Статті


    2013-02-14 Захист прав споживачів від ЦКП: швидко, доступно, ефективно14.02.2013

    Товар неналежної якості, неякісна послуга... На жаль, ми, українці, регулярно стикаємося з такими проблемами: від покупки простроченого йогурту до погано відремонтованої автівки.
    І навіть за наявності очевидних недоліків продавці намагаються звинуватити в їх виникненні покупця, обґрунтувати йому неможливість повернення чи обміну товару на підставі неіснуючих норм законодавства або просто ховаються від його праведного гніву.


    Причиною такої поведінки найчастіше є відповідна політика компанії-продавця, мета якої цілком прозаїчна – скорочення витрат. І такий розрахунок, як правило, дійсно себе виправдовує: покупець йде ні з чим і повертається лише для того, щоб… зробити нову покупку. Отже, очевидно, що «зекономити» продавцю вдасться лише в одному випадку: якщо покупець не намагається боротися за свої права та інтереси і залишає продавця непокараним.

    Інша справа, якщо покупець виявляє активність та залучає до справи юристів – це примушує продавця замислитися над перспективами цього спору та майбутніми витратами, і в більшості випадків рішення приймається на користь наполегливого покупця. Зрозуміло, що виною тому зовсім не альтруїстичні мотиви, а суворий розрахунок: дешевше вирішити питання з покупцем з самого початку, ніж витрачати гроші на хабарі перевіряючим, нести судові витрати, після чого виконати законні вимоги покупця і, можливо, виплатити йому чималу компенсацію моральної та матеріальної шкоди. Отже, ваше бажання відстоювати свої права плюс грамотна підтримка юристів допоможуть вам швидко та ефективно досягти позитивного результату.

    «Центр Конфліктології і Права» пропонує Вам кваліфіковану допомогу наших спеціалістів для вирішення всіх питань з недобросовісним продавцем (виконавцем) у разі придбання неякісного товару (послуг). Ми поважаємо ваше право на безпеку та якість життя і готові боротися за ваші права:

    1 етап. Досудове врегулювання. Ми консультуємо Вас відносно алгоритму Ваших дій, складаємо досудове попередження на адресу продавця, ведемо з ним переговори про мирне врегулювання спору. В переважній кількості випадків продавець «викидає білий прапор» саме на цьому етапі, виконуючи Ваші законні вимоги. Якщо бліцкриг не вдався, переходимо до наступного етапу.

    2 етап. Скарги. Складання та направлення скарг до контролюючих інстанцій та правоохоронних органів з відповідними наслідками для продавця допомагають йому згадати про свої обов’язки перед постраждалим покупцем. Дуже дієвий спосіб, особливо якщо паралельно писати скарги в інстанції, які контролюють контролюючі інстанції:)

    3 етап. Суд. Якщо продавець залишився непохитним після попереднього «артобстрілу», судовий розгляд – це останній крок, результат якого майже стовідсотково гарантований. Чому «майже»? Тому що в світі не так багато речей, які можна гарантувати на 100%, і рішення українських судів до них точно не належать. Саме тому ми покладаємо ризики на себе, надаючи Вам можливість оплатити за представництво Ваших інтересів в суді після отримання результату. Також досить позитивно те, що внаслідок рішення суду Ви можете отримати не тільки відшкодування, але й компенсацію моральної та матеріальної шкоди.

    Захист прав споживачів від ЦКП – ефективний та комфортний засіб захисту якості та безпеки вашого життя, а також Ваших коштів!

    Телефонуйте за номером «гарячої лінії» з питань захисту прав споживачів!

    Інші статті на тему «Захист прав споживачів»:
    Дайте здачу або дам здачі!
    Неякісне взуття: вирішення спірних питань між покупцем і продавцем
    До Всесвітнього дня захисту прав споживачів. Споживчі спори та українська правосвідомість