Архів консультацій

    Загальні питання


    Юля
    Доброго вечора) Я студентка 2 курсу медичного училища (на базі 9 класів) чи можу я забрати документи з училища і спробувати постути в університет? Я навчаюсь на бюджеті і отримую стипендію. Чи потрібно буде повертати кошти за навчання та стипендію за 2 роки?
    Загальні питання
    19:19 18.01.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Юліє!
    Для надання відповіді на зазначене запитання необхідно ознайомитися із умовами договору вашого навчання.
    Телефонуйте нашим спеціалістам за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Гнат
    Доброго дня!!!

    В компанії (ФОП) замовив двері ще в жовтні 2015 року, сказали, що робитимуть місяць. Дав завдаток 70% вартості товару і послуг. Сьогодні вже січень - дверей немає. Якщо в грудні через раз з ними спілкувався (бо вони виконують роботи), то зараз навіть не телефонують, на дзвінки не відповідають. Які документи і куди подавати позив? Договір оригінал є. Проживаю в місті Бровари (Київська обл.)
    Загальні питання
    15:51 13.01.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Гнате!
    Ви можете звернутися до замовника із письмовою претензією. В разі неможливості вирішити в досудовому порядку спір, ви зможете звернутися із позовною заявою до суду. Відповідно ч. 5. ст. 110 Цивільного процесуального кодексу України, позови про захист прав споживачів можуть пред'являтися також за зареєстрованим місцем проживання чи перебування споживача або за місцем заподіяння шкоди чи виконання договору.

    За більш детальною інформацією телефонуйте до нас за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Алексей
    Можно ли переквалифицировать преступление со ст.115 на ст.116 при наличии экспертизы подтверждающей состояние физиологического аффекта
    Загальні питання
    00:20 12.01.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Олексію!
    Для надання відповіді на ваше запитання необхідно виходити із матеріалів справи та сукупності доказів.
    Проконсультуватись ви можете у наших спеціалістів за адресою: м. Київ, вул. Почайнинська, 25/49, офіс 74.
    Попередній запис за телефоном 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Лілія
    Добрий день. Склалася ситуація, допоможіть. Забронювали номер для відпочинку, але на час поїздки серйозно захворіли. Дзвонимо повернути гроші чи перенести поїздку на пізніший час, нам кажуть що це неможливо, тільки за 20 днів, до заїзду. Підставою вказують рахунок-договір який прийшов електронною поштою.
    Загальні питання
    11:56 11.01.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Ліліє!
    Для консультації Вас по зазначеному питанню нам необхідно ознайомитися із документами.
    Телефонуйте нашим спеціалістам за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Ольга
    Дякую за швидке реагування. Але ще одне питання...
    Ви пишите про порядок та строки... На номер указаний я телефонувала, автовідповідач сказав, що вихідні до 11.01., а що як тоді вийде цей строк. Якщо я правильно зрозуміла, то він становит два тижні. Чи можна з кимось зв'язатися по телефону з приводу консультації до 11.01- го ?. дякую.
    Загальні питання
    15:47 09.01.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Ольго!
    Ви можете зв"язатися із нашими спеціалістами за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Прус Ольга
    Добрий день. Опишу коротко ситуацію...
    Перед новим роком купила новий стартовий пакет, коли підключила, то мені стали дзвонити чоловіки.... Як оказалося цей номер раніше був в використанні і до цієї пори знаходиться зазначеним на сайті оголошень проституток. Що мені робити? Дякую.
    Загальні питання
    15:05 09.01.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Ольго!
    Ви можете звернутися із відповідною скаргою до оператора вашого телефонного номеру.
    Якщо виникне потреба у подальшій консльтації - телефонуйте до нас за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Ирина
    Здравствуйте, скажите пожалуйста, я купила билеты 19 декабря 2015 года в билетах перепутали место назначения (а точнее города ) в итоге вылететь не смогли, обратились 20 декабря с заявлением о возврате денег или замене билетов на новые, одни билеты уже обменяли с доплатой, а билеты второго покупателя стоимостью 8000грн- из них соглашаются вернуть лишь 1600грн, при том что я подавала заявление ещё до даты вылета ошибочного второго билета за 6 дней. Какие у меня есть права в таком случае?
    Загальні питання
    11:43 02.01.2016
    відповідь:

    Доброго дня, Ірино!
    Для відповіді на ваше запитання необхідно ознайомитися з правилами продавця білетів, оскільки там можуть бути умови, які перебдачають зменшення суми в разі повернення коштів.
    Для коректної відповіді на ваше запитання телефонуйте нашим спеціалістам за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Олена
    Доброго дня !
    Склалася така ситуація : майже місяць тому 02,12,2015 замовила в інтернет-магазині дитині іграшки і оплатила одразу ( про оплату повідомила телефоном і відіслала фото чеку на емейл ). Пообіцяли відправити через 3 дні. Через 3 дні я нічого не отримала і передзвонила -- сказали, що немає однієї позиції -- замінила. Ще наголосила, що скоро в дитини День народження і просила доставити подарунки вчасно, але...Ні на ДН, ні на День Св.Миколая ми нічого не отримали. Чуємо лише щоденні обіцянки про відправку "завтра", вже 4 рази міняли замовлення ( через відсутність тієї чи іншої позиції ) і більше ніяких дій...Скажіть, будь ласка, куди я маю звернутись і що зробити щоб владнати це неподобство ? Дякую !
    Загальні питання
    14:22 29.12.2015
    відповідь:

    Доброго дня, Олено!
    В першу чергу ви можете звертися із досудовим попередженням до власника магазину, також слід звернути увагу, що в разі наявност в діях продавця ознак кримінального правопорушення, ви можете звернутися із відповідною заявою до правоохоронних органів.
    Практика вирішення таких спорів є.
    Телефонуйте нашим спеціалістам за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Сергей
    Здравствуйте. Я квартирант. Мне 60 лет, поэтому добропорядочный. Я снял однокомнатную квартиру для себя через агенство по договору в октябре2014г на полгода. По истечению договора я остался здесь жить по обоюдному согласию без его официального продления. После 14 месяцев проживания у меня образовалась небольшая задолженность по плате за аренду (3-4 недели.) Расписок за оплату не было, хозяйка была против. После возникновения задолженности она уже неделю приходит ко мне и самым хамским образом «выбивает» из меня деньги, угрожая, что в течение 2-х часов выставит меня за дверь с помощью милиции, так как договор закончился давно. Процесс «выбивания» я скрытой камерой записывал на видео, чтобы впоследствии как-то доказать, что я не самовольно проник в ее квартиру. Налог за сдачу квартиры внаем она, по-моему, не платит. Вопрос: могу ли я себя как-то защитить и каким образом?
    Загальні питання
    20:09 28.12.2015
    відповідь:

    Доброго дня, Сергію!
    Слід зазначити, що як для захисту прав та законних інтересів вас як орендаря необхідно всі істотні умови зазначити в договорі.
    Оскільки без такого договору формально ви не маєте права проживати в даній квартирі і в будь-який момент недобросовісний орендодавець може змінити замки та виселити вас з квартири.
    Неохідно звернути увагу чи у вашому договорі прописано порядок пролонгації договору, а можливість розірвання договору в разі несплати орендної плати.

    Для надання більш детальної консультації необхідно вивчати ваш договір оренди.

    Телефонуйте нашим спеціалістам за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    Александр
    доброго вечора шановні юристи! підкажить , будьласка, які пільги будуть для приватного підприємця, якщо він візьме на роботу інваліда першої групи? в якому законі та статті вони будуть закріплені? завчасно дякую. з повагою Олександр.
    Загальні питання
    21:03 27.12.2015
    відповідь:

    Доброго дня, Олександре!
    Оскільки такі дотації надаються роботодавцям Фондом соціального захисту інвалідів, то вам слід звернутися до них із відповідним запитом. Дирекція Фонду знаходиться за адресою: 04655, м. Київ, вул. Глибочицька, 72, тел./факс 425-01-29, тел. 361-97-40; 425-86-36.

    Якщо виникнуть запитання правового характеру - телефонуйте до нас за номером 0442286369.
    Будемо раді допомогти!


    сторінка Попередня 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 40 Наступна