Захист прав споживачів
Игор
Доброго дня, Ігоре!
Відповідно до ч.11 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Вимоги споживача щодо технічно складних побутових товарів розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, передбаченого Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
Таким чином, для задоволення Ваших вимог інтернет-магазином необхідними є наявність розрахункового документа та технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. За відсутності цих документів, для їх відновлення радимо звернутись з письмовою заявою до продавця товару.
За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
Василь
Доброго дня Василь!
Строк у 14 днів включно з вихідними.
марина
Доброго дня Марино!
Продавець (виробник) зобов’язаний усунути недоліки Вашого телевізору на протязі чотирнадцяти днів, якщо Ви не обумовили з ним інше (ч. 9 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»).
Ви можете вимагати сплати Вам неустойки за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) в розмірі одного відсотка вартості товару.
Окрім того, такий тривалий ремонт може вказувати на наявність у телевізорі істотного недоліку, що може бути підставою для пред’явлення вимог щодо заміни телевізору на новий або розірвання договору купівлі-продажу і повернення сплачених за нього коштів (див. ч. 1 ст. 8 та п. 12 ст. 1 ЗУ «Про захист прав споживачів»).
За більш детальною консультацією Ви можете звернутись за номером 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
Оксана
Доброго дня Оксано!
Відповідно до ч. 1 ст. 10 ЗУ "Про захист прав споживачів" Споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов'язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим.
Якщо значну частину обсягу послуги чи робіт (понад сімдесят відсотків загального обсягу) вже було виконано, споживач має право розірвати договір лише стосовно частини послуги або робіт, що залишилася.
Відповідно до ч. 5 цієї статті У разі коли виконавець не може виконати (прострочує виконання) роботу (надання послуги) згідно з договором, за кожний день (кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах) прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох відсотків вартості роботи (послуги), якщо інше не передбачено законодавством. У разі коли вартість роботи (послуги) не визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі трьох відсотків загальної вартості замовлення.
Сплата виконавцем неустойки (пені), встановленої в разі невиконання, прострочення виконання або іншого неналежного виконання зобов'язання, не звільняє його від виконання зобов'язання в натурі.
Зазначені вимоги можуть бути пред’явлені Вами в залежності від строку виконання аналізів що був передбачений договором, або заявлений виконавцем в рекламі (на сайті).
Юлія
у мене склалася наступна с-ція: віддали по гарантії телефон ще 20 квітня, на сьогодні 16 травня сервісний центр досі відхрещується, що поломка "складна, а деталей немає", ремонт в процесі. Новий телефон або бодай телефон на заміну нам не надали. Уже пройшло 3 тижні, а слова "Закон про захист прав споживачів" їх ні трішки не тривожать.
Це уже діло принципу, хочу розібратися. Які наші подальші дії?
дуже дякую!!
Доброго дня Юліє!
Усунення недоліків товару повинно бути здійснено протягом чотирнадцяти днів, якщо Ви не досягли згоди щодо іншого строку.
За кожен день затримки в усуненні недоліків понад установлений строк Ви маєте право вимагати неустойку в розмірі одного відсотка від вартості товару. Таку ж неустойку Ви маєте право вимагати за невиконання вимоги про надання Вам телефону з обмінного фонду на час ремонту.
Що стосується Ваших прав в цій частині запитання рекомендуємо ознайомитись з ч. 9 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів».
Окрім того варто вказати, що необхідність більш як чотирнадцять днів на усунення недоліків товару може вказувати на те що він має істотний недолік.
Відповідно до абзацу другого частини 1 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця) споживач має право на:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Таким чином Ви маєте право пред’явити різні вимоги до продавця (виробника), в залежності від певних обставин та мети, якої Ви хочете досягти.
Зазначаємо, що пред’явлення вимог продавцю необхідно здійснювати в письмовій формі з отриманням доказів, що підтверджують їх отримання ним.
За більш детальною консультацією Ви можете звернутись за номером 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
Олеся
Купили планшет з гарантією на 1 рік. Через 4 місяці він перестав працювати. Ми звернулись до сервісного центру, де нам дали заключення, що він не підлягає ремонту. Магазин відмовляється його замінювати, бо ми втратили фіскальний чек. На наш запит з проханням відновити чек, нам відмовили, аргументуючи це тим, що за законом вони не мають цього робити. З документів в нас є гарантійний талон з відміткою магазину та чек РОS-терміналу (оплата проводилась банківською карткою). Чи можемо ми наполягати на заміні планшета?
Дякую
Доброго дня Олеся!
Для вирішення питання щодо отримання копії розрахункового документу у продавця рекомендуємо Вам ознайомитись з пунктами 6, 10, 15 статті 3 ЗУ «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
На підставі вказаних норм Закону Ви маєте право вимагати розрахунковий документ у продавця. Рекомендуємо Вам звернутись до нього з відповідною письмовою вимогою, собі залишивши належні докази їх подання.
Також Ви можете звернутись до суду за захистом своїх прав, задля визнання факту укладення договору купівлі-продажу та виконання Ваших вимог, як споживача.
За більш детальною консультацією Ви можете безкоштовно звернутись за номером 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
Юра
Придбав телефон 05.05.16 з гарантією 1 рік.
26.04.17 здав на ремон в сервісний центр.
10.05.17 забрав телефон відремонтованим.
Зараз знову почалися ті самі проблеми з телефоном. Чи можу я ще раз його здати на ремонт 16.05.2017 по гарантії?
Доброго дня Юрію!
Так, можете. Відповідно до ч. 6 ст. 7 ЗУ "Про захист прав споживачів" При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті. Зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків.
Тому рекомендуємо Вам не тягнути зі зверненням до сервісного центру для ремонту телефону.
Окрім того, якщо у Вас існують підстави вважати, що такі недоліки можуть проявлятись і в подальшому, можливо було б доречнішим вимагати обміну телефону, або розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплачених коштів.
За більш детальною консультацією Ви можете звернутись за номером 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
Аліна
Доброго дня, Аліно!
Чинним законодавством передбачено відшкодування шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції).
Під шкодою, відповідно до Закону «Про відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дефекту в продукції» маються на увазі завдані внаслідок дефекту в продукції каліцтво, інше ушкодження здоров'я або смерть особи, пошкодження або знищення будь-якого об'єкта права власності, за винятком самої продукції, що має дефект. При цьому продукція є такою, що має дефект, у разі, коли вона не відповідає рівню безпеки, на яку споживач або користувач має право розраховувати виходячи з усіх обставин, зокрема пов'язаних з розробленням, виробництвом, обігом, транспортуванням, зберіганням, встановленням, технічним обслуговуванням, споживанням, використанням, знищенням (утилізацією, переробкою) цієї продукції, а також наданням застережень та іншої інформації про таку продукцію.
Таким чином, Ви маєте право звернутись до виробника чи постачальника (продавця) дверної ручки для відшкодування завданої шкоди.
В разі виникнення додаткових питань – звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!
Василина
я і зразу відправив нам .повернули назад навіть оплатили пересилку за умови що нам пришлють саме той матрас який ми замовляли або повернуть кошти.тепер продавець нас запевнює що матрас який ми хочемо поганий і пропонує інший.на мою вимогу все ж таки вислати замовлений мною матрас або повернути кошти звинуватив у всіх гріхах...і заявив що якщо я хочу всеж таки саме той матрас вони подумають що згідно законодавству у них є 30днів.
Причому з дня оплати нами за матрас вже пройшов місяць
І вже тиждень як повернули його продавцю.
Скажіть будласка в який термін продавець зобов'язаний нам повернути кошти або товар який ми замовили?
Доброго дня, Василино!
Рекомендуємо Вам звернутись до нашого спеціаліста за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
Іштван
Добрий день, Іштван!
Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Відповідно до ч. 11 ст. 8 вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
Тож Вам варто звернутись із Вашими вимогами та розрахунковим документом до магазину або до виробника. У випадку відмови – напишіть письмову заяву до головного офісу продавця або виробника.
Ви можете написати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/). Цей центральний орган виконавчої влади перевіряє додержання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі і послуг, вимог законодавства про захист прав споживачів, а також правил торгівлі та надання послуг, проводить контрольні перевірки та накладає на суб’єктів господарювання стягнення за порушення законодавства про захист прав споживачів.
Всі Ваші скарги та заяви варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників Вам мають поставити відмітку (штамп) про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання. Якщо немає можливості подати нарочно (продавець чи виробник в іншому місті) подавайте цінним листом з повідомленням про вручення.
Окрім того, Ви маєте право звернутися до суду із позовною заявою про захист прав споживача. Окрім повернення сплаченої за товар суми, в судовому порядку буде можливість стягути з відповідача витрати за правову допомогу, які Ви понесли.
За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!
сторінка Попередня 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 154 Наступна