Архів консультацій

    Захист прав споживачів


    Анна
    Добрый день! меня обвинили в воровстве, при том что на камерах этого не было и естественно я этого не делала, но мне соврали и сказали, что на камере все видно, нагрубили, довели меня до истерики, а у меня серьезные проблемы со здоровьем, после того как я вызвала полицию, вернули вещь и сказали что действительно она моя, не извинились, жалобу я в магазине написала, но хотела узнать куда можно еще обратиться, так как сотрудник магазина, грубил мне, угрожал вызовом наряда и тд
    Захист прав споживачів
    12:00 15.05.2018
    відповідь:

    Доброго дня, Анна! Відповідно до положень ст.3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Згідно ч.1 ст.201 Цивільного кодексу України одними із особистих немайнових благ, які охороняються цивільним законодавством, є: здоров'я, життя, честь та гідність особи. Відповідно до ст.297 ЦК України кожен має право на повагу до його гідності та честі. Гідність та честь фізичної особи є недоторканними. Фізична особа має право звернутися до суду з позовом про захист її гідності та честі. У п.4 своєї постанови від 27.02.2009 N 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи» Пленум Верховного суду України зазначив, що чинне законодавство не містить визначення понять гідності, оскільки вони є морально-етичними категоріями й одночасно особистими немайновими правами, яким закон надає значення самостійних об'єктів судового захисту. Зокрема, під гідністю слід розуміти визнання цінності кожної фізичної особи як унікальної біопсихосоціальної цінності. З огляду на це, грубе поводження поєднане з застосуванням погроз працівників магазину по відношенню до Вас може розцінюватись як посягання на Вашу гідність. Законом України «Про захист прав споживачів» прямо не закріплений обов’язок представників надавачів послуг поводитись зі споживачами в межах загальновизнаних правил етичної поведінки. Проте "Керівні принципи для захисту інтересів споживачів", прийняті Резолюцією Генеральної Асамблеї ООН від 09.04.85 та підписані Україною, у пп.С п.1 закріпили, що керівні принципи захисту інтересів споживачів однією з цілей мають заохочувати високий рівень етичних норм поведінки тих, хто пов`язаний з виробництвом і розподілом товарів та послуг для споживачів. З огляду на те, що ст.9 Конституцією України закріплено, що чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України, застосування зазначеної Резолюції є можливим.
    У зв’язку з цим, Ви можете звернутись до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів зі скаргою на те, що Ваші права на здоров’я та повагу до честі та гідності як фізичної особи, а також право на етичне поводження з боку працівників магазину як споживача - порушені.
    За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    Остапюк Тетяна Миколаївна
    Доброго дня! Купили телефон 17 днів назад з початку він не знаходив інколи мережі через деякий час взалі телефон не розпізнавав сім карту....в магазині відмовляться повертати гроші або замінити на інший телефон....пропонують тільки ремонт. Але ми не хочемо цей телефон який працював тільки декілька днів. Чи маємо ми право замінити на інший або повернення грошей?
    Захист прав споживачів
    19:28 09.05.2018
    відповідь:

    Доброго дня, Тетяно Миколаївно!
    Право на розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми та право вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний виникає у споживача, якщо буде виявлено протягом встановленого гарантійного строку істотні недоліки, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи.
    Тобто, повернути гроші або поміняти телефон Ви зможете лише після проведення експертизи та виявлення істотного недоліку в телефоні.
    Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
    а) він взагалі не може бути усунутий;
    б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
    в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 044 228 63 69. Будемо раді допомогти!


    Анастасія
    Мені треба повернути дорогі штани
    Захист прав споживачів
    19:55 01.05.2018
    відповідь:

    Доброго дня,Анастасія! Можливість та порядок повернення одягу залежить від багатьох факторів, зокрема причини з якої Ви бажаєте повернути товар, наявності для цього необхідних документів, строк, що минув з моменту покупки. Порядок та підстави повернення товару закріплені в положеннях Закону України «Про захист прав споживачів» (далі- Закон) від 12.05.1991 № 1023-XII. Згідно зі ст.9 Закону, якщо Ваш товар є належної якості, проте він не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, то Ви можете обміняти його на аналогічний товар, а у випадку його відсутності: придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Здійснити зазначене можна протягом 14 днів з наступного дня після купівлі. Для цього товар не мав використовуватися, його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики мають бути збережені, а також має бути наявний розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром. Повернення товару з інших причин, зокрема через неналежну якість, має свої особливості.
    Для надання відповіді на Ваше запитання потрібні деякі уточнення. Зверніться до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайниниська 25/49, оф. 74 або за телефоном (044) 228-63-69. Будемо раді допомогти!


    Ольга
    Добрий день! Я купила телефон, прийдя до дому я обнаружила, що не все працює, навіть не вставляючи сім карти. На наступний день я повернула телефон до магазину и його як би відправили до сервісного центру, але пройшло вже 11 днів і відповіді ніякої і я не хочу телефон який буде після ремонту, а продавець не хоче повертати гроші! Що робити?
    Захист прав споживачів
    11:19 15.03.2018
    відповідь:

    Добрий день, Ольга.
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
    а) він взагалі не може бути усунутий;
    б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
    в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
    Якщо продавець заперечує, що виявлений Вами недолік є істотним, вимагайте проведення експертизи і від її висновку залежатиме те, чи є підстави вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.
    За правовою допомогою звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    Ігор
    Почав дуже швидко розряджатись смарфон, заніс в сервісний центр, після заміни батареї проблема так і не зникла, телефон розряджається і виключається без попередження. Знову заніс в сервісний центр, після тестування кажуть, що телефон справний.
    Cкільки раз потрібно носити телефон в ремонт по гарантії щоб добитись повернення коштів або заміни телефона в магазині ?
    Захист прав споживачів
    10:45 15.03.2018
    відповідь:

    Добрий день, Ігор.
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
    а) він взагалі не може бути усунутий;
    б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
    в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
    Якщо продавець заперечує, що виявлений Вами недолік є істотним, вимагайте проведення експертизи і від її висновку залежатиме те, чи є підстави вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.
    За правовою допомогою звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    Юлія
    Доброго дня! Купили відпарювач, скористались 1 раз, зрозумівши, що він недостатньої потужності і нас не влаштовує - вирішили повернути. В магазині гроші не повертають, бо ми скористались їм. Але як перевіриш, якщо не спробуєш ввімкнути і налити води. Як можна повернути? Як правильно сформувати заяву на повернення. Чи потрібно звертатись в сервісний центр для отримання акту підтвердження справності або ін. Заздалегідь щиро вдячна за відповідь!
    Захист прав споживачів
    13:25 13.03.2018
    відповідь:

    Доброго дня, Юліє!
    Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
    За правовою допомогою звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    Юлія
    Доброго дня! Купили відпарювач, скористались 1 раз, зрозумівши, що він недостатньої потужності і нас не влаштовує - вирішили повернути. В магазині гроші не повертають, бо ми скористались їм. Але як перевіриш, якщо не спробуєш ввімкнути і налити води. Як можна повернути? Як правильно сформувати заяву на повернення. Чи потрібно звертатись в сервісний центр для отримання акту підтвердження справності або ін. Заздалегідь щиро вдячна за відповідь!
    Захист прав споживачів
    12:59 13.03.2018
    відповідь:

    Доброго дня, Юліє!
    Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
    За правовою допомогою звертайтесь до нас за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном (044) 228 63 69. Будемо раді Вам допомогти!


    Міша
    Добрий вечір.2.02.17 року в магазині Комфі я купив мобільний телефон,а 25.01.18 року я здав телефон в магазин по гарантії так як були виявлені неполадки.11.02.18 року мені повернули зроблений телефон,але він пропрацював лише 3 дня.Я знову 14.02.18 року відвіз телефон в магазин.Вони відправили телефон до сервісного центру а 21.02.18 зателефонував менеджер Комфі і сказав що мені відмовлено в ремонті так як гарантійний термін закінчено 2.02.18.В даний час телефон знаходиться ще в сервісі.Що порадите мені робити?
    Захист прав споживачів
    20:44 21.02.2018
    відповідь:

    Доброго дня!
    Відповідь менеджера неправомірна, адже при виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті, що передбачено ч.6 ст. 7 Закону України «Про захист прав споживачів». Оскільки з 25.01.2018 по 11.02.2018 Ваш телефон був у ремонті, то відповідно гарантійний строк не закінчився 02.02.2018.
    За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або телефонуйте за номером 0442286369. Будемо раді допомогти!


    Наташа
    Добрий вечір.у липні 2017 року ми купили планшет у листопаді здали на ремонт тому що став не бачити сімкарту.Гарантія 1 рік .але сказали що ремонт не по гарантії так як це по нашій вині.Сказали що строк ремонту до місяця , а вже іде 4 місяць.Що робити в такій ситуації?
    Захист прав споживачів
    20:49 01.02.2018
    відповідь:

    Добрий день, Наталя!
    Те що недолік товару виник з вашої вини, продавець/виробник повинен підтвердити висновком експертизи.
    Відповідно до ст. 10 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов'язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим.
    У разі коли виконавець не може виконати (прострочує виконання) роботу (надання послуги) згідно з договором, за кожний день (кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах) прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох відсотків вартості роботи (послуги), якщо інше не передбачено законодавством. У разі коли вартість роботи (послуги) не визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі трьох відсотків загальної вартості замовлення.
    Напишіть письмову вимогу завершити ремонт в найкоротший строк та сплатити Вам неустоуку.
    У разі відмови напишіть письмову скаргу на ім’я керівника до головного офісу продавця, в якій викладіть свої вимоги. Всі Ваші скарги варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно або рекомендованим листом з повідомленням про вручення. При нарочному поданні на одному із примірників Вам мають поставити штамп про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання. У випадку незадоволення Ваших вимог продавцем, звертайтесь до суду із позовною заявою про захист прав споживача. За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!



    Олена
    Доброго дня! Мій телефон Самсунг перебуває на гарантії, почали виникати проблеми з екраном. Здала в ремонт в офіційний сервісний центр в м.Житомирі. Телефон повернули через тиждень, сказавши, що діагностика проблеми не виявила, але телефон було перепрошито. Через день користування і надалі проблема знов почала з'являтись, фактично телефон був в такому ж стані, як і до ремонта. Перепрошивка лише відстрочила проблему на короткий час.
    Я знову принесла телефон до того ж сервісного центру, написавши завяву-претензію, де було описано проблему з екраном історію попереднього марного "ремонту". Телефон прийняли, видали квитанцію належного зразка. Коли я зателефонувала через тиждень в сервісний центр з запитом про стан телефону і результати ремонту, мені повідомили, що на телефоні виявили скол і тому він не підлягає ремонту за гарантією. Ніякого сколу в момент здачі в сервісний центр не було! Про це свідчить квитанція, де було вказано лише потертості та подряпини, що не завадило їм прийняти телефон як такий, що підлягає гарантійному ремонту. Цей скол міг з'явитись тільки в процессі ремонту або необережному зберіганні в сервісному центрі тощо.
    Телефон я не забрала. Як мені правильно вчинити в такому випадку? Які мої права?
    Захист прав споживачів
    20:06 01.02.2018
    відповідь:

    Доброго дня, Олено!
    Частиною 1 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено: «У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар».
    Вказані вимоги пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача. Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу.
    Той факт що недолік товару виник з вашої вини, продавець/виробник повинен підтвердити висновком експертизи. Оскільки при прийнятті працівники сервісного центру перевірили телефон на наявність недоліків, що могли виникнути з вини покупця, та прийняли його на гарантійний ремонт, вони не можуть посилатись на недоліки, які не зазначені в квитанції. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника. Зверніться до продавця з усною вимогою про ремонт / заміну товару, або повернення сплаченої за товар грошової суми. У разі відмови при усному зверненні, напишіть письмову скаргу на ім’я керівника до головного офісу продавця, в якій викладіть свої вимоги. Всі Ваші скарги варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно або рекомендованим листом з повідомленням про вручення. При нарочному поданні на одному із примірників Вам мають поставити штамп про отримання. Ви його зберігаєте у себе як доказ подання. У випадку незадоволення Ваших вимог продавцем, звертайтесь до суду із позовною заявою про захист прав споживача. За правовою допомогою звертайтеся за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська 25/49, оф. 74 або за телефоном 044 228 6369. Будемо раді допомогти!


    сторінка 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 154 Наступна