Семінари та лекції > Бізнес-тренінг. Тема №1.

    Перевірки по-новому: до чого готуватися. Практичні методи захисту від протиправної діяльності представників контролюючих органів. Частина 1.

    Цільова аудиторія:
    керівники, спеціалісти юридичних відділів, служб безпеки, бухгалтери та інші співробітники підприємства.

    Мета: оволодіння знаннями та навичками правильної поведінки під час перевірок державних органів.

    1. Все про перевірки контролюючими та правоохоронними органами. Нове в законодавстві, в т.ч. у зв'язку з прийняттям нового КПК України.
    • Повноваження контролюючих і правоохоронних органів.
    • Допуск (недопуск) до перевірки, аргументація. Наслідки недопуску при різних видах перевірок.
    • Права та обов'язки посадових осіб органів державного контролю у світлі Закону № 877 «Про основні засади державного нагляду (контролю)».
    • Форми та методи здійснення контролерами незаконних домагань.

    2. Спілкування з посадовими особами контролюючих та правоохоронних органів.

    • У яких випадках необхідно з'явитися за "запрошенням", викликом на бесіду, на допит, як свідка; відповідальність за неявку. Як мають бути оформлені запрошення та повістки.
    • Особливості спілкування з посадовими особами контролюючих та правоохоронних органів, у тому числі по телефону.
    • Що і як відповідати на письмові запити. Строки надання відповіді, відповідальність. Наслідки ігнорування запитів.
    • Аудіо- та відеофіксація перевірки – невід'ємне право суб'єктів господарювання.

    3. До вас прийшли контролюючі органи.
    • Як підготувати співробітників до ефективної зустрічі перевіряючих.
    • Тактика правильної взаємодії працівників підприємства у разі виникнення конфліктної ситуації з правоохоронними та контролюючими органами. Типові помилки персоналу.
    • Як правильно організувати оборот і зберігання документів та інших інформаційних носіїв з метою запобігання ускладнень в роботі підприємства при перевірках.

    4. Побудова захисту підприємства. Практичний алгоритм поведінки. Відпрацювання практичних навичок.
    • Як підготуватися до зустрічі з перевіряючими. Що повинно бути на підприємстві.
    • Кому краще доручити спілкування з перевіряючими.
    • Як правильно організувати спілкування з перевіряючими.
    • Інструкції співробітникам підприємства по спілкуванню з перевіряючими.
    • Психологічні прийоми захисту і протидії. Секрети завоювання психологічної переваги в спілкуванні з перевіряючими.
    • Захист комерційної таємниці на підприємстві, переваги її введення.
    • Сценарії та візуалізація реальних сюжетів дій перевіряючих та протидії співробітників.

    Результат тренінгу:
    повна готовність працівників підприємства до візиту перевіряючих органів і правоохоронців, недопущення можливих збитків для підприємства через некомпетентність персоналу.