Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Iрина
    Доброго дня. Вiддала в ремонт ноутбук (негарантiйне обслуговування), отримала квитанцiю. Терміну ремонту в нiй не вказали. Протягом мicяця вони займись його ремонтом, пiсля чого повернули в неробочому станi, з посланням на те, що його ремонт дуже дорогий i недоцiльний. При поверненнi видали накладну, в якiй вказали, що робили тiльки дiагностику. Також вони не повернули менi кабель вiд ноутбуку, бо не вказали йогой в квитанцii. Читать можливо подати скаргу на дану ремонту организацiю, з метою перевiрки iх дiяльностi. Яким чином можно вiдстояти своi права?
    Захист прав споживачів
    15:40 30.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня Ірино!
    Безумовно Ви маєте право звертатись зі скаргами на цю організацію, зокрема і до інспекції з питань захисту прав споживачів.

    Також рекомендуємо Вам звернутись з претензією до керівництва цієї організації.

    Решта обставин залежить від того, яку угоду ви уклали з зазначеною організацією та від змісту накладної.

    Ви можете звернутись до нас за телефоном 0442286369 для більш детальної консультації!


    Валерій
    Добрий день.Купив золоті сережки,дружина одягла два рази не працюе застибка.Можливо мені повернути сережки ?Після покупки минуло 8 днів.
    Захист прав споживачів
    10:00 29.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня Валерію!
    Ювелірні вироби з дорогоцінних металів належної якості поверненню не підлягають.

    У Вашому ж випадку ювелірні вироби мають недоліки і Ваші права визначені ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів", відповідно до якої: у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

    1) пропорційного зменшення ціни;

    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

    Що таке істотний недолік визначено пунктом 12 цього Закону.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Lesya
    я купив продукт від компанії і після того, коли продукт був доставлений в мій адресс є багато пошкоджень. вартість продукту становить понад 30 000 гривень без доставки. коли я звернутися в магазин, вони відмовляються платити назад і пропонують, щоб знайти фахівця і чекати 2 тижні, і я повинен знайти фахівця для доказу цього Produt був мав місце порушення. кому я можу звернутися за допомогою. Блоки для строительства гаража:
    Захист прав споживачів
    18:53 24.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня, Lesya!
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

    1) пропорційного зменшення ціни;
    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

    Для надання детальної відповіді на Ваше питання – необхідні уточнення. Звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф.74 або за телефоном 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Андрій
    Доброго дня
    Прошу консультації з такого питання, і що мені потрібно робити при такій ситуації, про захист прав споживачів, гарантійне обслуговування товару. Після тривалого часу 3 місяці користування телефоном я виявив не справності роботи товару, я відповів звернувся до магазину у якому був куплений цей телефон. Магазин прийняв на гарантію, але після гарантійного ремонту, у мене він на протязі дня перестав в загальному працювати, на другий день я відповів звернувся до магазину, і магазин прийняв його на гарантію, але після другого гарантійного ремонту, у телефоні з’явилися інші несправності, і я уже третій раз звертаюся до магазину по гарантійному ремонту, магазин прийняв, але мене сам перед хвилює коли після третього гарантійного ремонту, не з’явиться інші несправності телефону, і мені знов не прийшлось звернувся до магазину на гарантійний ремонт, але якщо така ситуація буде, чи я можу вимагати у магазину інші аналогійний телефон чи відшкодування певної суми вартості телефону?
    Захист прав споживачів
    16:33 23.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня Андрію!

    У разі наявності в товарі істотного (а не звичайного) недоліку Ви маєте право на відшкодування повної вартості телефону з урахуванням того, скільки він коштує на момент пред’явлення вимоги, а у разі якщо ціна на нього знизилась то з урахуванням того за яку суму Ви його купували. Також Ви вправі вимагати від продавця аналогічний телефон. Ваші права щодо цього передбачені статтею 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»

    Однак питання стоїть у тому чи є недолік Вашого телефону істотним й для цього може бути необхідним проведення експертизи.

    Визначення того який недолік є істотним надано у пункті 12 статті 1 ЗУ «Про захист прав споживачів». Зокрема, до ознак істотного відноситься і те, що він знову проявляється після його усунення.

    Тому рекомендуємо Вам звернутись з письмовою вимогою щодо розірвання договору купівлі-продажу та повернення коштів, посилаючись на цю норму, а також на ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». Собі ж залиште докази подачі такої вимоги.

    Якщо у Вас є додаткові запитання Ви можете звернутись за телефоном 044 228 6369 або за адресою: місто Київ, вул. Почайнинська, 25/49, оф. 74.


    Тарас
    Доброго дня.

    Я придбав телевізор у інтернет-магазині в грудні 2016 року. У березні він зламався - я звернувся до магазину, вони забрали його на гарантійний ремонт . В документі, що мені надали (датовано 14 березня 2017 року) встановлений термін ремонту - 45 робочих днів. Цей термін закінчився, однак телевізор мені не повернули. Працівники магазину по телефону кажуть, що потрібно виконати заміну деяких деталей. Необхідні деталі вони замовили, але їх досі не доставили, тому телевізор і не повертають. Підкажіть, будь-ласка, як мені поводитися в цій ситуації? Чи маю я право вимагати відшкодування пені та (або) розірвання договору купівлі-продажу?
    Захист прав споживачів
    14:05 23.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня Тарасе!

    У Вашому випадку можливі два способи дій:

    а) Вимога про розірвання договору купівлі-продажу та повернення Вам коштів за телевізор, або щодо заміни Вашого телевізору на новий.

    Обґрунтовується тим, що необхідність більш як 14 днів на усунення недоліку є ознакою того, що він може бути істотним (п. 12 ст. 1 ЗУ «Про захист прав споживачів»). У зв’язку з чим, відповідно до ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» Ви можете вимагати повернення коштів чи заміни телевізору.

    б) Стягнення неустойки за прострочення виконання вимог по ремонту Вашого телевізору.

    Питання неоднозначне в частині того, чи погоджували Ви можливість усунення недоліків у строк більш як 14 днів.

    Однак, в будь якому випадку Ви маєте право на стягнення 1% від вартості телевізору за кожен день прострочення виконання вимог про його ремонт. Також Ви можете звернутись до продавця з вимогою про надання Вам аналогічного телевізору у використання на час ремонту. У разі невиконання цієї вимоги ви також маєте право на стягнення 1% від вартості товару за день (ч. 9 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»).

    У будь-якому разі це буде стимулювати продавця до більш швидкого виконання своїх зобов’язань.

    Для уточнення незрозумілих питань Ви можете звернутись до нас за телефоном 044 228 6369.


    Сергій
    Доброго дня. 15 квітня ц.р. зробив покупку дверей з 100% передоплатою в інтернет-магазині http://portala.od.ua/ Подробнее: https://portala.od.ua/p126848985-vhodnaya-dver-portala.html., на номер приватбанківської картки. Обіцяна доставка Новою Поштою 11 травня ц.р. - не має, номера декларації - не має. На всі запитання що до покупки відповіді не отримую. Квитанцію про оплату товару зберіг. Як діяти далі? Порадьте будь-ласка.
    Захист прав споживачів
    12:46 23.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня Сергію!
    Спочатку щодо Ваших прав. Стаття 13 ЗУ «Про захист прав споживачів» вказує на Ваші права, як покупця, у разі придбання товару на відстані. Детально ознайомтесь з цими нормами. Продавець не виконав ряд обов’язків перед Вами, що передбачені цією статтею. Тому, посилаючись на частину 4 ст. 13 вимагайте розірвання договору купівлі-продажу та повернення Вам коштів.

    Що стосується реалізації цих прав. Вам необхідно направити продавцю вимогу щодо розірвання договору купівлі-продажу та отримати належні докази такого направлення. Найкраще це зробити поштою цінним листом, або рекомендованим.
    Якщо продавець виконав свій обов’язок передбачений ч. 2 ст. 13 ЗУ «Про захист прав споживачів», то це не буде проблемою, оскільки Вам відома вся інформація щодо нього. Якщо ж ні, то потрібно вжити заходів для встановлення назви продавця (це може бути підприємство або ФОП) та його місцезнаходження. Для цього можете використати квитанцію про оплату товару.

    Також, такі дії продавця, можуть вказувати і на те, що це інтернет-шахраї. У такому випадку буде доречніше звернутись до поліції.

    Якщо у Вас є додаткові запитання Ви можете звернутись за консультацією за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Люба
    Добрий вечір, придбала мобільний телефон 17.05.2017р. В нього часто пропадає зв'язок (тобто працює неналежним чином). Після звернення до магазину де його мені продали мені запропонували відправити його до сервісного центру. Змоменту покупки 14 днів не пройшло. Чи можу я вимагати щоб мені замінили телефон на новий, або повернули кошти. (Якщо так, підкажіть який саме закон про захист споживачів). Якщо мені відмовлять куди мені звернутись? Я проживаю в місті Хуст, де і був придбаний моб. тел. Зачасно дякую за допомогу.
    Захист прав споживачів
    23:00 22.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня Любов!
    На жаль продавець не буде зобов’язаний виконувати такі вимоги.
    Річ у тім, що строк у 14 днів для повернення товару, передбачений щодо товарів належної якості (ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів»)

    Якщо ж товар містить недолік, то Ви маєте право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    Обмін телефону на новий, або повернення коштів можливе за наявності у товарі істотного недоліку (ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про захис прав споживачів»)., однак скоріш за все це не Ваш випадок

    Визначення, що ж таке істотний недолік міститься у п. 12 ст. 1 ЗУ «Про захист прав споживачів.

    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Ярослава
    Доброго дня. 11 квітня придбали в Епіцентрі мотоблок Forte. Через декілька днів з початку експлуатації пробило прокладку - здали в ремонт. Ремонтували майже два тижні, після повернення за декілька днів проблема повторилась. Крім того не працює генератор. Повторно здали по гарантії в ремонт. Ремонтували два тижні. І знову не працює. Через 15 хвилин закипає вода, роботу треба припиняти. Зораьи огород не можливо. Спеціалісти Епіцентру в устній розмові відмовляються міняти мотоблок на новий. Ми пропустили весь весняний сезон, не змогли повністю зорати огород. Тільки те й робимо що їздимо до магазину п шемо заяви та чекаємо техніку з ремонту. Що робити щоб покласти край цьому жаху?
    Захист прав споживачів
    22:12 22.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня Ярославо!
    З викладених Вами обставин вбачається, що Ваш товар містить істотний недолік і у Вас, відповідно до ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», є право на:
    1. Розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплачених за мотоблок коштів.
    2. Обмін Вашого мотоблоку на новий.

    Зверніться з письмовою вимогою до продавця, собі при цьому, залишивши підтвердження її надання. До вимоги додайте копії документів, що підтверджують всі проведені ремонти. Також вимога повинна містити посилання на п.12 ст. 1 та ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів».

    Якщо у Вас є додаткові запитання Ви можете звернутись за консультацією за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Оксана
    В сервісному центрі загубили телефон. Пропонують компенсацію значно нижчу від його ціни. Як захистити свої права? Куди звертатися за допомогою?
    Захист прав споживачів
    21:09 22.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня Оксано!
    Ви повинні сформувати письмову вимогу до сервісного центру з посиланням на норми чинного законодавства! Надайте будь-ласка інформацію щодо того чи перебував Ваш телефон в гарантійному чи звичайному ремонті на адресу 9@ckp.kiev.ua або зателефонуйте до нас за номером 044 228 6369.

    Зазначаємо що ч. 9 ст. 10 ЗУ «Про захист прав споживачів» передбачено, що Виконавець зобов'язаний протягом місяця відшкодувати збитки, що виникли у зв'язку з втратою, псуванням чи пошкодженням речі, прийнятої ним від споживача для виконання робіт (надання послуг).




    Юрій
    Доброго дня. Сервіс по ремонту компьютера відмовляє надати та повернути замінену деталь замовнику, на підставі того , що не можуть її знайти.Вимагають ціну ремонту 9000грн. Які мої дії згідно закону? Дякую.
    Захист прав споживачів
    15:00 22.05.2017
    відповідь:

    Доброго дня Юрію!
    На жаль Ви надали занадто мало інформації.
    Зазначаємо, що сервісний центр не набуває права власності на замінену деталь якщо це не було обумовлено, а тому Ви вправі вимагати її повернення.

    Що стосується ціни ремонту, то частиною 11 ст. 10 ЗУ «Про захист прав споживачів» передбачено якщо під час виконання робіт (надання послуг) виникає необхідність у додаткових роботах (послугах), що не були передбачені умовами договору, виконавець зобов'язаний одержати від споживача дозвіл на виконання таких робіт (надання послуг).

    Будь-які додаткові роботи (послуги), виконані (надані) виконавцем без згоди споживача, не створюють для споживача будь-яких зобов'язань щодо їх оплати.

    Якщо у Вас є додаткові запитання Ви можете звернутись за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 154 Наступна