Статті


    2013-02-21 Недобросовісна конкуренція: хто винний і що робити?21.02.2013

    Жорсткі економічні реалії сьогодення провокують торговельні компанії до все більш відвертих порушень конкурентного законодавства. У боротьбу за «місце під сонцем» втягуються чиновники та кримінальні елементи, прозою життя стає підкуп менеджерів роздрібних мереж, фахівців, які впливають на рішення покупців (наприклад, лікарів). Все це призводить до «вимивання» з ринку товарів і послуг належної якості та за розумними цінами, а замість них з’являються товари за завищеними цінами та часто сумнівної якості, які монопольно належать певному клану торговців. Вже зараз приїжджаючи до європейських країн, дивуєшся, наскільки відрізняються в бік зменшення ціни на товари тих самих брендів! Недобросовісна конкуренція породжує створення монополій, а вони викачують гроші зі споживачів, пропонуючи ним найвищі ціни та обмежуючи їх вільний вибір. Отже, конкурентні війни так чи інше зачіпають кожного з нас…

    Більшість наших співгромадян у цьому місці розведе руками, мов, що поробиш, але вітчизняний продавець, певно, задасться питанням: як же йому боротися з недобросовісними колегами? Мало хто знає, що порушення правил чесної конкуренції по закону карається великими штрафами, а підкуп та інші види «хабарів» торговим мережам і чиновникам – це злочин, за який може бути призначене покарання у вигляді чималого терміну позбавлення волі. На жаль, дієвість захисту вповноважених державних служб у багатьох викликає сумнів, але виключати їх взагалі з кола захисників ваших прав невірно, навіть недбало. Механізми впливу завжди є, головне – мати рішучість захищати свої права та інтереси.

    «Центр Конфліктології і Права» має великий досвід захисту підприємців від недобросовісної конкуренції: розірвання торговими мережами так званих «ексклюзивних» договорів про продаж товарів лише однієї чи кількох визначених марок недобросовісних конкурентів, відновлення конкурентних умов, порушених органами державної влади та місцевого самоврядування, захист ділової репутації, закриття підпільних цехів контрафактної продукції. Це багатовекторний, не лише юридичний процес: журналісти, правозахисники, депутати, засоби масової інформації, антимонопольний комітет, міліція, прокуратура і суд – всі мають стати на вашу сторону. Такі заходи дієві та ефективні, крім того, коштують розумні гроші, в той же час, зволікання та скиглення про нечесних конкурентів дорівнює втраті бізнесу.

    Якщо перед вами вибір: залишити ринок, стати банкрутом, припинити бізнес або боротися за своє гідне життя, на наш погляд, відповідь очевидна.

    Телефонуйте до нас, будемо перемагати разом!

    Детальніше