Семінари та лекції > Бізнес-тренінг. Тема №2.

    Перевірки по-новому: перевірка на порозі. Практичні методи захисту від протиправної діяльності представників контролюючих органів. Частина 2.

    Цільова аудиторія:
    керівники, спеціалісти юридичних відділів, служб безпеки, бухгалтери та інші співробітники підприємства.

    Мета:
    оволодіння знаннями та закріплення навичок правильної поведінки під час перевірок державних органів.

    1. Контролюючі органи на порозі.
    • Кому і як краще спілкуватися з перевіряючими.
    • Типові методи тиску перевіряючих. Прийоми захисту і протидії, завоювання психологічної переваги в спілкуванні з перевіряючими.
    • Принцип поведінки співробітників: «Керівник – найдорожче, що у нас є».
    • У яких випадках працівники підприємства зобов'язані давати показання (пояснення) правоохоронним органам.
    • Тактика правильної взаємодії працівників підприємства у разі виникнення конфліктної ситуації з правоохоронними та контролюючими органами. Типові помилки персоналу та посадових осіб при проведенні перевірок.
    • Аудіо- та відеофіксація перевірки – невід'ємне право суб'єктів господарювання.
    • Як захистити документи та інші інформаційні носії від «посягань» перевіряючих.

    2. Вами наполегливо цікавляться.
    • Способи та форми прояву інтересу. «Незручні» телефонні дзвінки. Способи оптимальної комунікації по телефону.
    • На підприємство прийшов запит. Види і суб'єкти запитів. Структура запиту та формальні вимоги.
    • Запити податкової служби та податкової міліції. Запити правоохоронних органів (МВС, СБУ, прокуратура). Варіанти реагування, нормативне забезпечення.
    • Алгоритми відпрацювання та реагування.

    3. Захист прав підприємців.
    • Права підприємця - права громадянина. Основний принцип діяльності підприємця.
    • Види юридичної відповідальності підприємця.
    • Адміністративна відповідальність як загроза підприємницької діяльності.
    • Оформлення результатів перевірок контролюючими органами.
    • Як оскаржити результати перевірки. Терміни, алгоритми і способи оскарження.
    • Способи приховування перевіряючими результатів перевірок.
    • Права слідчих і прокурора у світлі нового КПК. Відповідальність юридичних осіб.

    4. «Запобіжники» на майбутнє.

    • Аналіз ситуації «звідки ноги ростуть»: рейдерство, державне рейдерство, вимагання?
    • Перерозподіл сфер впливу на бізнес державних органів.
    • Нові способи захисту від незаконних посягань.

    >