та викласти в цьому документі свої вимоги. Також за захистом своїх порушених прав Ви маєте право звернутись до суду.

    Однак варто зауважити, що продавець надав Вам таку відповідь у зв’язку з тим, що відповідно до правового регулювання договору купівлі-продажу, продавець має передати покупцю товар, а покупець прийняти його та сплатити кошти.

    Тому, досить важко (а інколи й неможливо) довести, що телефон був переданий Вам з наявністю зовнішніх пошкоджень.

    За більш детальною консультацією Ви можете звернутись за номером 044 228 6369. Будемо раді допомогти!




    Вікторія
    В 2011 році я купила бойлер, який вже тричі міняла черед півроку по гарантії безкоштовно, оскільки причина одна й таж сама - тече бак. Коли я звернулася до продавця магазину, щоб помяняти фірму виробника, оскільки цей мене не влаштовує через погану якість, то відповідь була така: береться ціна 2011 року за бойлер, який я купила (значно менша, ніж він зараз коштує), і доплачується сума до ціни, яка є зараз за бойлер, який я бажаю придбати. Це правомірні дії з боку продавця? Дуже дякую !
    Захист прав споживачів
    18:04 01.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня Вікторія!

    Ні, дії продавця не правомірні.
    Відповідно до абзацу другого частини 7 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну.

    Також зазначаємо, що Ви маєте право розірвати договір купівлі-продажу та повернути кошти сплачені за бойлер, виходячи з його вартості на момент пред’явлення такої вимоги.

    За більш детальною консультацією Ви можете звернутись за номером 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Андрій
    Доброго дня.
    Тур оператор який декларував в договорі певні умови, по факту їх не притримується, замість 7 днів по факту буде 5. Початок туру через 3 дні... куди звернутись для опервтивного вирішення питання? Що взагалі робити в даній ситуації? м.Київ, Дякую
    Захист прав споживачів
    21:58 25.04.2017
    відповідь:

    Доброго дня Андрій!
    Враховуючи короткий термін до початку туру, проблеми що виникли з туроператором краще вирішувати в неюрисдикційному порядку, шляхом заявлення до нього відповідних вимог.

    Окрім того, у разі якщо у Вас підписаний договір з туроператором, а він у свою чергу не виконує умови цього договору, Ви маєте право на його розірвання, повернення коштів та стягнення збитків, якщо вони були Вам завдані.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Андрій
    Доброго дня!
    Прошу допомоги в такому питанні. було куплено ноутбук Асер. на момент покупки в ньому не було ніякої операційної системи, вона була успішно встановлена. Після того як встановилась система і була можливість так би мовити покопатись в даному ноутбуці, було прийнято рішення про його повернення.
    На прохання провести повернення або навіть заміну на інший з доплатою, продавець відповідає що не буде його міняти, в зв"язку з тим, що на нього встановлена ОС.
    Збережено зовнішній вигляд(час використання 1день, тай той на ознайомлення з продуктом), всі чеки, коробки і тд наявні.
    Допоможіть будь-ласка, зрозуміти в чому проблема і чому продавець відмовляється забрати товар та віддати гроші.
    Дякую!
    Захист прав споживачів
    16:58 25.04.2017
    відповідь:

    Доброго дня Андрій!

    Характеризуючи проблему що у Вас виникла та причини, чому продавець відмовляється забрати товар та віддати гроші необхідно зазначити наступне.

    Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

    Аналіз зазначеної статті дозволяє зробити висновок, що не підлягає обміну товар який перебував у використанні, навіть за збереження товарного вигляду.

    Тобто ключове питання стоїть у тому, чи вважається встановлення на придбаний вами комп’ютер операційної системи та тестування комп’ютеру використанням цього товару.

    Оскільки, що таке використання товарів різних категорій - законодавчо не визначено, кожна з сторін оцінює це по своєму та обстоює відповідні позиції.

    Можемо Вам порекомендувати написати претензію чи досудове попередження продавцю. Перед цим Ви повинні детально ознайомитись зі ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» і як наслідок, викласти обставини справи, посилання на норми закону та Ваші вимоги у претензії.

    Якщо Ви у вимозі до продавця зазначите про те, що ноутбук Вам не підійшов по кольору чи розміру то відмова, на нашу думку, є більш вірогідною, оскільки для оцінки того чи підходить Вам, до прикладу, колір комп’ютера - встановлення операційної системи не потрібно.

    Бажаємо Вам успіху у вирішенні цієї проблеми!

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!



    Ірина
    Доброго дня. Мій тато надіслав мені коштовний подарунок ( мотокультиватор) Новою поштою.Вже пройшло 11 днів з орієнтовноі дати доставки, а я не можу ні отримати посилку, ні дізнатись нічого про і`і` місце перебування. Телефоную, запитую, натомість чую : чекайте дзвінка з терміналу в Кропивницькому. Вже втратила надію. Допоможіть консультацією будь- ласка .
    Захист прав споживачів
    08:50 25.04.2017
    відповідь:

    Доброго дня Ірино!
    Першочергово Вам необхідно звернутись до відділення Нової Пошти та зареєструвати скаргу з вимогою надати Ваш вантаж (залишивши собі її копію з відміткою про прийняття).

    Що стосується правової сторони ситуації, що склалася то варто зазначити: Перевізник несе відповідальність як за прострочення доставки вантажу так і за його втрату.

    Вантаж вважається втраченим якщо він не виданий на Вашу вимогу протягом тридцяти днів після спливу строку його доставки (ч. 2 ст. 919 ЦК України), або якщо Вам про це повідомить перевізник.

    Відповідно до ч. 2 ст. 924 ЦК України перевізник відповідає за втрату прийнятого для перевезення вантажу у розмірі фактичної шкоди. Тому, у разі наявності у Вашого тата квитанції з нової пошти та якщо при відправленні він вказав дійсну вартість мотокультиватору то проблем з відшкодуванням шкоди не повинно бути.

    Якщо ж Нова Пошта просто затримує перевезення Мотокультиватору то відповідно до положень Цивільного кодексу України Ви маєте право на відшкодування збитків завданих таким простроченням (ст. 923 ЦК України).

    Також, відповідно до ч. 5 ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» Ви маєте право вимагати три відсотки від сплачених за перевезення мотокультиватора коштів за кожен день прострочення перевезення цього вантажу.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Денис
    Доброе утро!
    Подскажите пожалуйста, я купил в магазине часы, они перестали работать, их магазин 2 раза отправлял по гарантии в сервис, и там сказали чтр часы ремонту не подлежат, и мы с управлчющим договорились, что они вернут за часы деньги.
    Скажите в течении какого срока оня должны отдать деньги?
    Захист прав споживачів
    07:57 25.04.2017
    відповідь:

    Доброго дня Денис!
    Відповідно до абзацу 3 ч. 7 ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

    Скоріш за все договір купівлі-продажу у письмовій формі Ви не укладали, а придбання Вами годиннику підтверджується чеком. Тому за момент розірвання договору необхідно вважати той день, в який Ви досягли з продавцем згоди щодо повернення Вам коштів.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Ольга
    Здравствуйте!
    31 марта 2017 года я подала заявку в колл-центр Укртелекома в Киеве с жалобой, что у моих родителей перестал работать городской телефон. Обещали разобраться в течение 3-х рабочих дней. Прошло вот уже три недели, а воз и ныне там. Никакой реакции со стороны Укртелекома! Я за эти три недели ещё два раза обращалась в Укртелеком. Постоянный их ответ, что, якобы, обрыв линии. Неужели обрыв линии требует такого длительного ремонта?! У меня папа - инвалид 1 группы по зрению. Ему необходим городской телефон! Своим бездействием Укртелеком наносит нам моральный ущерб.
    Дело в том, что колл-центр ни за что не отвечает!
    Телефон начальника ремонтной службы не даёт. Да и телефоны начальства тоже.
    Подскажите пожалуйста каким образом можно эффективно воздействовать на Укртелеком и ускорить возобновление работы телефонной линии.
    Заранее благодарна за ответ.
    Захист прав споживачів
    22:05 20.04.2017
    відповідь:

    Добрий день, Ольга!
    Ви можете звернутись із скаргою в центральний офіс ПАТ «Укртелеком», що знаходиться за адресою Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18.
    Також Ви можете звернутися до Національної комісії, що здіснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ), яка розглядає відповідно до законодавства звернення та скарги споживачів щодо надання та отримання послуг, отримує з цією метою від операторів, провайдерів необхідні документи та інформацію і вживає у межах повноважень заходів до захисту прав споживачів. Для цих питань в НКРЗІ функціонує гаряча телефонна лінія: 044 202 00 81 щосереди з 11:00 до 13:00. Інші контакти, години особистого прийому громадян можна дізнатись на сайті НКРЗІ http://www.nkrzi.gov.ua/

    Відповідно до ст. 6 ЗУ «Про захист прав споживачів» виконавець зобов'язаний нааадавати споживачеві послуги належної якості.
    Відповідно до ч. 10 вказаного Закону у разі коли виконавець не може надати послугу (прострочує виконання) згідно з договором, за кожний день прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох відсотків вартості роботи (послуги), якщо інше не передбачено законодавством.
    Окрім того, Ви можете звернутися за захистом своїх прав до суду. В судовому порядку буде можливість стягнути з відповідача збитки за порушення умов договору про надання послуг зв’язку, моральну шкоду, пеню, витрати на правову допомогу, які Ви понесли.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Василий
    Купил кроссовки на базаре в палатке.Это было в марте 2017 года.Заплатил 950 гривен,продавец сказал,что кожаные,я сам не смог определить,поверил на слово.Приносил где-то пару недель,не больше.Носил аккуратно.Но стал замечать,что на передке,на изгибе,когда ступаешь,появилась трещина,пока на одном.Теперь видно,что это не кожа.Никакого чека продавец не выдал,потому что куплен товар в палатке.Могу ли я как-то добиться того,чтобы продавец возместил мне ущерб или бесплатно на такую же сумму выдал новые кроссовки,даже хоть с доплатой?.Куда мне можно обратиться за помощью?
    Захист прав споживачів
    09:42 20.04.2017
    відповідь:

    Добрий день, Василь!
    Закон України «Про захист прав споживачів» надає покупцю право у разі придбання товару неналежної якості вимагати повернення сплачених коштів або вимагати заміни товару (ст. 8 Закону).
    Відповідно до ч. 11 ст. 8 вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.
    Продавець за не видачу товарного чека несе адмінстративну відповідальність.
    Так як чек Вам не видавався, радимо Вам підійти до продавця та пояснити ситуацію, заявити про свої права.
    У випадку відмови, Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
    Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Факт купівлі товару можна доводити за допомогою свідків. З винної сторони також можна стягнути й витрати на правову домогу, які Ви понесли.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Інна
    Доброго дня.
    підкажіть, чи регулюється подача письмового звернення (скарга) виробнику на якість товару ЗУ "Про звернення громадян"? чи якимись іншими законодавчими актами. Цікавить, в який строк представник цієї компанії (виробник) повинен надати відповідь і в якій формі (письмова? усна?)
    Захист прав споживачів
    15:18 19.04.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Інно!
    Звернення громадян, відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
    Про результати розгляду звернення Вас мають повідомити письмово.
    В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 154 Наступна